JanekSmolarek

T25a brak mocy

Polecane posty

Dzisiaj podczas orki Władek stracił moc nie dawał rady z pługiem. Dawałem gazu a on prawie gasł. Wyskoczyłem i zacząłem ręczna pompką pompowac paliwo to po chwili wszystko było okej i ruszyłem dalej po chwili znowu to samo. Czyżby problem z filtrami czy pompa paliwowa. Proszę o pomoc.

Ps. Czytałem już tematy na ten temat ale nic nie pisało że po pompowaniu problem zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Wymień filtry, wyczyść odstojnik. Jeżeli to nie pomoże może być pompka zasilająca do wymiany. Miałem kiedyś podobny problem wymiana pompki pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321

po kolei, sprawdź/wymień/wyczyść filtry i odstojnik paliwa, uszczelki, oringi i podkładki i odpowietrz.


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam pytanko czym najlepiej wyczyścić filtry? Można je wymyc w ropie? A te dwa filtry główne paliwa to można wyczyścić czy kupić nowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc tak wymieniłem olej w silniku na turdus w filtrze powietrza tez. W pompie paliwa też wymieniłem. Założyłem nowe filtry paliwa. Odpwietrzylem ruska odpalił i wszystko było Oki chodził elegancko wyjechałem w pole po pół godziny bronowania wrzuciłem 4 bieg to się zadusil i zgasł. Próbowałem odpalić ale się nie dało. Po dopompowaniu paliwa odpalił ale ledwo że obroty miał to mu ręczna pompka paliwa podawalem paliwo. To dopiero po 5 min wskoczył na normalne obroty. Ledwo że do domu zjechalem. Czyżby pompa paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Zapowietrza się, pewnie gdzieś jest nieszczelność i zaciąga powietrze z paliwem ,albo na tłoczku pompki ręcznej zużyty pierścień uszczelniający i nim też może łapać powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj