Skocz do zawartości
iroo10

kranik ursus c-360 na jaki wymienić

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
iroo10    2

Witam. Mam problem z kranikiem w c-360. Problem zaczął się gdy stary kranik trzeba było wymienić na nowy. Nowy ciekł jeszcze bardziej niż stary. Po złożeniu jednego z dwóch problem ustał, ale na chwilę. I teraz pytanie jaki inny "normalny kranik zastosować, od czego przypasuje?


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    3

Słyszałem, że jak kupujesz nowy kranik to lepiej go rozebrać i dotrzeć na paście do zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja również dołączam się do pytania czy da radę tutaj zastosować jakiś "normalny" kranik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    637

kupcie zwykłą śrubę z takim gwintem i po problemie, oczywiście najlepiej z materiału nierdzewnego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Co tam docierać pastą, jak spasowanie bardzo luźne

 


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

śruba nierdzewka stał tylko wykonana w calosci a nie pokryta spasowana do gwintu uszczelka wew oring zewnętrzna miedziana albo gumowa i silokon do metalu wokół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ale znika możliwość zakręcania paliwa która czasami się przydaje np. przy wymianie przewodu czy rozpinaniu baku. Nikt nie stosował żadnego cywilizowanego zamiennika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Chodzi o kranik paliwa, nie sprecyzowałem wcześniej.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1278

Ten kranik co oni robią teraz do c360 to do du...py,od razu cieknie,każdy jeden,nie ważne czy srebrny czy mosiężny,zobaczcie z czego oni robią tłok,z jakiegoś g..,co ma wżery,poza tym ten kran ma mniejszy otwór,z łatwością blokuje nieczystości i pompa paliwa nie ciągnie,zmarnowałem kasę na 3 krany (jeden był motylkowy,też g...o,otwór za mały) aż w końcu wziąłem stary kran,plastikowy tłok on ma,ma on regulację,wystarczy dokręcić nakrętkę na cięgle,łepek śrubki z drugiego końca wciska się w plastik,powiększając końcówkę tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Próbowaliśmy coś pokręcić i żadnych efektów nie dawało.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1167

Ja taki mam Co prawda szczelny ale miałem problem z gwitnem musiałem lekko na szlifierce stołowej zjechać żeby się dało wkręcić może się trafił taki felerny .Średni powiem bo te zakręcanie paliwa jest denerwujące poprzedni miałem luks  plastikowa wkładka i wystarczyło wsunąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Kran zmieniony na taki jak pod wcześniejszym linkiem. Puki co sucho.

 


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    122

Też wymieniłem kranik paliwa na nowy i cieknie bardziej jak stary 30 letni , aż musiałem go zakręcić bo za parę dni i pusty zbiornik haha tylko ciekawe czy zakręcony dalej nie cieknie bo jeszcze nie sprawdzałemlaugh.png laugh.png  wymienie go na inny a jak będzie to samo to wkręcę złączkę z redukcją na wąż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

w budowlanym pewnie ze 20zł taki zawór kulowy, wystarczy dobrać czy dotoczyć redukcje


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja taki mam Co prawda szczelny ale miałem problem z gwitnem musiałem lekko na szlifierce stołowej zjechać żeby się dało wkręcić może się trafił taki felerny .Średni powiem bo te zakręcanie paliwa jest denerwujące poprzedni miałem luks  plastikowa wkładka i wystarczyło wsunąć

 

A od dawna go masz że nie cieknie? Mój oryginalny zakończył żywot a nowego nawet nie kupuje bo szkoda pieniędzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3482

koledzy jaki jest gwint na kraniku do C-330M, chodzi o kranik paliwa

chcę go wymienić na zwykły króciec, bo te nowe kraniki to są o kant d... potłuc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja kupiłem nowy typ kranika do C330/C360 tak jak kolega Adi i nie ma problemu. Jest to kranik "motylkowy" i jak na razie sucho jak pieprz, starego nie dało się zregenerować a nowy leciał jeszcze bardziej. Za kranik dałem 18zł, na interentach są po 12 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.