MariuszSkrzypczak

co sądzicie o Ciągniku CASE PUMA 170 ???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

Witam. Chciał bym zaczerpnąć informacji odnośnie CASE PUMA 170 dodam że na  skrzyni 19,radar,podłokietnik multi,elektryczne wyjścia hydrauliczne, z miękką osią,amortyzacją kabiny i przednim TUZ-em? chciał bym usłyszeć opinie od użytkowników jak i osób mających pojęcie o ciągnikach.dodam że ciągnik ma pracować z pługiem Kverneland ED 100 5 korpusów ustawionych na 18 cali,agregatem ścierniskowym uni grudziądz kos 3,7m i bezorkowym agregatem bednar feniks3m. pozdr i czekam na odpowiedzi

post-152272-0-29164100-1473326814_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiu9802    9

maxxuma. Skrzynia cvx jest o niebo lepsza od zwykłej, zwykła mocno halasuje, uwierz mi bezstopniowa do zwyklej to niebo a ziemia. Jezeli teraz bym miał brać case to tyko skrzynia cvx.
jak z awarynoscia to nie wiem bo mam zwykłą, a cvx miałem okazję jeździć. Ale Noe słyszałem o bezstopniowej żadnych złych opini, nie to co o zwykłej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko znowu słyszałem że zwykła skrzynia w polu lepiej się spisuje, lepszy uciąg, no i cvx  zabiera dużo mocy,a co do napraw to że cvx mocno droga. a z jakiej jesteś okolicy bo widzę że ciągnik z agro rami,też jestem posiadaczem maxxuma ale ze skrzynią 17 i jest według mnie super.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebusk    15

cvx ma swoje plusy i minusy niewiem czy masz pola równe czy nie bo na górach i dołach jest problem z górki przy uprawie obroty silnika spadną do 1100 obr/ min a jak się zaczyna góra roku za zdarzy wejść na obroty i spada prędkość spalanie spore. maxxum 120 cvx. Po drugie skrzynia nie może się zdecydować na jakim przełożeniu pracować faluje wrzuca na wyższe przełożenie uciaggnac nie może zrzuca na niższe ogólnie wygodnie ale wkorwiajace. sąsiad ma ta pume 170 że skrzynia chalasujaca w maxumie bardziej wyje w pumie prawie tego nie słychać Bierz ta skrzynie 19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    34

Miałem nh na AC skrzynia chyba ta sama co bezstopniowa w case i obsługa tego to porażka, po drugie wszystkie bolączki te co pisze sebusk - u mnie z góry schodził nawet do 1000 obr w orce na raz równe i pach pach pach prawie zdychał, ciagle w skrzyni cos mieszał obroty wariują masakra,,,widać ze nie dograna ta skrzynia. No i koni dużo zabiera, sam przedstawiciel mi powiedział ze zabiera uwaga 50 koni przynajmniej na modelu który miałem na pokazie T7.315 który z 5 obracaną pod góre schodził do 4,5 km/h ciągnik 300 koni uwierzycie później miałem MF 240 koni i pod góre szedł min 5 km/h ale w przeciwienstwie do tamtego ze wzgledu na poślizg a nie brak mocy. Miałem kupić tego nh ale jak posmakowałem tej skrzyni to zrezygnowałem, w starym nh mam skrzynie 19 biegów i jest ok chociaż rozsypała sie na 800 mth teraz ma 2500 i jakos tam jeździ z lekkim szarpaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    8

Nie wiem jak sprawuje się bezstopniowa skrzynia w case ale sam mam bezstopniowa skrzynie w claasie. Przed zakupem podobnie jak ty szukałem i czytałem masę opinii. Ja przez nieco ponad rok zrobiłem 1000mth. Faktem jest to że te skrzynie są drogie w naprawach ale z drugiej strony sporo oszczędzasz na paliwie. Mój 158km claas pali że 20% mniej niż mój stary 135km New Holland. Prędkość maksymalna osiąga przy 1400 obrotów. W moim przypadku nie prawda jest że ciągnik dusi się. Obroty z górki spadają ale jak tylko podjeżdżam pod górę obroty wzrastają tak by osiągnąć prędkość która ustawie. Mogę też ustawić stałe obroty niezależnie od tego czy pod czy z górki. Bardzo fajna sprawa to że nie ważne co bym targał z tyłu nie jest w stanie rozpędzić ciągnika nawet z dużej góry z dużym ciężarem. Silnik od razu hamuje. W skrzyni bezstopniowej obroty silnika nie zwiększają prędkości jazdy. Ciągnik cały czas pracuję na najniższych możliwoych obrotach nawet w orce nie mam więcej jak 1600-1700. Licząc średnio że na każdą mth bezstopniowa skrzynia spali 1 litr mniej niż zwykła a z doświadczenia wiem że czasem pali znacznie mniej jak 1 przy 10000mth masz conajmniej 10tysięcy litrów mniej wiadomo są to koszta rozłożone bardzo w czasie ale sam fakt że skrzynia spłaca się sama. Nie miałem przyjemności jechać cvx więc nie wiem jak zachowuje się skrzynia ale sama puma145 skrzynia 19 miałem na pokazach i średnio bylem zadowolony choć wizualnie środek jest na prawdę bardzo ładny i przejrzysty. Jak byś miał jakieś pytania co to bezstopniowej skrzyni pytaj odpowiem na każde.
Edit. Jak wiesz że kupisz case powiedz dilerowi żeby przeprowadził ci 2 ciągniki na test moc ta sama tylko skrzynia inna daj na piśmie że jeden z nich na pewno zostanie i sam się przekonasz czym lepiej.

Edytowano przez Tetsuya

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    34

w claasie moze masz inna obsługe skrzyni, u mnie w mf obsługa jest bardzo rozbudowana i jest wiele trybów jazdy. Z góry niech obroty spadną ale nie az tak nisko, pozatym blokowanie obrotów pamiecią i na uwrociach włączanie/wyłącznie niepotrzebne utrudnienia powinno byc ustawianie jak ma reagować silnik na położenie pedału a osobno ustawienie jak ma reagować skrzynia. W MF jest dużo prościej i jest tyle trybów jazdy ze mozna to ustawić pod swoje preferencje. Sam wole jednak skrzynie stopniowe, ze spalaniem to sie nie zgodze no moze w transporcie ale w polu bezstopniowa spali wiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    8

W claasie mam 3 tryby ręczny,automatyczny i drive stick do tego dochodzą ustawienia procentowe spadku obrotów które trzeba ręcznie ustawiać mi najlepiej i najtaniej jeździ się na trybie recznym ale tam wszystko trzeba samemu ustawić. Spalanie sprawdzałem sam na identycznym ciągniku z zwykła skrzynia kwestia skrzyni która pobiera więcej mocy na prawie 1000mth średnia paliwa do mth u mnie to po 9 litrów na mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    34

tzn u cb w claasie na ręcznym pod góre udusisz ciągnik? bo w nh tez najlepiej jeździło mi się na ręcznym tylko ze pod góre jak ma za ciezko to udusisz silnik, musisz recznie ująć prędkosci, . W MF nie ma trybu jazdy zeby udusić silnik zawsze gdy ma za ciezko ujmie na skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    8

W trybie ręcznym pedał gazu to gaz a drive stick działa jak dźwignia zmiany biegów pchnięcie do przodu daje ci delikatne przyspieszenie jakby kolejny zakres wydaje się że każde pchnięcie to pół bieg tyle że jest ich bardzo dużo. Tak zdusisz ciągnik jak nie dasz gazu ciągnik sam nie podbije obrotów czy to pod górę czy z górki obroty sam regulujesz gazem przy bardzo opanowanej technice jest to najoszczedniejszy tryb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
    • Przez Miszka123
      Witam takie pytanie mam do użytkowników mających nowoczesne ciągniki   bądź którzy też zakupili używane i użytkujecie   kilku letnie  ciągniki nowoczesne   do ilu motogodzin   sprawują się   nie są jeszcze tak  zużyte  traktory    , jak kupując na co zwracać uwagę w tych nowych   np 5-6 letnie ciągniki danej marki  jakie polecacie   
    • Przez Rafal2389
      Witam chcę kupić ciognik mam już wybrane dwa modele zetor major 80 cl lub nh T4.75, którego byście mi polecili 
    • Przez Eracer
      Witam, 
      Zamierzam kupić nowy ciągnik. Będzie pełnił rolę podstawowego w gospodarstwie o produkcji roślinnej. Chce aby dał radę współpracować z agregatem uprawowo-siewnym biernym 3m. W przyszłości wyposażę go w ładować czołowy.
      Na zakup przeznaczę około 200-230 tyś. Netto.
      Najbardziej odpowiadają mi Massey Ferguson 5711 dyna4 oraz John Deere 6095 MC. 
      Plusami MF jest zdecydowanie skrzynia dyna4, możliwość wyposażenia w amortyzację kabiny oraz niższa cena.
      Do zalet JD: wyższa masa (około 5500) zapewni większy uciąg, konstrukcja ramowa, możliwość wyposażenia w TLS. Silnik pomimo mniejszej mocy ma większy moment obrotowy od MF.
      Proszę o Wasze opinie na temat tych ciągników.
      Pozdrawiam,
      Paweł
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.