EteroxPL

Podłączenie i wybór halogenów do Zetora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
EteroxPL    1

Witam,

jestem zainstersowany kupnem nowych halogenów do mojego Zetora, z racji, że często używam ciągnika w nocy. Przeszukałem trochę internet oraz Agrofoto i wybór padł na marke Wesem oraz halogeny http://sklep.wesem.pl/5/6651/halogenowe_lampy_robocze_br_halogeny_robocze_br_typu_lpr6 (miałem inne tej marki z tyłu w innym ciągniku - byłem zadowolny) Mają one być umieszczone z przodu zaraz na masce (nad normalnymi światłami), lecz nie wiem czy będą one poprawnie umieszczone, bo słyszałem, że niektóre lampy pasują na górę a inne na dół dlatego chciałbym się upewnić. Głównie zależy mi na poprawieniu widoczności z przodu.

Drugą sprawą jest podłączenie tego, niestety nie jestem za bardzo "kumaty" z elektryki, ale na chłopski rozum:

Zasilanie z akumulatora, lub z alternatora, rozrusznika itp. (wiem, że nie ma to zbytniego znaczenia, ważny jest + i jakaś estetyka) następnie kabel (jaki kabel, przekrój?) idzie do kabiny i zaraz przed przełącznikiem daję bezpiecznik - ale jaki? zakładając, że będą podłączone tylko te 2 halogeny wymienione wyżej? następnie przełącznik (mam jakiś z fiata 125p). Potem kabel idzie prosto do halogenów, przy końcu łącze oba kable z halogenów do kabla który idzie z przełącznika. Masa do maski, gotowe?  Słyszałem o jakichś przekaźnikach, masach do - na akumulatorze itp. itd. dlatego proszę was o pomoc i myślę, że przyda się to również innym użytkownikom.

 

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    300

załóż lampy led a jak chcesz już te halogeny to załóż je prawidłowo na przekaznikach


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EteroxPL    1

Co do ledów nie jestem zbytnio przekonany, czytałem trochę. Pozatym zachaczę gdzieś o gałąź i po moim drogim ledzie.

Mógłbyś wytłumaczyć jak założyć je na przekaźnikach? Jakie wybrać, jak podłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszystko jest dokładnie opisane w dziale "Elektryka". Wystarczy tam zajrzeć, zamiast zakładać kolejny temat o tym samym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Lampy Wesem-a jako tako przyzwoitą jakość prezentują, więc o to nie powinieneś się martwić. Możesz jeszcze popatrzeć na takie jak ja mam i nad kierunkowskazami zamontować. Też dobre miejsce na nie. 


Przetrząsaczo-zgrabiarka - kupię

Kuhn Haybob 360; GRS 25 lub podobne. Kontakt priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EteroxPL    1

Mam takie same jak ty, tylko z tyłu i jestem bardzo zadowolny, chociaż mogłem je dać koło dachu a nie przy błotnikach.

Pewnie zamówie te co podałem, niedługo wezmę się do pracy, jak wszystko zrobię być może pochwalę się w galerii. ;)

 

Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez WujekMajster
      Sprzedam korpus tylnego mostu pasujący do Ursusa 1634, 1734 oraz do Zetora ZTS 16245 i w górę.
      Nr. katalogowy 64015783
      Korpus wzmacniany (duże pochwy i mokre hamulce), pod łożysko wałka atakującego NJ406.
      Korpus nowy, nieużywany. 
      Cena: 6100zł
      Możliwość wystawienia faktury VAT. 
      Odbiór osobisty lub wysyłka (+150 zł)
      Tel. 602461037





    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
    • Przez micspi
      Witam, mam problem z ciśnieniem oleju w swoim zetorze 8145. Silnik świeżo po remoncie. Założony został nowy wał korbowy, zestawy naprawcze, panewki główne i korbowe. Głowica sprawdzona. Pompa olejowa nowa. Problem w tym że ciągnik ma niskie ciśnienie, na zimnym silniku i małych obrotach 2-2,5atm. Jak się rozgrzeje ciśnienie wzrośnie do 3-3,5 atm(wysokie obroty). Filtry olejowe zamontowane na przystawce. Przed remontem sytuacja wyglądała podobnie, jak silnik się rozgrzał ciśnienie rosło. Jak zgasze silnik wskazówka od ciśnienia szybko opada.  Co może być przyczyną??? 
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
      10540 za***ista maszyna.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.