Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
YOGI666

Filtry Mf-255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF-255
YOGI666    0

Witam

 

Mam takie pytanko dotyczące wymiany filtrów, a dokładnie rzecz biorąc chodzi mi o filtr oleju hydraulicznego. Gdzie on sie znajduje bo tak na pierwszy rzut oka to go nigdzie na zewnątrz nie widać, proszą o jakieś instrukcje gdzie on sie znajduje. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

W tylnim moście pod spodem jest taki kapturek przykręcony na 3 śruby.

Zanim go odkręcisz musisz spuścić olej z tylniego mostu/skrzyni biegów, żeby olej się nie wylał po odkręceniu tej blaszki.

I wtedy zobaczysz filtr.

On nie jest chyba znormalizowany i trzeba będzie troche więcej za niego wybulić :P

Można też go wyczyścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest filtr z blachy stalowej i wystarczy umyć go w benzynie. U mnie po 20 latach nie był zabrudzony także nie wiem czy warto tam zaglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

YOGI666    0

A umnie z pod tej blaszki sie trochę poci dlatego muszę to zrobić a olej którędy spuścić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

są 2 śruby, od strony tłumika patrząc pod spodem będą 2 takie brzuchy i na samym dole z boku będą te śruby.... Tylko ostrzegam zanim je odkręcisz to skombinuj sobie duży pojemnik który pomieści około 40 litrów. A pod tym kapturkiem na 3 śruby będzie korkowa uszczelka, więc zanim rozbierzesz to się w nią zaopatrz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

Uszcelka...hmm... Okolo 3 lat temu wymienialem olej w tylnym moscie i przy okazji postanowilem tez wyczyscic ten filtr, najpierw spuscilem olej, odkrecilem ten kapturek pod filtrem, a nastepnie zastanawialem sie gdzie kupic uszczelke bo w promieniu 40km. nigdzie jej nie mieli :P W dodatku stara uszczelka sie przerwala i to w kilku miejscach..... Zuzylem troche sylikonu i do dzis nawet sie nie poci :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YOGI666    0

A jaki olej wlać do skrzyni? Tak jak piszą w instrukcji AGLOL czy może macie coś dobrego. Dodam ze niewiem co obecnie jest tam wlane, a niema chyba potrzeby wymieniać oleju skoro widać ze jest czysty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×