Skocz do zawartości
News
ton16

Deutz-Fahr Agrotron 165 mk3 "schodzi" z wysokich obrotów pod obciążeniem

Polecane posty

ton16    2

Witam,
przekopałem różne tematy, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi, deutz'u w trakcie prac polowych zaczął słabnąć, jak by mu brakowało paliwa, więc wiadomo, wymiana filtra i czyszczenia odstojnika jak zawsze, jednak ku mojemu zdziwieniu po 15 min pracy dalej to samo, do 1600 obrotów nic się nie dzieje, gdy doda się więcej gazu to powiedzmy, że dochodzi do 1900 i po chwili spada do 1600-1700 i za chwilę znowu dostaje kopa i dobija do 1900..., zrobiłem w domu jeszcze raz czyszczenie, przy okazji nowe filtry powietrza, wymieniłem pompkę paliwową (bo akurat posiadam na stanie), nawet ominąłem bak i paliwo z bańki podawałem(bo myślałem, że może syf w baku jest), jednak dalej jest to samo i w sumie nie wiem co dalej, może jakiś czujnik przy turbo (lub samo turbo) czy pompo-wtryski? puki co serwis też nie ma pomysłu... poza tym, silnik chodzi równo, odpala bez problemu.
z góry dziękuje za odpowiedź.

Edytowano przez ton16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Wiem, że Agrotron to wnuczek DX-a, ale przedmuchaj przewody paliwowe w zbiorniku (lepiej spuścić paliwo i je wyjąć). Wymiana pompki paliwowej nie rozwiąże problemu, jeśli dostaje za mało paliwa.

Skoro odpala bez problemu, to znaczy, że na starcie ma dość paliwa, problem pojawia się później - czyli coś to paliwo blokuje... Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

Dzięki za odpowiedź. Wiem właśnie, że brakuje mu paliwa, znaczy takie wydają się objawy, więc ominąłem zbiornik i podałem paliwo z bańki i dalej to samo, już teraz zastanawiam się, czy może nowy filtr nie jest jakiś felerny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    512

filtr szczególnie zamiennik potrafi być za drobny i blokuje przepływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1990    27

zobacz wtyke sterownika silnika. taka szeroka
zobacz wtyke sterownika silnika. szeroka wielopinowa. jak sie wypnie to moz
moze tak byc. zobacz czy alternator jest ok ile ma prądu ladowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

Sprawa rozwiązana, błaha przyczyna, winą był filtr metalowy w odstojniku, niby czyszczony kilka razy, wyglądał ładnie na drożny, ale swoje już zrobił, na nowym całkiem inny ciągnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez navara
      gdzie znajduje sie korek od spustu oleju hydraulicznego nie mam go w zbiorniczku z tyłu czy odkręcając przewód idący od zbiorniczka do skrzyni zleci cały olej z układu? 
    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
    • Przez sbastian19891411
      witam mam kilka pytan odnsnie deutz dx 85  od niedawna posiadam ten cignik jakie  sa wasze opinie ?? no i  moje ptania sa nastepujace 
      1 gdzie jest czujnik temperatury silnika bo cos mi gar skacze  raz  na maxa raz nisko wiec musze to poprawic 
      2 szukam czujnika powietrza  i nie widze nigdzie  
      3  wlew oleju do skrzyni i miarka poziomu 
      4 jakie tam sa hamulce bo zbiorniczka z plynem nie widze nigdzie 
      5 gdzie jest recznt hamulec 
       6 do czego sluzy pedal po prawej stronie naprzeciwko biegow  wciskany noga 
       7 za konsola od podnosnika jest mala raczka do czego  ona jest znajuje si w prawym tylnym rogu  
       dziekuje za wszelkie informacje 
    • Przez mifalek10
      Witam.
      Mam pytanie do użytkowników Fendta serii 700 z silnikiem Deutza 6- cylindrowy, 4- zaworowy moc max. 165 KM czy pobiera wam olej? Jak tak to ile?
      Posiadam nowy ciągnik kupiony w tamtym roku i pobiera mi spore ilości oleju. Osoba z AGCO twierdzi że do 300 godzin może brać nawet do 3l na przepracowane 100 godzin, po 300 godzinach będzie brał trochę mniej (co śmieszniejsze stwierdził ze przy lżejszej pracy będzie brał więcej oleju niż przy ciężkiej pracy...) oraz twierdzi że starsze generacje nie biorą oleju, ale ta nowa już tak. Z kolei osoba  z serwisu twierdzi że to stanowczo za dużo. Też uważam, że coś jest nie tak. Chcę to zgłosić na gwarancję, ale najpierw chciałbym dowiedzieć się jak to wygląda u Was?
    • Przez bizonsuperzo56
      witam jak ustawic na znakach rozrzad. wymienialem wal i glownie chodzi o kolo stykajace sie z kolem od walu bo na wale jest oznaczenie C. a na kole stykajacym sie z nim sa nabite dwa przy sobie C i pytanie do was czy ten znak z kola od walu. ma sie z grac pomiedzy tymi dwoma znakami z kolem stykajacym sie z nim
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.