RobJust

Jak podłączyć wskaźnik ilości paliwa?

Polecane posty

RobJust    0

Witam, ( nawet nie wiem jaki to fergusonek) wiem że na wskaźniku ilości paliwa są jakby 3 pozycje z taką\"beczułką\" 3/4 skali jest zielone reszta czerwona, przy zbiorniku paliwa jest jeden wtyk na z pływaka, moze ktoś ogarnia jak to podłączyć? może jakiś schemacik???

http://robjust.wrzuta.pl/obraz/yELv27enAo/zegar_1[/img]

 

http://robjust.wrzuta.pl/obraz/pxvInj2PSb/zegar_2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

napisałeś niewiele i jak tu ci pomóc... Napisz więcej informacji, zrób zdjęcie jeśli możesz i dopiero pytaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobJust    0

W pierwszym poscie dodałem adresy do fotek tego zegara z przodu i tyłu, sa tam 3 wyjścia w tym jedno do masy, a reszta? napewno jeden do + i jeden do pływaka , ale który jest który?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adeq15    6

ja ci radze zrobic tak ja tak robilem z licznikiem od tepmperatury wody bo zakladalemsobie do 60tki licznik od 914 znajdz sobie mase podepnij pod kturyas zlaczeka nastepnie podepnij zasilanie i do plywaka i jak nie bedie pasowala to zmienija uklad kabli to znaczy musisz szukac odpowiedzniego wyjscia tak aby pasowalo przemienija kable i znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
W pierwszym poscie dodałem adresy do fotek tego zegara z przodu i tyłu, sa tam 3 wyjścia w tym jedno do masy, a reszta? napewno jeden do + i jeden do pływaka , ale który jest który?

 

do pływaka powinny iść 2 kable czerwony i czarny. W pływaku są 2 styki z tego co wiem to obojętnie jak podłączysz biegunowo do pływaka, to wskaźnik powinien chodzić o ile pływak ma dobre uzwojenie... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

Witam wszystkich forumowiczów fajnie że pokazałeś zdjęcia ale jakbys mógł to prosiłbym żebyś opisał gdzie i które kable są podłączone. U mnie wogóle nie ma podłączonego pływaka i nie mam pojęcia jak to podłączyc. :) do wskaźnika mam podłączone trzy przewody żółty, czarny i zielony z czarną kreską do którego kabelka podłączyc pływak??? proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

dzieki za odpowiedź juz prawie wiem tylko chcę sie upewnić który to jest według Ciebie pierwszy zacisk na wskaźniku od której strony patrzeć, według tego zdjęcia które pokazuje(patrząc od tyłu wskaźnika)??? Proszę o szybko odp bo juz nie mogę wytrzymać jak mi nie działa ten wskaźnik

 

http://robjust.wrzuta.pl/obraz/yELv27enAo/zegar_1[/img]

post-13132-1234549600_thumb.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mój błąd, środkowy na zegarze to masa, a reszta to chyba obojętnie, kombinuj zegara nie spalisz, ale wg zdjęcia to prawy daj+, lewy na pływak i drugi z pływaka na masę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

Dzięki podłączyłem wskaźnik tylko nie wiem czemu tak jakby się przycinał i nie wiem czego jest to wina. Po prostu jak przekręce kluczyk to wskazówka od wskaźnika nawet nie drgnie dopiero jak w niego stukne to pokaże prawidłowo poziom paliwa. I nie wiem czy kupić wskaźnik bo pływak wymieniłem na nowy chyba niepotrzebnie ale już trudno. Mam pytanie czy jak przekręce kluczyk to powinien pokazywać poziom paliwa czy dopiero jak odpalę ciągnik??? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

U mnie to samo jest, wskazuje jak sobie chce, przekręcasz raz kluczyk pokazuje pół baku, drugi raz przekręcisz to pokaże cały bak , a niekiedy trzeba stuknąc w niego żeby wskazówka ruszyła, (ale u mnie coś się spierdol...), dlatego mam swój przyrząd ,pomocnik czyli kijek z podziałką, kiedyś w ferie jak mi się nudziło to se taki wystrugałem. :)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj