Skocz do zawartości
Marko-Fracek

rozdzielacz hydrauliki zewnetrznej massey 6150

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Map problem z rozdzielaczem hydrauliki zewnętrznej  mianowicie jak map podpięty pług to rozdzielacz przepuszcza olej i musze co chwila dobijać ciśnienie do tłoka bo sie sam przekręca tak samo z przyczepą jak podniose i puszcze dźwignie to opada odrazu tosamo z siewnikiem na agregacie uprawowo siewnym co jest denerwujące podczas transportu  stało sie to nagle

rozdzielacz do regeneracji czy uszczelnienia wystarczy

Edytowano przez Marko-Fracek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1961

sprawdz kolego najpierw jak tam linki, czy sa dobrze wyregulowane, bo moze byc tak ze na neutralnym jak linka zle wyregulowana to moze delikatnie nie domyac


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    1961

wiec rozdzielacz do regeneracji, znaczy jedna sekcja, bo jak pozostale okej.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Cineek
      Myślę że temat jest ważny a dotyczy opisu kontrolek/wskaźników znajdujących się w liczniku,i warto do przykleić bo na pewno przyda sie każdemu.

      1.Lampka kontrolna ostrzegająca o awarii(czerwona)
      2.Lampka kontrolna WOM (żółta)
      3.Lampka kontrolna hamulca postojowego (czerwona)
      4.Brak
      5.Lampka kontrolna alternatora (czerwona)
      6.Lampka kontrolna usterki systemu Autotronic
      7.Lampka kontrolna filtra oleju przekładniowego(czerwona) W przypadku zaświecenia tej kontrolki, należy zatrzymać silnik, sprawdzić układ smarowania i filtry.
      8.Lampka kontrolna filtra powietrza(czerwona)
      9.Lampka kontrolna niskiego ciśnienia(17 bar) oleju przekładniowego(czerwona)
      10.Lampka kontrolna niskiego ciśnienia oleju silnikowego(czerwona)
      11.Wskaźnik blokady mechanizmu różnicowego(żółty)
      12.Wskaźnik włączenia napędu na cztery koła (zielony)
      13.Wskaźnik właczenia biegów pełzających ( wymagana odpowiednia przekładnia )(zielony)
      14.Wskaźnik włączenia górnego zakresu przełożeń tzw. zając (zielony)
      15.Wskaźnik prędkości przełożenia [Dynashift od A do D] [speedshift od C do D] (zielony)
      16.Wskaźnik kierunkowskazów (zielony)
      17.Wskaźnik świateł drogowych (niebieski)
      18.Wskaźnik kierunkowskazów drugiej przyczepy (zielony)
      19.Wskaźnik kierunkowskazów pierwszej przyczepy (zielony)
      20.Brak
      21.Wskaźnik włączenia WOM 1000 obr/min (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)
      22.Wskaźnik włączenia WOM 540 obr/min (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)
      23.Wskaźnik włączenia trybu oszczędnego WOM (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)
    • Przez MichalP
      Witajcie. mam problem z  licznikiem w  swoim mf-ie. Przestał mi pokazywać poziom paliwa i   temperaturę.  
      Ciągnik stał  około miesiąca nie  używany, i po tym postoju taki problem. 
      Miał ktoś taki problem?  
    • Przez BobsMF
      Witam, mam pytanie czym się objawia w pracy z pługiem obrotowym uszkodzony czujnik siły ciągu, czyli ten bolec dolny cięgła w MF 3065.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.