Skocz do zawartości
EteroxPL

Podłączenie i wybór halogenów do Zetora

Polecane posty

EteroxPL    1

Witam,

jestem zainstersowany kupnem nowych halogenów do mojego Zetora, z racji, że często używam ciągnika w nocy. Przeszukałem trochę internet oraz Agrofoto i wybór padł na marke Wesem oraz halogeny http://sklep.wesem.pl/5/6651/halogenowe_lampy_robocze_br_halogeny_robocze_br_typu_lpr6 (miałem inne tej marki z tyłu w innym ciągniku - byłem zadowolny) Mają one być umieszczone z przodu zaraz na masce (nad normalnymi światłami), lecz nie wiem czy będą one poprawnie umieszczone, bo słyszałem, że niektóre lampy pasują na górę a inne na dół dlatego chciałbym się upewnić. Głównie zależy mi na poprawieniu widoczności z przodu.

Drugą sprawą jest podłączenie tego, niestety nie jestem za bardzo "kumaty" z elektryki, ale na chłopski rozum:

Zasilanie z akumulatora, lub z alternatora, rozrusznika itp. (wiem, że nie ma to zbytniego znaczenia, ważny jest + i jakaś estetyka) następnie kabel (jaki kabel, przekrój?) idzie do kabiny i zaraz przed przełącznikiem daję bezpiecznik - ale jaki? zakładając, że będą podłączone tylko te 2 halogeny wymienione wyżej? następnie przełącznik (mam jakiś z fiata 125p). Potem kabel idzie prosto do halogenów, przy końcu łącze oba kable z halogenów do kabla który idzie z przełącznika. Masa do maski, gotowe?  Słyszałem o jakichś przekaźnikach, masach do - na akumulatorze itp. itd. dlatego proszę was o pomoc i myślę, że przyda się to również innym użytkownikom.

 

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    261

załóż lampy led a jak chcesz już te halogeny to załóż je prawidłowo na przekaznikach


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EteroxPL    1

Co do ledów nie jestem zbytnio przekonany, czytałem trochę. Pozatym zachaczę gdzieś o gałąź i po moim drogim ledzie.

Mógłbyś wytłumaczyć jak założyć je na przekaźnikach? Jakie wybrać, jak podłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszystko jest dokładnie opisane w dziale "Elektryka". Wystarczy tam zajrzeć, zamiast zakładać kolejny temat o tym samym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Lampy Wesem-a jako tako przyzwoitą jakość prezentują, więc o to nie powinieneś się martwić. Możesz jeszcze popatrzeć na takie jak ja mam i nad kierunkowskazami zamontować. Też dobre miejsce na nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EteroxPL    1

Mam takie same jak ty, tylko z tyłu i jestem bardzo zadowolny, chociaż mogłem je dać koło dachu a nie przy błotnikach.

Pewnie zamówie te co podałem, niedługo wezmę się do pracy, jak wszystko zrobię być może pochwalę się w galerii. ;)

 

Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Xardas321
      mam dylemat nie wiem co wybrać zetor crystal 150 czy moze new holland t6.145. Byłby to główny ciągnik w moim gospodarstwie na areale 40h
    • Przez Artur006
      Witam wszystkich mam problem z zetorem 6911 po wymianie pierścieni olej bardziej leje się z odmy niż wcześniej na starych 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.