Skocz do zawartości

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

michax    2

Moje mają z 1,5m do 1,8 m i zaczynają kwitnąć. Jaką odżywkę mogę teraz zastosować dolistnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    2

Maliny 22.06

1) klasa 5,1zł (1koszyk w platon,bez mieszania odmian) 

2) klasa 4,9zł (analogiczne jak powyżej z przedojrzałymi i niedojrzałymi)

Pw 4,7zł (1koszyk/platon bez starania) 

pulpa 4,5zł (wszystko jak leci) 

 

Przed godzina 12:00 każda cena +0,5zł 

 

Okolice Janowa Lubelskiego.

 

@michax ja waliłem w takiej fazie odżywkę wapniową, mam bardzo ładne ale zawodowym plantatorem nie jestem ;)  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja tez glena calcinitem pryskalem ale tylko po kwitnieniu , wczesniej tropicote syplem i glen super, bardzo duzy sie udal. Moze tak na poczatku tylko bedzie bo dopiero 5 koszyczki bylo. A na jesienne teraz bede dawal florovit i po kwitnieniu pare razy calcinit i z raz kristalon pomarancz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

23.06 gmina frampol Glen ample w cenie 5.2 to było w 2 klasie bo na skupie powiedzieli ze glena nie biorą w pierwszej bo się rozdziela/rozsypuje po zamrozeniu natomiast 1 klasa 5.5

Edytowano przez kamil_dz_MF_255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thor1984    7

Robił ktoś z was samodzielnie dozownik do fertygacji? Jest sens bawić się w to samemu czy lepiej kupić gotowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekleczna    1

Macie jakieś pomysły dlaczego dojrzałe owoce się rozpadają ? Robią się tzw kryształki i rozpadają się w dłoni... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmarta1982    0

Znowu ptzyplątało się jakieś dziadostwo,niby przedziorka nie widać ale szkody podobne wczoraj pryskałam Vertigo i tu mam pytanie czy dzisiaj mogę opryskać MYTHOS z dodatkiem cristalonu czy może dodać tylko sam fosfor.

post-186707-0-90357600-1466841843_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galars19    0

woj Lubelskie powiat opolski 

odmiana laszka  tzw extra po 5.90

 glen + inne odmiany 5.7 

 pulpa 5.20

 

moim zdaniem  dobry zabieg bedzie mythosem po deszczu lub niech sie temp ustabilizuje kolo 18 20 stopni zabieg bedzie bardziej efektywniejszy  pozniej na owoce switch  jesli bedzie na owocach grzyb 

Mmarta1982 jak sie ochlodzi czy popada wypadolo by prysnac mythosem a moze nawet switchem  ale po deszczu teraz liscie dostaly w kosc od slonca na sslabszych stanowiskach 


Macie jakieś pomysły dlaczego dojrzałe owoce się rozpadają ? Robią się tzw kryształki i rozpadają się w dłoni... 

mysle ze albo to taka masz odmiane lub poprostu sie wyplenila jesli tak sie dzieje co roku ja takie kasuje odrazu  bo co roku ladne sadzonki ale owocu brak cos sie znia zrobilo lub jakis robal zaszkodzil i moze porazac inne sadzonki 

Edytowano przez galars19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmarta1982    0

 

 

moim zdaniem dobry zabieg bedzie mythosem po deszczu lub niech sie temp ustabilizuje kolo 18 20 stopni zabieg bedzie bardziej efektywniejszy pozniej na owoce switch jesli bedzie na owocach grzyb

Mmarta1982 jak sie ochlodzi czy popada wypadolo by prysnac mythosem a moze nawet switchem ale po deszczu teraz liscie dostaly w kosc od slonca na sslabszych stanowiskach

 

mysle ze albo to taka masz odmiane lub poprostu sie wyplenila jesli tak sie dzieje co roku ja takie kasuje odrazu bo co roku ladne sadzonki ale owocu brak cos sie znia zrobilo lub jakis robal zaszkodzil i moze porazac inne sadzonki

Z mythosem faktycznie poczekam na razie dałam dolistnie sam nawóz.Na Polce jakby mniejsze obiawy.No nic pozostaje nawadniać i czekać na deszcz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek738    0

Mam pytanie jestem tu nowy i zaczynam dopiero sadzić maliny co to może być że na owocu maliny jest dojrzała a część biała i taka twarda co można na to poradzić bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba ceny takie same wszedzie jesli chodzi o zwykla maline , nie extra. A macie jakies prognozy na jesienna . Jakby bylo podobnie to sezon bylby super. deszczu duzo , malinki bardzo duze. U mnie glen w tym roku szaleje 10 min łubianka  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    0

Dlaczego w glenie co jakiś czas trafiają się owoce które się rozsypują robi się ,,kaszka,,czy to wina odmiany złej ochrony chemicznej czy może zasobności ziemi może ma ktoś sposób jak z tym walczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, chciałem się dowiedzieć co brakuje moim malinom jesiennym. Pryskałem je od grzyba sadoplon i mythos. Od robaka- diecis i karate. z odzywek vapnovit i kristanol zielony. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam


A jak opryski borem??

 

post-193728-0-88537700-1467559204_thumb.jpg

post-193728-0-37034900-1467559234_thumb.jpg

post-193728-0-90051900-1467559270_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam mam glena i tez się rozsypuje. to jest po prostu taka odmiana. jest to odmiana wychodowana w Anglii i w tamtejszych warunkach podobno idzie w klasie extra i nie rozsypuje sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no z glenem juz tak jest, podobno ten nowszy glen fyne juz sie nie sypie.A te plamki to chyba jakas plamistosc lisci, tylko ze dziwne jesli bylo pryskane. Na ''grzyba'' bardzo dobry jest topsin , nie jest dopuszczony na maline ale te cale programy ochrony to sciema, kto zaplaci to jego srodek jest w ksiazce,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tommy66692
      Witam
      Założyłem ten temat poniewaz chce aby Ci którzy maja mailny, truskawki czy porzeczki podawali w tym temacie po jakiej cenie sprzedają
      Proszę o zestawienie cen z 2 dni np. oddawalismy 05.06.2008 i 06.06.2008 to piszemy posta w jakiej cenie oddawalismy przez te dni. Nie piszemy ceny za jeden dzien.

      Teraz proszę o podawanie cen ogolnie, poniewaz sezon sie jeszcze dobrze nie zaczął a wiem ze niektorzy juz mają owoce wiec być moze ze juz sprzedawali.

      Ostatnio w AgroBiznesie mówili ze cena wyjsciowa ma wynosic 6,60 zł Czyli bardzo dobrze. Z ceny malin rolnicy maja byc takze zadowoleni, ale okaze sie to w praktyce.
    • Przez daniel18
      Mam problem z kukurydzą. Ma już około 2 miesiące i liście w niej zwijają się i marszczą. Jak jest tego przyczyna?
    • Przez sezam
      jakie są kombajny do malin i ile kosztują
    • Przez sezam
      Witam mam mam trochę tego maliny z 40 arów a truskawki 15arów i chciałbym się spytać czy nawadniacie swoje plantacje i czy widzicie jakiej porawe wydajności
    • Przez IMATEUSZI
      Witam, chciałbym wydzierżawić kawałek pola pod uprawę malin. Pole nie jest obrabiane od około 15 lat, rośnie na nim trawa. Jaki areał obsadzić na początek i jaką odmianą tak aby samemu w 4 osoby zbierać ją. Jak wyprawić  to pole? Jakie nawozy zastosować? użyć obornika? Oczywiście sadziłbym ją późną jesienią. Chciałbym też zbadać pH gleby, myślicie że kupno własnego kwasomierza to dobre rozwiązanie? pomiary są dokładne? i najważniejsze - jaką wybrać odmianę oraz w jakich odstępach nasadzać ? Czy jeżeli spryskałbym łąkę roundapem to jaki jest okres karencji sadzenia w tym miejscu nowej rośliny? Ile sztuk potrzeba malin? u mnie ceny wahają się średnio po 30gr od krzaka. Dziękuję za odpowiedzi  
×