stasiu670

Renault 155.54 czy Case CS 150

Polecane posty

stasiu670    2

Dzień dobry jestem na kupnie ciągnika mocy około 150 km w zamian za URSUS-a 1224 poszukuję czegoś mocniejszego ponieważ stwierdziłem że 1224 jest za słaby dawać daje radę ale czuć że trochę go blokuje i tu stawiam dwóch kandydatów który był by lepszy? A jeśli chodzi o Renault jak jest z modelami na skrzyni MultiSzift?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeśli będzie zadbany to z obu będziesz zadowolony

 

ciężka seria UR ma moc tylko na silniku, duża strata jest przez skrzynię, więc zachodni tej samej mocy będzie dużo lepiej się sprawował, przemyśl czy potrzebny Ci aż taki przeskok, bo pewnie bez problemu taka 133 by wystarczyła


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfek3050    163

Ponoć do case z serii cs są bardzo drogie części i są dość awaryjne, nie wiem ile w tym prawdy. A renówki z tej serii mają bardzo dobre silniki mwm fendta oszczędne i wytrzymałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

Tak kolego wsztsko wie zgadza renówki tej serii maja silnik MWM ale NIE fendta a jesli juz to maja Renówki maja taki sam silnik MWM jak motowano w fendtach poniewaz fendt jako marka nigdy nie produkowała własnych silników tylko kupowała licencje na silniki MWM MAN

Dla mnie Renowka lepsza

Znam goscia co ma case cs90 i szczerze to juz z 8tys w niego władował a wszystko przez elektronike

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Lubię te przekomarzania się o to jaki silnik w renii siedzi i co to lepszych znawców tematu ;)

 

A wracając do pytania: bierz to co znajdziesz w zakładanym budżecie w lepszym stanie. Renault będzie prostszym ciągnikiem od Case'a i mniej kapryśny jednak styrana renia też będzie się psuła.

Jaki budżet przewidujesz? Czego oczekujesz od wyposażenia?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Ten Case to nic innego jak Steyr M9145 w innym malowaniu. Silnik SISU, Układ napędowy ZF(prawdopodobnie to samo co w DF Agrotron)

 Multishif występował w serii 94(oraz w ciągnikach obecnego koncernu SDF). W 54 co najwyżej może byc ta z 3stopniowym PS i rewersem EH.

W kanciastych Renault z tego co słyszałem lepszą opcją są skrzynie mechaniczne.


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Dzień dobry jestem na kupnie ciągnika mocy około 150 km w zamian za URSUS-a 1224 poszukuję czegoś mocniejszego ponieważ stwierdziłem że 1224 jest za słaby dawać daje radę ale czuć że trochę go blokuje i tu stawiam dwóch kandydatów który był by lepszy? A jeśli chodzi o Renault jak jest z modelami na skrzyni MultiSzift?

 

Co konkretnie chcesz wiedzieć o skrzyni Multishift, czy modelach z tymi skrzyniami? Renault wprowadziło tą skrzynie 20 września 1991 roku. Najpierw w modelu 180.94 a po dwóch latach w modelu 160.94. Jest 27 biegów w trzech zakresach, czyli dziewięć przełożeń pod obciążeniem, coś pięknego.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiu670    2

@dzikidaniel  na Renaulta przymierzam się dlatego że słyszałem o nich opinii pozytywnych a cena to do 75 000 na ciągnik

@MgrLukash Case raczej odpadnie pod uwagę biorę JD 6910S

@Alacapone no cóż coś więcej o nich jak byś mógł powiedzieć

 

Tak jak wyżej pisałem myślę też nad JD 6910S Case raczej sobie odpuszczę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212

A czemu musi być CS? Za te pieniądze da się znaleźć MXa a to pancerne traktory. Renault też jest dobry ale jak dla mnie warty jakieś 50000zł. Jak masz więcej pieniędzy to ja bym szukał właśnie Case MX 150.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

W takim budżecie to szukać Aresa 710 bądź 715 a nie 155.54. 710 większe, masywniejsze, młodsze, wygodniejsze i lepiej wyposażone, podnośnik 8-tonowy (bądź czasami zdarzają się 11 t). Silnik JD pięknie wchodzi na obroty, jak dla mnie konstrukcja sporo lepsza od serii 54.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfek3050    163

No wiadomo ale wydaje mi się że łatwiej jest znaleźć coś mniej zajechanego w młodszych niż w starszych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj