iroo10

kranik ursus c-360 na jaki wymienić

Polecane posty

iroo10    4

Witam. Mam problem z kranikiem w c-360. Problem zaczął się gdy stary kranik trzeba było wymienić na nowy. Nowy ciekł jeszcze bardziej niż stary. Po złożeniu jednego z dwóch problem ustał, ale na chwilę. I teraz pytanie jaki inny "normalny kranik zastosować, od czego przypasuje?


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Słyszałem, że jak kupujesz nowy kranik to lepiej go rozebrać i dotrzeć na paście do zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja również dołączam się do pytania czy da radę tutaj zastosować jakiś "normalny" kranik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

kupcie zwykłą śrubę z takim gwintem i po problemie, oczywiście najlepiej z materiału nierdzewnego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    4

Co tam docierać pastą, jak spasowanie bardzo luźne

 


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

śruba nierdzewka stał tylko wykonana w calosci a nie pokryta spasowana do gwintu uszczelka wew oring zewnętrzna miedziana albo gumowa i silokon do metalu wokół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ale znika możliwość zakręcania paliwa która czasami się przydaje np. przy wymianie przewodu czy rozpinaniu baku. Nikt nie stosował żadnego cywilizowanego zamiennika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Trzeba go nasmarować i dokręcić tą malutką śrubkę z czoła na śrubokręt wtedy guma w środku jest bardziej ściśnięta i dopasowana.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    4

Chodzi o kranik paliwa, nie sprecyzowałem wcześniej.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Ten kranik co oni robią teraz do c360 to do du...py,od razu cieknie,każdy jeden,nie ważne czy srebrny czy mosiężny,zobaczcie z czego oni robią tłok,z jakiegoś g..,co ma wżery,poza tym ten kran ma mniejszy otwór,z łatwością blokuje nieczystości i pompa paliwa nie ciągnie,zmarnowałem kasę na 3 krany (jeden był motylkowy,też g...o,otwór za mały) aż w końcu wziąłem stary kran,plastikowy tłok on ma,ma on regulację,wystarczy dokręcić nakrętkę na cięgle,łepek śrubki z drugiego końca wciska się w plastik,powiększając końcówkę tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    4

Próbowaliśmy coś pokręcić i żadnych efektów nie dawało.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja taki mam Co prawda szczelny ale miałem problem z gwitnem musiałem lekko na szlifierce stołowej zjechać żeby się dało wkręcić może się trafił taki felerny .Średni powiem bo te zakręcanie paliwa jest denerwujące poprzedni miałem luks  plastikowa wkładka i wystarczyło wsunąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    4

Kran zmieniony na taki jak pod wcześniejszym linkiem. Puki co sucho.

 


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Też wymieniłem kranik paliwa na nowy i cieknie bardziej jak stary 30 letni , aż musiałem go zakręcić bo za parę dni i pusty zbiornik haha tylko ciekawe czy zakręcony dalej nie cieknie bo jeszcze nie sprawdzałemlaugh.png laugh.png  wymienie go na inny a jak będzie to samo to wkręcę złączkę z redukcją na wąż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

w budowlanym pewnie ze 20zł taki zawór kulowy, wystarczy dobrać czy dotoczyć redukcje


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja taki mam Co prawda szczelny ale miałem problem z gwitnem musiałem lekko na szlifierce stołowej zjechać żeby się dało wkręcić może się trafił taki felerny .Średni powiem bo te zakręcanie paliwa jest denerwujące poprzedni miałem luks  plastikowa wkładka i wystarczyło wsunąć

 

A od dawna go masz że nie cieknie? Mój oryginalny zakończył żywot a nowego nawet nie kupuje bo szkoda pieniędzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28702

koledzy jaki jest gwint na kraniku do C-330M, chodzi o kranik paliwa

chcę go wymienić na zwykły króciec, bo te nowe kraniki to są o kant d... potłuc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ja kupiłem nowy typ kranika do C330/C360 tak jak kolega Adi i nie ma problemu. Jest to kranik "motylkowy" i jak na razie sucho jak pieprz, starego nie dało się zregenerować a nowy leciał jeszcze bardziej. Za kranik dałem 18zł, na interentach są po 12 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj