Skocz do zawartości
News
ton16

Deutz-Fahr Agrotron 165 mk3 "schodzi" z wysokich obrotów pod obciążeniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ton16    2

Witam,
przekopałem różne tematy, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi, deutz'u w trakcie prac polowych zaczął słabnąć, jak by mu brakowało paliwa, więc wiadomo, wymiana filtra i czyszczenia odstojnika jak zawsze, jednak ku mojemu zdziwieniu po 15 min pracy dalej to samo, do 1600 obrotów nic się nie dzieje, gdy doda się więcej gazu to powiedzmy, że dochodzi do 1900 i po chwili spada do 1600-1700 i za chwilę znowu dostaje kopa i dobija do 1900..., zrobiłem w domu jeszcze raz czyszczenie, przy okazji nowe filtry powietrza, wymieniłem pompkę paliwową (bo akurat posiadam na stanie), nawet ominąłem bak i paliwo z bańki podawałem(bo myślałem, że może syf w baku jest), jednak dalej jest to samo i w sumie nie wiem co dalej, może jakiś czujnik przy turbo (lub samo turbo) czy pompo-wtryski? puki co serwis też nie ma pomysłu... poza tym, silnik chodzi równo, odpala bez problemu.
z góry dziękuje za odpowiedź.

Edytowano przez ton16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Wiem, że Agrotron to wnuczek DX-a, ale przedmuchaj przewody paliwowe w zbiorniku (lepiej spuścić paliwo i je wyjąć). Wymiana pompki paliwowej nie rozwiąże problemu, jeśli dostaje za mało paliwa.

Skoro odpala bez problemu, to znaczy, że na starcie ma dość paliwa, problem pojawia się później - czyli coś to paliwo blokuje... Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

Dzięki za odpowiedź. Wiem właśnie, że brakuje mu paliwa, znaczy takie wydają się objawy, więc ominąłem zbiornik i podałem paliwo z bańki i dalej to samo, już teraz zastanawiam się, czy może nowy filtr nie jest jakiś felerny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    651

filtr szczególnie zamiennik potrafi być za drobny i blokuje przepływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1990    27

zobacz wtyke sterownika silnika. taka szeroka
zobacz wtyke sterownika silnika. szeroka wielopinowa. jak sie wypnie to moz
moze tak byc. zobacz czy alternator jest ok ile ma prądu ladowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

niestety wszystko z wymienionych jest ok i dalej sprawa nie jest rozwiązana :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

Sprawa rozwiązana, błaha przyczyna, winą był filtr metalowy w odstojniku, niby czyszczony kilka razy, wyglądał ładnie na drożny, ale swoje już zrobił, na nowym całkiem inny ciągnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez crisis
      Witam jestem uzytkownikiem traktora fiat 45 66 dt mam go od 3 tyg i z racji ze nie znam sie na mechanice mam kilka pytan odnosnie mojej maszyny ,otóz zauwazylem ze kopci z odmy i po odkreceniu kroka wlewu oleju to leci dymek oraz gdy zmieniam zakres 2 lewarkiem na srednie biegi i wsteczne to wchodzi bez zadnego oporu czego nie ma w najwolniejszym i najszybszym zakresie wciskajac je czuc opor. Z gory dziekuje za pomoc .
       

    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Przez zacx18
      Witam pisze ponieważ  nie wiem jaki olej zalać do skrzyni na każdej stronie internetowej są inne dane dotyczące oleju  na jednej jest stou na innej utto tak samo z parametrami 10w30 ,10w40  jaki jest prawidłowy ?
    • Przez tepe71
      Witam
      Czasem nie można wyłączyć świateł, świecą nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dodatkowo czasem też włącza się alarm na słupku, miga jakiś nie zrozumiały komunikat. Po włączeniu świateł gaśnie cały wyświetlacz i cichnie brzęczyk.
      Może ktoś ma pomysł co to się wyrabia?

      p.s. Chętnie kupię schemat elektryczny do tego ciągnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.