Skocz do zawartości
dawid323a

McCormick Mtx 135 pólbiegi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid323a    0

Witam,mam problem w Mccormicku Mtx 135 silnik beta power. Problem z polbiegami - gdy jest zimny bez problemu zmienia 1,2,3,4 ale gdy już się nagrzewa to działają tyko 1 i 2 chyba że wyjadę na drogę to po kilku minutach znów działają wszystkie pólbiegi i wtedy jak schodze tylko 3 i 4 to na rozgrzanym będą działać nawet cały dzień ale jak już zejde 1,2 to to samo. W żniwa zauważyłem że wieczorami działają już znowu wszytkie połówki. Sprawdzalem mniej więcej połączenia kabli ale bez skutku, dodam że ciągnik dość głośno zmienia te pólbiegi, głośniej niż w innych ciągnikach, może ten typ tak ma albo coś. Bylbym bardzo wdzięczny za jakieś wskazówki, skrzynia manualna oczywiście 4 biegi z rewresem.

Edytowano przez dawid323a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    256

No właśnie to raczej  problem  z elektryką, a  dokładnie  z rączką.

Miałem podobnie w Case MX a to chyba  prawie bliźniak.

Rano problem z  półbiegami nie chciał się zmieniać podobnie jak u ciebie po godzinie wszystko ustępowało ale sam potrafił zmieniać półbiegi i to z 4 na 2 lub z 3 na 1, jak raz mi z 4 na 2  zmienił przy 30 km to od razu zamówiłem nową rączkę i  po problemie.

Tak więc kupuj rączke i pop problemie, ja z 3 lata temu dałem z 1 tyś netto,  w serwisie Case,  to nie zbyt wygórowana cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid323a    0

Olej był zmieniany - jest czysty. Mam go 2 lata i problem jest coraz większy, na poczatku było w miarę dobrze ale też bez szału.
Jak przestają działać to na wyświetlaczu gdy przełącze na 3 pólbieg to Nie ma reakcji, gdy na 4 polbieg to przerzuca na 1 pomimo tego że na wyświetlaczu pokazuje 4 polbieg - po prostu są tylko dwa pólbiegi i tak potrafi być caly dzień aż do wieczora.
Ale czy to na pewno jest rączka ? Jest jakaś możliwość Sprawdzenia jej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    256

Opisałem mój przypadek mi akurat jeszcze sam zmieniał biegi, ale też rano nie miałem 2 biegów. Są różne objawy.

Kupić rączke i założyć. Umówić się z sprzedawcą że jak coś to można oddać.Ja  w serwisie kupowałem ale byłe na 90% pewny że to ona.

Ona jest nie rozbieralna, zalana żywicą, może na samych kablach by poszło idą 3 kable do rączki, ale tu już by trza elektryka.

Z innego podłożyć na próbę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EmilKot    0

Witam mam problem z przełączaniem biegu a mianowicie gdy jadę na 8 biegu i wcisne sprzęgło i hamulec to automatycznie schodzi mi na 5 bieg i muszę odpocządku klikac od 5 biegu w zwysz to męczące jakos sie to ustawia czy co?proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tokarz
      Co może być przyczyną zgrzytania (trzeszczenia) wydaje się że w skrzyni lub w tylnym moście (ciężko zlokalizować).  Dodam że stało się to raptownie  przy siewie po zawróceniu się na nowy przejazd (podniesienie i opuszczenie TUZ, użycie rewersu i wyjścia hydraulicznego). Trzeszczenie ustępuje przy obciążeniu hydrauliki (przy podnoszeniu TUZ, przy skręcaniu, przy używaniu wyjść hydrauliki). Pompa jest sprawna i nie ma luzów na wałku ani też na łożysku przy skrzyni. Trzeszczy i zgrzyta tak samo przy jechaniu  jak i na postoju, nasila się przy zwiększaniu obrotów silnika. Czy to może byś jakiś zawór, czy poleciało coś w skrzyni?  Sprawa pilna bo siewy stoją, pozdrawiam
    • Przez McCormickXTX
      Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Ciągnika MC XTX 185. Problem się zaczął od chwili gdy zaczął świecić błąd  czujnika wysokiego ciśnienia Common rail. Poświeciła jakiś czas i zgasła. Potem wyskoczyły błędy na ehr. Ze jakiś zawór przelewowy padł. Później zauważyłem ze stan oleju w silniku się podniósł oraz w skrzyni biegów.  Co może być tego przyczyną??Spotkaliście się z podobnym przypadkiem?
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mógłby mi ktos powiedziec jak to jest z silinikami w case mx, mccormick mtx? 
      Głownie chodzi o to w ktorych latach i jakich modelach były monotowane silniki CUMMINS a kiedy IVECO oraz PRKINS ?
      Wiem ze perkins to na pewno w case mx80c mx90c oraz mx100c a takze w mccormick MC. Ale cos slyszałem ze w mtx tez perkinsy byly np chyba mtx 140. Ogolnie troche nie ogasrniam kiedy i gdzie jakie siliniki sa i w których latach wiec jak ktosby mogł pomoc to z gory dziękuje
    • Przez elkar
      Witam wszystkich miłośników McCormick,
      Proszę o pomoc w wykryciu usterki w moim ciągniku : po odpaleniu nie reaguje na jazdę do przodu ani do tyłu 
      Na wyświetlaczu jest błąd   " IC error 102"
      Z góry dziękuję za pomoc !
    • Przez DawidMagieda
      Witam  co sądzicie o tym ciągniku: McCORMICK seria X50m HC (High Clearance)
      - uwagi użytkowników 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.