Skocz do zawartości

Polecane posty

mf2551    1

Zamierzam kupić ten ciągnik. Co o nim sądzicie? Czy da rade uciągną 4 skiby 40 uni group?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

On ma 120km? U mnie w okolicy kupilł 54** nie wiem dokładnie 120km i do niego pług 4*45cm ciekawe jak będzie sobie z nim radził, jak spotkam tego znajomego to sie spytam jak sobie radzi z nim ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adik_ziel    3

Aha to chyba zagronowy 4*40 bo obrotówke to będzie miał ciężko


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Zagadaj do @mirasek jego MF ma 95km i ciąga 5*35cm

 

A z 4*45 powinien na luuziku chodzić jakie masz ziemie?

 

A w ogóle wszystkie serie MF-ów są dobre i godne polecenia z kim bym nie rozmawiał kto ma MF-a to złego słowa o nim nie powiedzą no jest jedna seria z wadliwa skrzynią 30**


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milk    0

spokojnie da rade 4x45 zagonowy ja mam 5435 i ciągnie 3x40 głębokość 35 obrotowy unia grudząc a te pługi zbyt letko nie chodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goldas    0

Spokojnie da radę ja mam 5445 i ciągam pług uni grudziądz Tur vario 4, z hydrauliczną regulacją szerokości orki odkładnie XXl pług ustawiam na 160 - 180 cm zależy od warunków jeżdżę z prędkością 7 - 7.5 km/h głębokość 25 -30 cm. Mam przepracowane 800 mth były delikatne przecieki przy skrzyni biegów ale ogulnie jestem zadowolony jeśli nie przekraczam 1800 obrotów to hektar orzę około godziny i spalę 12-13 litrów paliwa. Cągnik jest masywny i ma mocny podnośnik prawie 5 ton bez trudu unosi agregat uprawowo siewny bierny 3 metrowy siewnik Amazone D8 300 kg pszenicy i na uwrociach nawet nie unoszę go na hydropaku. Pierwsze przeglądy kosztowały około 700 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Michał6180
      Witam mam problem w mf 6180 problem jest taki ze nieraz słuchać jak stuka coś w traktorze odczepiajac maszynę usłyszałem dziwny stukot z tyłu traktora wsiadłem do traktora zwiększyłem obroty na chwile i stukanie znikło co to może być jak to naprawić? Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuję
    • Przez rafik1808
      Witam. Posiadam ciągnik mf 6265 w odrobinę bogatszej wersji bo posiada joystick w podłokietniku, podpięty jest tur. Problem polega na tym, że jeżeli chcę wychylić łyżkę (osprzęt), dżoj w prawo, to wychyla tylko trochę, tak jakby poszczał olej tylko na sekundę, po dwóch takich ruszeniach dżojem dioda wyświetla błąd 2-2-4 (dioda na przycisku w podłokietniku). Brak też jest płynnego ruszenia, wychylania, zero precyzji. Trzy pozostałe strony są ok (podnoszenie, opuszczanie, branie na siebie). W datatroniku zniknęły mi funkcje joysticka, a tam jest możliwość ustawiania ilości przepływu oleju i czasu przepływu. Przestało też pokazywać prędkość obrotową silnika i WOM, na zegarach przy kierownicy pokazuje.                               
       
       Podsumowując co to za błąd 224. Co mogło być przyczyną zniknięcia funkcji joystick i niepokazywania prędkości obrotowych.
       



       
      Bardzo proszę osoby które miały jakąś styczność z tym joystickiem o porady, wiem że niewiele tego jest.
    • Przez witch
      Witam problem mam w ciagniku mf 6290 gdy ustawie potencjometr np na 1 i dam opuszczanie to on dźwiga ,jak przełącze na podnoszenie to podnosi normalnie nie ma z tym problemu dopiero gdy dam na potencjometrze na sam dół i dam opuszczanie to opuści w innej pozycji potecjometra nie opuści co to może się dziać? 
    • Przez witch
      Witam mam problem ponieważ miałem bardzo mało paliwa ,bo odśnieżałem zjechałem do domu i na 2 dzień pojechałem go zataknować do pełna i nie działa mi wskaźnik od paliwa nwm czy sie pływak zaciął. Bo tak jak mówie na poczatku miałem bardzo mało paliwa  także co mógł się zaciąć czy co? I jak rozwiązać ten problem?
    • Przez hubertuss
      Jeden z użytkowników prosił o podanie procedury zmiany mp/h na km/h. Zrobię to tutaj aby inni też skorzystali jeśli komuś potrzeba i może. Bo nie wszystkie 42xx mają taką możliwość. Na konsoli po prawej stronie lub pod nią przy bezpiecznikach muszą być cztery przyciski. M - tryb, C - zmiana, O lub 0 - cofnąć i strzałka w górę - wybór.
      Zmiana mile na kilometry
      - włączyć zapłon na liczniku pojawią się normalne wskazania z wartościami zerowymi.
      - po 3 sekundach wcisnąć M zera na wskaźniku prędkości znikną.
      - naciskając strzałkę dokonujemy zmiany z mil na kilometry. Pojawi się mała literka m od metric.
      - aby zatwierdzić wciskamy C. Nie zwracamy uwagi na to co będzie pojawiać się na wyświetlaczu. Po trzech sekundach pod symbolem ciągnika pojawi się strzałka. I wyświetlacz wróci do normalnego trybu pracy. Pojawi się tez mała literka m.
      Kalibracja wielkości kół
      - odmierzyć dystans 100 m
      - wcisnąć przycisk M na liczniku prędkości wom pojawi się 0-0 licznik prędkości pusty
      - wcisnąć przycisk C raz skazania prędkości lub dwa razy monitor wydajności. W dwóch okienkach pojawią się wcześniej zaprogramowane wartości. np 3-0 w oknie wom i 0515 w oknie prędkości jazdy
      - wcisnąć przycisk M aby skasować wskazania wyświetlacza nie ruszając ciągnikiem w międzyczasie. Na wyświetlaczu prędkości pojawią się cztery kreski.
      - wybrać niski bieg i powoli ruszyć. dojechać do zaznaczonego miejsca pamiętając aby zatrzymać się dokładnie tym punktem ciągnika od którego zmierzyliśmy 100 m.
      - po zatrzymaniu na końcu zmierzonego odcinka wcisnąć przycisk O. Po trzech sekundach licznik powróci do normalnego stanu. Jaki mamy zawsze po włączeniu zapłonu.
      Jeśli procedura się nie uda pojawi się napis error na wyświetlaczu prędkości wom.
      Procedura sprawdzenia nowej wartości.
      - na włączonym zapłonie wcisnąć przycisk M okno wom np 0-0 okno prędkości jazdy cztery kreski
      - dwukrotnie wcisnąć przycisk C aby wyświetlić zaprogramowaną wartość np okno wom 3-0 okno prędkości jazdy 0509. Tutaj zauważymy zmianę jeśli mieliśmy źle ustawione na skutek zużycia opon czy innego ciśnienia. Bo np wcześniej było 0515.
      - wyłączamy zapłon lub dwukrotnie wciskamy C aby powrócić do normalnego trybu wyświetlacza.
      Jeśli kogoś ciekawi programowanie szerokości roboczej maszyn, zerowanie przebiegu częściowego czy częściowej obrobionej powierzchni to ewentualnie dajcie znać.
       
       
×