Marco_94

Renault 120.54 olej

Polecane posty

tobiaszek    0

panowie jesli moge. przez olej typu turdus 15 w 40 prawdopodobnie zrobilem niepotrzebny remont silnika. smaruje on owszem bardzo dobrze ale podobnie jak u kolegi wyzej renówka pochodzila w sloncu z mulczerem i cisnienie oleju strasznie spadło. zrobilem remont silnika wraz z pompą oleju i po zalaniu tego starego oleju bylo to samo !!! specjalnie go wlalem aby sprawdzic. poczym zmienielem szybko na fusch 15w 40 i po problemie. cisnienie zamyka zegar (ktory juz wczesniej zamontowalem dla pewnosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco_94    1

Remont silnika bo chodził na Turdusie?Nie przesadzasz trochę?Przecież żeby było tak jak mówisz to ten olej nie byłby wcale w sprzedaży.U mnie wszystkie ciągniki chodzą właśnie na turdusie a teraz także renault 120.54 i nie zaobserowałem nic niepokojącego.Zresztą na opakowaniu jest zastosowanie dla tego oleju są tam m.inn wymienione marki Volvo czy Man także nie wydaje mi się,żeby te silniki różniły się znacznie budową od twojego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo69    43

Gratuluję wyboru oraz wiedzy o olejach i odpowiednim ich doborze. Jeśli twoja wiedza opiera się na informacjach zawartych na opowiadaniach to nie masz jej wcale, bo producenci piszą na nich co chcą, bez żadnych konsekwencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

panowie nikt mi teraz nie powie ze to dobry olej bo przetestowalem. moze przy lekkich pracach trzyma wlasciwosci ale po ostrej robocie w upal poprostu je traci. po to jest zegar cisnienia oleju zebysmy widzieli te roznice. naprawde trzeba kupowac oleje dobrej jakosci i nie ma co oszczedzac bo potem sa nerwy i stracony czas. remont zrobilem bo myslalem ze wina silnika ze nie trzyma juz cisnienia. a tak naprawde wymiana oleju zalatwilaby sprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco_94    1

Ja jakimś ekspertem nie jestem ale u mnie dotąd wszystkie ciągniki na turdusie chodzą i problemu naprawde nie ma.Do reni zalałem turdusa bo tak jak wcześniej pisałem pobierała mi trochę oleju ok. 1l na 50h pracy i mam nadzieję ze na turdusie bd lepiej.Wcześniej chodziła na Fuchsu STOU 15W40.Turdusa zalałem jesienią i zrobiłem ok 30h i narazie jest ok.Dodam,że po wyjęciu miarki olej jest jasny i przezroczysty niczym nowy.A co sądzicie o olejach Neste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nie opierajcie swojej wiedzy wyłącznie na subiektywnych obserwacjach, czy informacji z etykiety, bo one nie mają nic wspólnego z obiektywną prawdą. Producenci zamieszczają na etykietach, co chcą nawet nieprawdę, szczególnie jeśli chodzi o dopuszczenia przez poszczególne marki pojazdów.

 

Jest specjalistyczna literatura traktująca temat olejów, warto poczytać to naprawdę nie boli.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj