iroo10

kranik ursus c-360 na jaki wymienić

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
iroo10    2

Witam. Mam problem z kranikiem w c-360. Problem zaczął się gdy stary kranik trzeba było wymienić na nowy. Nowy ciekł jeszcze bardziej niż stary. Po złożeniu jednego z dwóch problem ustał, ale na chwilę. I teraz pytanie jaki inny "normalny kranik zastosować, od czego przypasuje?


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    5

Słyszałem, że jak kupujesz nowy kranik to lepiej go rozebrać i dotrzeć na paście do zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja również dołączam się do pytania czy da radę tutaj zastosować jakiś "normalny" kranik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    724

kupcie zwykłą śrubę z takim gwintem i po problemie, oczywiście najlepiej z materiału nierdzewnego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Co tam docierać pastą, jak spasowanie bardzo luźne

 


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

śruba nierdzewka stał tylko wykonana w calosci a nie pokryta spasowana do gwintu uszczelka wew oring zewnętrzna miedziana albo gumowa i silokon do metalu wokół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ale znika możliwość zakręcania paliwa która czasami się przydaje np. przy wymianie przewodu czy rozpinaniu baku. Nikt nie stosował żadnego cywilizowanego zamiennika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    240

Trzeba go nasmarować i dokręcić tą malutką śrubkę z czoła na śrubokręt wtedy guma w środku jest bardziej ściśnięta i dopasowana.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Chodzi o kranik paliwa, nie sprecyzowałem wcześniej.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1377

Ten kranik co oni robią teraz do c360 to do du...py,od razu cieknie,każdy jeden,nie ważne czy srebrny czy mosiężny,zobaczcie z czego oni robią tłok,z jakiegoś g..,co ma wżery,poza tym ten kran ma mniejszy otwór,z łatwością blokuje nieczystości i pompa paliwa nie ciągnie,zmarnowałem kasę na 3 krany (jeden był motylkowy,też g...o,otwór za mały) aż w końcu wziąłem stary kran,plastikowy tłok on ma,ma on regulację,wystarczy dokręcić nakrętkę na cięgle,łepek śrubki z drugiego końca wciska się w plastik,powiększając końcówkę tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Próbowaliśmy coś pokręcić i żadnych efektów nie dawało.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1376

Ja taki mam Co prawda szczelny ale miałem problem z gwitnem musiałem lekko na szlifierce stołowej zjechać żeby się dało wkręcić może się trafił taki felerny .Średni powiem bo te zakręcanie paliwa jest denerwujące poprzedni miałem luks  plastikowa wkładka i wystarczyło wsunąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Kran zmieniony na taki jak pod wcześniejszym linkiem. Puki co sucho.

 


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    124

Też wymieniłem kranik paliwa na nowy i cieknie bardziej jak stary 30 letni , aż musiałem go zakręcić bo za parę dni i pusty zbiornik haha tylko ciekawe czy zakręcony dalej nie cieknie bo jeszcze nie sprawdzałemlaugh.png laugh.png  wymienie go na inny a jak będzie to samo to wkręcę złączkę z redukcją na wąż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

w budowlanym pewnie ze 20zł taki zawór kulowy, wystarczy dobrać czy dotoczyć redukcje


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja taki mam Co prawda szczelny ale miałem problem z gwitnem musiałem lekko na szlifierce stołowej zjechać żeby się dało wkręcić może się trafił taki felerny .Średni powiem bo te zakręcanie paliwa jest denerwujące poprzedni miałem luks  plastikowa wkładka i wystarczyło wsunąć

 

A od dawna go masz że nie cieknie? Mój oryginalny zakończył żywot a nowego nawet nie kupuje bo szkoda pieniędzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    5426

koledzy jaki jest gwint na kraniku do C-330M, chodzi o kranik paliwa

chcę go wymienić na zwykły króciec, bo te nowe kraniki to są o kant d... potłuc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja kupiłem nowy typ kranika do C330/C360 tak jak kolega Adi i nie ma problemu. Jest to kranik "motylkowy" i jak na razie sucho jak pieprz, starego nie dało się zregenerować a nowy leciał jeszcze bardziej. Za kranik dałem 18zł, na interentach są po 12 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gintekk
      Witam mam taki problem z ursusem 4011 silnik po kapitalnym remoncie a z okolic sprzęgła dochodzi dudnienie. Zwłaszcza jest to słyszalne w kabinie. Co zauważyłem od razu po odpaleniu świeżo złożonego silnika że koło zamachowe ma bicie na boki. Jeszcze co zauważyłem że po naciśnięciu sprzęgła te dudnienie prawie ustaje. Mechanik mówił że takie objawy daje luźne koło zamachowe, ale jestem na 100% pewien że koło nie jest luźne. Moje pytanie brzmi czy bijące koło zamachowe może dać efekt dudnienia, dodam że przed remontem też tak dudniło. Myślałem że to tak dudni któryś wyrobiony tłok w tulei, ale to nie to skoro na nowych zestawach naprawczych jest to samo. Czy jest możliwe że nowy wał może być krzywo wytoczony w miejscu gdzie przykręca się koło zamachowe. Czy może koło zamachowe jest zwichrowane, bo płaszczyzna gdzie przylega tarcza jest popękana i była przetaczana bo się ślizgało sprzęgło. Najgorzej że nie zwróciłem uwagi czy na starym wale też takie bicie było. Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny tego dudnienia bo to jest uciążliwe podczas pracy.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez antonio86
      Witam!
      Wiem ,że był już taki temat odnośnie c-330, ale mysle ,ze c-360 to inna bajka(jak się myle to prosze usunąć temat)
      Otóż chce zalac układ chłodniczy płynem-głównym powodem jest to,ze mam zamiar założyc nagrzewnice w kabinie,a woda nigdy cała nie wyleci z nagrzewnicy i na mrozie ja rozwali.
      Mam taki dylemat, otóż remont silnika był 13 lat temu i boje sie czy płyn nie rozpusci kamienie i niedostanie się do oleju(słyszałem o przypadkach,że były wrzery i płyn rozpuscił kamień i wleciał do oleju ,jakie wy macie doświadczenia z zamianą wody na płyn???
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.