kazach17

Zakup Case jx95

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
kazach17    2

Witam,chciałbym się was poradzić,mam zamiar kupić Case jx95 z 2004roku ma on przebieg 8000mtg czy to jest dużo jak na taki ciągnik?kierownicą ciężko skręcić,co może być przyczyną,zbyt mało oleju?filtr?a może pompa hydrauliczna siada?

post-25807-0-70826900-1474742385_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2636

Nie wiem na ile cena jest atrakcyjna ale 8 tyś. godzin na ten ciągnik to już sporo. Dodatkowa sprawa to całkowity brak opon. Zobacz ile kosztują przyzwoite opony w tych rozmiarach to pewnie odechce Ci się tej "okazji". Ciężko chodzące wspomaganie to też oznaka wyeksploatowania. Może jest mało oleju...to można łatwo sprawdzić ale jeśli ktoś eksploatował z niskim stanem oleju to układ hydrauliczny może być na wykończeniu. To samo jeśli ktoś dawno nie wymieniał filtra hydraulicznego. Tak czy inaczej ciągnik niby wygląda ładnie ale może być poważnie zaniedbany serwisowo za co Ty będziesz płacił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej78    61

Jeżeli posiada jeden silownik wspomagania to może być jego wina,nastepnie orbitrol. Mało prawdopodobne,ze pompa,bo bez obciążenia i przy niewielkim skręcaniu wystarcza ok 100-150 bar.8 tys.mtg to dużo,to nie są te Case'y co kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    206

Ten ciągnik ma już pewnie 2 opony przednie, jeśli się nie mylę marki Petlas, tylne ogumienie być może oryginalne Pirelli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafyo
      Witam . Mam pytanie  odnośnie charakterystycznego stuknięcia, uderzenia w skrzyni przy zmianie półbiegów w case mx 135. Od zakupu myślałem że tak musi być i wiele osób mnie w tym utwierdzało, także na forum. Mój mechanik u którego robiłem ostatnio coś przy casie też mówił że skrzynia u mnie fajnie chodzi i dobrze  że tak stuka. No a teraz przy okazji poszukiwań mf dla szwagra gadałem z gościem , handlarzem że to gów.... prawda i że musi zmieniać półbiegi delikatnie z bardzo delikatnym odczuciem zmiany.  Na potwierdzenie pokazał mi zmiane półbiegów w mccormicku 100c, fajnie delikatnie. Mówił że sporo już robili tego i głownie to głośniejsze pukanie to wina tłumika drgań.  Z czasem szlak trafi tarczki. Czesto jak nie działał ten mały przycisk ma lewarku  biegów od płynnej zmiany półbiegów, po wymianie tłumika zaczynało działać.
      No i teraz już sam nie wiem. Może ma racje bo to walniecie przy zmianie półbiegów nie jest aż tak normalne.
      Co o tym sądzicie?
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez sunday
      Witam.
      Mam pytanie czy Case MX 135 poradzi sobie z agregatem uprawowo siewnym Amazone 3m
      siewnik nabudowany z broną wirową i walem packera
      mocą wydaje mi się że na pewno sobie poradzi, ale chodzi mi czy to nie za ciężki zestaw bo słyszałem różne opinie i teraz już nie wiem
      proszę doświadczonych rolników o podpowiedź
       
    • Przez bizonsuperzo56
      witam wszystkich posidaczy case international mam do was pytanie czy mieliscie taki problem jak ja odnosnie mam case 856xl otoz po wlaczeniu przedniego napedu slychac nie pokojace dzwieki w przystawce podczas jazdy takie jakby pukanie jakby zab byl wykrychniety .... i dlatego do was pytanie co tam moglo sie stac ????
    • Przez Emlo
      Witam, sprowadziłem z Niemiec ostatnio Case cs 130 do swojego gospodarstwa. Po krótkim szkoleniu u niemca na podwórku, myślałem że zapamiętałem wszystko albo większość, ale jest zupełnie inaczej hehe  . Po przyjechaniu nim do Polski, niektóre cenne wskazówki po prostu zostawiłem w Niemczech. A mianowicie chodzi mi o kontrolkę DIAGNOSE która miga i uniemożliwia mi podnoszenie i opuszczanie joystickiem. Podpowiedzcie co mam zrobić, co wcisnąć przycisnąć żeby działało. Proszę też o jakieś oznaczenia tych wszystkich przycisków na panelu bocznym. Zaznaczę że z joysticka reszta czyli hydraulika, rewers i półbiegi działają tylko opuszczanie. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.