lukbold

Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku MF3060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF3060
lukbold    748

Mój MF 3060 z silnikiem od starego JCB (a4.248) i pompą z oryginalnego silnika MFa jakoś wyjątkowo szybko schodzi z obrotów przy wzroście obciążenia. Pewne jest, że mam do wymiany tuleje cylindrowe a więc praktycznie całość do remontu ale zastanawia mnie kwestia czemu zejdzie przykładowo z 2tys do 1.5tys obrotów, puści dym z komina i dalej idzie jak czołg.... nie zdławi go bardziej. W Ursusie mam a4.236 i tam przeciążony silnik będzie się dławił aż w końcu zgaśnie jak się np nie zredukuje za wczas biegu. Czy na te zachowanie MFa może mieć wpływ moment wtrysku paliwa? Pytam bo nie mam znaków na obudowie rozrządu. Coś tam próbowałem regulować ale na oko to wiadomo...  a czy można to jakoś zrobić bardziej profesjonalnie bez tych znaków? Chodzi dobrze, pali od strzała. Rozpylacze nowe, jeszcze filtr paliwa można by wymienić. Zauważyłem że na te 1500obr jakoś łatwo i szybko się wkręca a później to już mu oporniej to idzie... W ursusie jakoś inaczej ten silnik się zachowuje a przecież to raptem 3 lub 8KM różnicy w zależności gdzie piszą.

A może winne jest połączenie silnika JCB i pompy z oryginalnego silnika Mfa? Gdzieś ktoś sugerował taką ewentualność. Jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12

A4.248 to typowy silnik perkinsa, montowany również w JCB (i wieku innych) z inną pompą

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    17

Tam pewnie kąt ustawia się w mm przed GMP. Nie ma znaków na kole zamachowym, trzeba mierzyć wysokość położenia  tłoka czujnikiem zegarowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysiek7
      Witam mam problem z MF 3095 przy podnoszeniu tura z ciężarem cały drży i jest takie uczucie jakby się rozłączała pompa ( pompa świeżo wymieniona bo było słabe ciśnienie ) czy to może być związane z komputerem pod kabina ?
    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
    • Przez stolarz02
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.