Skocz do zawartości
heniuheniu

ciągnik New holand staje i świeci CP

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
heniuheniu    3

witam, ciągnik New holand staje i świeci CP, dlaczego???? Rano jak jest zimny jedzie 5-10 min  i zaświeca się CP i staje:-/ żaden mechanik nie wie co jest przyczyną!!!!!!  miał ktoś tak może????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wilhelm    401

CP oznacza "naciśnij sprzęgło" Czasami pojawia mi sie to na wyświetlaczu w TL100A przy zmianie kierunku jazdy, ale nie zawsze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RogR01    16

I mnie w ciagniku steyr CP wyświetla się gdy za szybko puszczę sprzęgło w czasie ruszania lub gdy za szybko zmienie kierunek jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniuheniu    3

u mnie w TM jak wyświtli się się  CP to mogę wciskać spszęgło 100 razy przełączać rewersem   a ciągnik nie chce ruszyć

 


...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    87

Próbowałeś kalibracji sprzęgieł ? os tego bum zaczął. U mnie w t5040 też raz na jakiś czas się zaświeci jak za szybko puszcze sprzęgło, ale jeszcze raz naciskam i jest ok


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniuheniu    3

 Po kalibracji chwile pojedzie  i po 5-10 minutach wyswietla się CP wymieniłem potencjometr iten czujnik przy spszęgle i robi się to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djpala    0

Witam ja jestem szczęśliwym posiadaczem 8360 to w sumie jedna chwała mam go 1 rok ale zbieram dożo info w necie na jego temat po to żeby mnie ne zaskoczył zbytnio w polu i powiem ci co miałem u siebie po myciu ciągnika główne złącze te skręcane na skrzyni nie miało uszczelki i naszło trochę wody i nie chciał do tylu jechać było takie właśnie zjawisko ze szarpną i stawał i pojawiał się komunikat cp no i znalazłem w necie ze to te potencjometry wymontowałem i rozebrałem je i stwierdzam ze są naprawdę dobrze zrobione raczej odporne na myjkę i inne uszkodzenia sprawdziłem miernikiem i były ok wiec wróciły na swoje miejsce poskręcałem wszystko i zaczął jeździć ze 2 dni i staną zacząłem latać po wtyczkach i gdy dyszlem do tej dużej rozkręcam a tam z kropla wody wydmuchałem wd-40 spryskałem i działał dopóki go nie umyłem 2 raz i zaczął się meksyk nic nie działało i błędów nie pokazywało załamałem się odrazu podłoga w górę i za te złącze rozkręcam a ona pełna wody  zrobiłem to samo co najpierw ale i tak niebieski nie chciał jechać zacząłem szperać i okazało się ze w tej złączce są takie uszczelki gumowe jak kable wchodzą do tej złączki po odsunięciu tej gumy okazało się ze i tam woda się dostała wylałem ja wysuszyłem suszarka do włosów styki nasmarowałem wazelina techniczna bez kwasową skręciłem i cala zawinąłem taśma izolacyjna razem z wiązką kabli czyli wygląda to tak jak by tej wtyczki nie było wcale po tym kalibracja i powiem ci ze od kupna w końcu w ciągniku zaczęło wszystko działać tak jak trzeba tylko kontrola poślizgu szwankuje ale z czasem dojdę i do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parich    0

Ja mialem takie same objawy w TM 135 podczas jazdy rozlaczal naped i wyswietlal komunikat CP i ksiazke. Przyczyna usterki byl czujnik polozenia dzwigni od biegow pelzajacych. Sprawdz tez manetke od zmiany kierunku jazdy, podobno wyciera sie jakas zapadka nie styka dobrze i ciagnik glupieje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    512

A czy ten błąd też nie oznacza brak operatora, może coś z czujnikiem w siedzeniu się dzieje.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    512

I jak postępy w usunięciu usterki?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dziubek19
      Witam!
      Staję przed zakupem ciągnika jako pomocniczego w gospodarstwie 25 ha w tym 6 ha warzyw. Zastanawiam się właśnie nad tymi dwoma ciągnikami prosił bym użytkowników o opinie na ich temat. Ciągnik miał by być na wąskich kołach przód 11,2r24 tył 12,4r36 i pracować w siewniku do warzyw w opryskiwaczu ciąganym 1500l i rozsiewaczu nawozu i tu moje pytanie następne czy te ciągniki podniosą 1000kg nawozu plus rozsiewacz raucha ok 300kg???Z specyfikacji i z ceny jaką ustaliłem wydaje mi się że korzystniej wychodzi new holland  (większy podnośnik, silnik 4 cylindry, większy rozstaw osi, ciągnik bardziej wydaje mi się dopracowany) ale również słyszałem że jd ma od 1 marca wprowadzić zmiany w serii 5e nowa maska nowe wnętrze kabiny i co za tym idzię nową cenę . Prosił bym bardzo użytkowników o opinie i spostrzeżenia, z góry dziękuje i pozdrawiam.
      Nowy 5e
       




    • Przez Rendi19
      Witam chciałbym zapytać jak poprawie się to nazywa linki   https://m.fotosik.pl/zdjecie/588799725b652c5e      https://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/2589020847023393     https://m.fotosik.pl/zdjecie/ca487b9ec89b9cbe 
    • Przez rolnik0987654321
      Witam mam problem z wałkiem wom. Po zimnie wałek na ciepłym  oleju  mozna było zatrzymać ręką, ciśnie które dochodzi do tylnego korpusu to 18 bar w tylnym korpusie zostały wymienione wszystkie uyszczelniacze tarczki są nowe i dalej jest to samo po załączeniu wałek nie osiąga obrotów. Po kolejnym rozbieraniu dzoszlismy do tego ze cinienie ktore wchodzi to 18 bar ale ktore wychodzi tez jest duze i moje pytanie czy ktoś miał coś podobnego żeb y coś doradzic 
         
    • Przez rolnik0987654321
      Witam mam problem z wałkiem wom. Po zimnie wałek na ciepłym  oleju  mozna było zatrzymać ręką, ciśnie które dochodzi do tylnego korpusu to 18 bar w tylnym korpusie zostały wymienione wszystkie uyszczelniacze tarczki są nowe i dalej jest to samo po załączeniu wałek nie osiąga obrotów. Po kolejnym rozbieraniu dzoszlismy do tego ze cinienie ktore wchodzi to 18 bar ale ktore wychodzi tez jest duze i moje pytanie czy ktoś miał coś podobnego żeb y coś doradzic 
         
    • Przez Patryk212
      Co myślicie o New Holland 8240u. Jak z awaryjnością? Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?olland 8240 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.