Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
YOGI666

Filtry Mf-255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF-255
YOGI666    0

Witam

 

Mam takie pytanko dotyczące wymiany filtrów, a dokładnie rzecz biorąc chodzi mi o filtr oleju hydraulicznego. Gdzie on sie znajduje bo tak na pierwszy rzut oka to go nigdzie na zewnątrz nie widać, proszą o jakieś instrukcje gdzie on sie znajduje. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

W tylnim moście pod spodem jest taki kapturek przykręcony na 3 śruby.

Zanim go odkręcisz musisz spuścić olej z tylniego mostu/skrzyni biegów, żeby olej się nie wylał po odkręceniu tej blaszki.

I wtedy zobaczysz filtr.

On nie jest chyba znormalizowany i trzeba będzie troche więcej za niego wybulić :P

Można też go wyczyścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest filtr z blachy stalowej i wystarczy umyć go w benzynie. U mnie po 20 latach nie był zabrudzony także nie wiem czy warto tam zaglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

YOGI666    0

A umnie z pod tej blaszki sie trochę poci dlatego muszę to zrobić a olej którędy spuścić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

są 2 śruby, od strony tłumika patrząc pod spodem będą 2 takie brzuchy i na samym dole z boku będą te śruby.... Tylko ostrzegam zanim je odkręcisz to skombinuj sobie duży pojemnik który pomieści około 40 litrów. A pod tym kapturkiem na 3 śruby będzie korkowa uszczelka, więc zanim rozbierzesz to się w nią zaopatrz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

Uszcelka...hmm... Okolo 3 lat temu wymienialem olej w tylnym moscie i przy okazji postanowilem tez wyczyscic ten filtr, najpierw spuscilem olej, odkrecilem ten kapturek pod filtrem, a nastepnie zastanawialem sie gdzie kupic uszczelke bo w promieniu 40km. nigdzie jej nie mieli :P W dodatku stara uszczelka sie przerwala i to w kilku miejscach..... Zuzylem troche sylikonu i do dzis nawet sie nie poci :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YOGI666    0

A jaki olej wlać do skrzyni? Tak jak piszą w instrukcji AGLOL czy może macie coś dobrego. Dodam ze niewiem co obecnie jest tam wlane, a niema chyba potrzeby wymieniać oleju skoro widać ze jest czysty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zenas
      Witam
      Może ktoś w łatwy i prosty sposób wyjaśni jak podłączyć hydraulikę TUR 2 do ciągnika, tzn gdzie podłączyć zasilanie to wiem, ale gdzie powrót oleju z ładowacza? jedno wolne miejsce które widzę jest zajęte, ta fotka poniżej pokazuje złe podłączenie.

    • Przez AdrKoz74238
      Witam mam pytanie dotyczące skrzyni w mf 590 czy da sie włożyć skrzynie mechaniczną od innego modelu ciągnika? A jak sie da to jaki jest tego koszt? 
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez sipma123
      Witam!
      Mam pytanie do posiadaczy mf 255 mój massey jest z 1986r i nigdy nie przeciekal choć roboty użył dużo u siebie i na usługach.Zauważyłem ze wycieka mu olej z bagnetu (miernika oleju) jak zdejme bagnet i dam gazu to chlapie mi olejem, nie wiem zbytnio co zrobic ponieważ nigdy nie było w nim nic rozkrecane.Zdarzyło wam się może coś podobnego????
    • Przez AdrKoz74238
      Witam mam problem ze wzmacniaczem momentu w MF 590 ponieważ kiedy przełączam na zająca to ciągnik jest cały czas na żółwiu.Coś źlę robie czy poprostu wzacniacz jest uszkodzony? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.