Gość

renault 120.54

Polecane posty

gumiarz1    0

Witam ,wit24 dzięki za podpowiedz byłem dziś za reno 106.54 miał być utrzymany a na miejscu okazał się totalny syf ,byłem z kolegą co ma reno 155.54 1996r . on od razu mówi ze to szajs i proponował mi parę handlarzy , objechaliśmy 500 km 6 handlarzy i u trzech nie spotkaliśmy reno 120.54 lub 110.54 bo już taka wchodziła w grę nawet 133.54 ale nie znaleźliśmy żadnej tylko stare 14 a jak on rok temu jeździł za reno to w tych punktach stało po kilka a teraz 0 i sam jest w szoku co jest grane no nic będziemy szukać z kolegą dalej  na podkarpaciu lubelszczyżnie ciężko coś znaleźć trzeba szukać w innej części kraju a może wy wiecie o jakiejś utrzymanej   reno na sprzedaż  to dajcie znać , tobie Maryush dzięki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    9

Oglądałeś tę? :

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-106-54-mwm-100-km-sprowadzony-stan-bardzo-dobry-ID6yAzHX.html

 

Stoi kilka km ode mnie. Nawet byłem w tym tygodniu w tej firmie, ale rzuciłem okiem na Ceresa i Cergosa (bo coś takiego do tura będę chciał kupić w przyszłym roku).

 

Jakie punkty objechaliście? Renówki można trafić w Miastkowie Kościelnym, Zbuczynie i okolicy, Niedrzwicy, Łabuniach pod Zamościem, Stoczku Kockim.

Jeśli o inne rejony kraju chodzi, to swego czasu ładne (na zdjęciach) Renówki bywały w Błaszkach i Jeziorsku.

 

Do 45tys zł to te ciągniki nie będą w super stanie, zawsze będzie coś do poprawy. Inaczej jest z większymi modelami, tj 145-155.54 - one są relatywnie tańsze.

Edytowano przez Maryush

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

Karczmiska, Gutanów i Ryki, chyba tyle w lubelskim gdzie można coś dobrego trafić, byłeś wszędzie ?

 

dlaczego nie chcesz .14, te z 89r. niewiele się różnią, a można trafić w TZ

 

tą oglądałeś, wygląda ciekawie https://www.olx.pl/oferta/renault-110-54-tz-sprowadzony-oryginal-nowe-opony-meczanicznymassey-CID757-IDhzrVX.html#677eb31aa8

 

tu zerknąłem na wszystkie 14 i 54, według mnie cena mocno przesadzona jak na tak nieciekawy stan większości z nich https://www.olx.pl/oferta/renault-120-54-CID757-IDhMTWx.html#677eb31aa8


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumiarz1    0

Witam maryush miałem u nich być wczoraj ale jak obejrzałem 106.54 to zmieniłem zdanie i zaczęliśmy szukać 110 oni coś obiecali ze pod koniec miesiąca mają mieć na placu reno 110.54 jak by co to mam w tobie przyjaciela :) który ma niedaleko do tej firmy to da cynk jak coś będą  mieli konkretnego. Izydor te 54 maja nowsze mosty o większym skręcie a i kiedy będzie go lepiej sprzedać niż taka 14 , dzięki koledzy za posty i pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    9

Jak już zjedzie ta 110.54 to daj znać, mogę podjechać i rzucić okiem czy warta oglądania. Musisz trzymać rękę na pulsie, bo z tego co zauważyłem nie wrzucają wszystkich ciągników w ogłoszenia. 

 

Rozmawiałem kiedyś z gościem który miał coś z serii .14 i właśnie na ograniczony skręt narzekał, więc dobrze kombinujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tak jak pisałem wyżej, rocznik 89 jest już na nowym moście, więc nie ma co się obawiać, bo poza wyglądem jest niemal to samo co w rok młodszej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumiarz1    0

cześć Maryush  tak kupiłem 120.54 20 10 a przywiozłem do siebie go 27 10 2016  rok prod. 1996 r  na połówkach  koszt zakupu 37 tyś . Jest parę rzeczy które musze wymienić  i już to robię , brakowało 2 szyb przednia tuleja do zamontowania w przednim moście bo wyleciała , silnik super sprzęgło ładnie chodzi tylko połówki  z II na III raz się załączają a raz nie , trzeba będzie przeglądnąć elektrozawory  zaczepów brak  ale  włożę w niego 4-5 tyś 9łącznie z wymiana oleju i filtrów i będę wiedział co mam . Mam kolegę który ma 155.54 i to on zdecydował ze ten ciągnik jest wart tych pieniędzy a i on wszystko mi naprawi jeśli chodzi o elektronikę .Już kończę usuwać  wszystkie usterki  podaj adres email to ci prześlę zdjęcia mego ciągnika przed zakupem i po mym przeglądzie  oto mój adres email; gumiarz1@wp.pl prześlij mi zdjęcia tej Renówki  oraz cenę pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

4 do przodu i wsteczny default_grin.gif

 

ale trzeba przyznać że na foto wygląda ładnie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    3

Panowie wiecie gdzie są kalamitki do prześladowania przedniego mostu ? Kalamitki od wału napedu jest łatwo dostępna i widoczna a czy są jakieś jeszcze? Bo przy kołach skręconych na przegubach nic zbytnio nie widać,moze po prostu przeoczylem coś . Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tylko tuleje osi

możesz zdjąć dolne dekielki i napchać trochę smaru w łożysko zwrotnicy, na pewno nie zaszkodzi a przy okazji ocenisz ich stan


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

tylko tuleje osi

możesz zdjąć dolne dekielki i napchać trochę smaru w łożysko zwrotnicy, na pewno nie zaszkodzi a przy okazji ocenisz ich stan

 

izydor jak zdejmę te górne dekielki łożysk zwrotnicy by przesmarować łożysko to nic tam się nie przestawi ,da się to zmontować    bez problemu w dolnych są kalamitki        

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Nic się nie przedstawi, śmiało ściągaj i daj dużo smaru. Na dole nie było oryginalnie kalamitek więc ktoś musiał je zamontować żeby tak łożyska nie leciały.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Kalamitki były oryginalnie w starszych wersjach Renault do 1983 roku a przynajmniej w serii "S".


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

chyba nie całkiem bo moja jest z 92 r i wygląda to na oryginalne  bo smarowniczki są w zagłębieniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    3

Panowie jeszcze jedno pytanie .Mam zamiar zmienić filtry (te dwa co są na dolnych rurkach) hydrauliczne .Czy przy odkręceniu filtrów zacznie mi lecieć olej i muszę przygotować większe pojemniki na całą ilość oleju czy zleci tylko trochę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Jesli ten na rurce będziesz zmieniał to zleci cały olej prawie ale można to zrobić szybko i wyleci dosłownie litr ale trzeba to robić szybko i z głową. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj