Skocz do zawartości
ton16

Deutz-Fahr Agrotron 165 mk3 "schodzi" z wysokich obrotów pod obciążeniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ton16    2

Witam,
przekopałem różne tematy, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi, deutz'u w trakcie prac polowych zaczął słabnąć, jak by mu brakowało paliwa, więc wiadomo, wymiana filtra i czyszczenia odstojnika jak zawsze, jednak ku mojemu zdziwieniu po 15 min pracy dalej to samo, do 1600 obrotów nic się nie dzieje, gdy doda się więcej gazu to powiedzmy, że dochodzi do 1900 i po chwili spada do 1600-1700 i za chwilę znowu dostaje kopa i dobija do 1900..., zrobiłem w domu jeszcze raz czyszczenie, przy okazji nowe filtry powietrza, wymieniłem pompkę paliwową (bo akurat posiadam na stanie), nawet ominąłem bak i paliwo z bańki podawałem(bo myślałem, że może syf w baku jest), jednak dalej jest to samo i w sumie nie wiem co dalej, może jakiś czujnik przy turbo (lub samo turbo) czy pompo-wtryski? puki co serwis też nie ma pomysłu... poza tym, silnik chodzi równo, odpala bez problemu.
z góry dziękuje za odpowiedź.

Edytowano przez ton16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Wiem, że Agrotron to wnuczek DX-a, ale przedmuchaj przewody paliwowe w zbiorniku (lepiej spuścić paliwo i je wyjąć). Wymiana pompki paliwowej nie rozwiąże problemu, jeśli dostaje za mało paliwa.

Skoro odpala bez problemu, to znaczy, że na starcie ma dość paliwa, problem pojawia się później - czyli coś to paliwo blokuje... Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

Dzięki za odpowiedź. Wiem właśnie, że brakuje mu paliwa, znaczy takie wydają się objawy, więc ominąłem zbiornik i podałem paliwo z bańki i dalej to samo, już teraz zastanawiam się, czy może nowy filtr nie jest jakiś felerny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    398

filtr szczególnie zamiennik potrafi być za drobny i blokuje przepływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1990    27

zobacz wtyke sterownika silnika. taka szeroka
zobacz wtyke sterownika silnika. szeroka wielopinowa. jak sie wypnie to moz
moze tak byc. zobacz czy alternator jest ok ile ma prądu ladowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

Sprawa rozwiązana, błaha przyczyna, winą był filtr metalowy w odstojniku, niby czyszczony kilka razy, wyglądał ładnie na drożny, ale swoje już zrobił, na nowym całkiem inny ciągnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
    • Przez cccepik
      Witam znajomy ma DF Agrotron 90 z 1999roku problem następuje po zmianie profilu przednich opon z 85 na 70 dodam że tylne opony nie były zmieniane i mają 420/85/38. podobo coś tłucze i szarpie podczas włączania przodu. pytanie moje jest następujące czy da się w tym modelu przestawić stałą kół???
    • Przez Lolex123
      Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?
    • Przez osibuhaj
      Witam mam problem z Deutz Agrofarm420 profilajne brak rewersu do tyłu a do przodu jest ok!Dodam jeszcze że olej wycieka pomiędzy silnikiem a skrzynią! 
×