tymtus

Belarus kreci rozrusznikiem cały czas

Polecane posty

Sadek    1123

pisze z androida wiec nie mogę edytować. zapomniałem napisać, że gdy wyjme przekaznik ten mały to i tak dalej rozrusznik kręci.

 

Jeżeli  faktycznie wyjmujesz ten przekaźnik który "cyka" po przekręceniu kluczyka na "start" to winny jest ten kawałek połączenia przekaźnik - rozrusznik.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

http://www.sklepy24.pl/szukaj/rozrusznik+z+reduktorem+jumz+2,8kw+jubana

 

wywal ten przekaźnik też to przerabiałem bo niby szybciej będzie kręcił i lepiej odpali a rok czasu i rozrusznik nie wytrzymał i się rozpadł, elektromagnes zablokował i mi jeszcze wieniec by rozwalił, a każdy ruski jak jest poniżej zera nie chce odpalić bez podgrzewacza lub świecy płomieniowej, mój pali z jednego akumulatora i zwykły pół chiński rozrusznik AGH już dwa lata teraz założę mu podgrzewacz u nas każdy to ma ja nie ogarniam idei odpalania na 24v  bizona jeszcze przemilczę bo ma całą instalację na 24v ale te przekaźniki to jakieś nieporozumienie, dobre to było jak nie było planetranych rozruszników ale teraz są może nie da się go remontować ale jak to kosztuję 300 zł i chodzi to wymienić i jechać dalej, też to przerabiałem także zrobisz jak uważasz za stosowne ale też trochę z ty m nawalczyłem  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

automat w rozruszniku masz sfajnczony przechodziłem to samo co ty kolego wymieniałem wszystko pokolei wszystkie przekaźniki i co sie okazało ? ze automat sie sfajczył i caly czas krecił nie wiem co tam mogło sie popierniczyc ale tak było teraz to mam tylko nowe przekaźniki po garażu pochowane bo były zbedne, i tak z ciekawosci raz zrobiłem podmieniłem automaty bo miałem w zapasie i jak reka odjoł po rozkreceniu starego automatu to jeden węgiel i smród był w srodku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    14

Witam,

Mam problem w JUMZIE, Przerywał mi rozrusznik, myślałem że to elektrowłącznik więc kupiłem nowy ale nie pomagało. Rozkręciłem rozrusznik i zobaczyłem że zębatka poszła tam co jest sprzęgło jednostronne. Miałem inne te sprzęgło i wymieniłem. Ale teraz jak włączam to nie chce mi rozłączyć go, dopiero przy wyłączeniu masy rozłącza. Nie ważne czy palę z kluczyka czy na krótko, jak zacznie kręcić to przestaje przy odłączeniu masy. Po wyjęciu rozrusznika i sprawdzeniu na akumulatorze działa wporządku. Przedtem też było dobrze na nowym elektrowłączniku. ktośma pomysł co może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    14

W starym ułamał mi się kabelek od włącznika i nie moglem tego przylutować... przed ostatnim rozbieraniem rozrusznika działało i na krótko po wyjęciu go też działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    14

Właśnie wszystko ładnie gra, kręci dobrze tylko nie rozłącza. Dziwne żeby elektrowłącznik trzymał ale to jedyne co ma sens żeby się zepsuło. Tylko czemu na sucho rozłącza dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Te widełki co łączą elektrowłącznik z bendiksem są mocowane na śrubie z mimośrodem i trzeba go dobrze ustawić (wiem bo kuzyn miał problem z rozrusznikiem i winne było właśnie te ustawienie.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    14

Tym mimośrodem próbowałem już i bez powodzenia. Chyba oddam elektrowłącznik i drugi wezmę, jak będzie działać to znaczy że tam musiało coś pójść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj