News
Aprilars125

Problem z kontrolkami Renault 120.54-ciągle się palą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Aprilars125    2

Witam mam pytanie do was.Dzisiaj jechałem swoim Renault i zaświeciła mi się ta kontrolka i świeci się cały czas ( zdj w załączniku ).A druga sprawa to świecąca się kontrolka takie kółko z trybkikiem i nad nią kropelka oleju. .Dodam tylko,że olej silnikowy i wszystkie filtry były niedawno wymieniane.Proszę o szybko odpowiedź :)

post-177555-0-09906900-1472283935_thumb.jpg

Edytowano przez Aprilars125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gr_rat    17

sprawdz poziom lub wymien filtry hydrauliki ewentualnie wymien olej na nowy ale chyba aż takie czułe renowki nie sa

Edytowano przez gr_rat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    465

ta zaznaczona to od hamulca recznego raczej a to koło trybiaste to olej w skrzyni

 

od ręcznego albo mało płynu hamulcowego ,a koło : trybiaste : to niskie ciśnienie oleju w skrzyni  , jaka pompa hydrauliki dwu czy trzy sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    2

Problem rozwiązany .Kabelek spadł od zbiorniczka płynu chamulcowego.A problem z olejem też.Wyczyściłem filtry i dolałem trochę oleju do skrzyni 


Pompa trzy-sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    465

skoro już tu jestem to może ktoś pomoże ,przecieka olej z pod okrągłego dekielka  pokrywki pod korpusem tylnego mostu w R 120-54 i pytanie czy można go odkręcić lub popuścić śruby by to uszczelnić i czy po odkręceniu tej pokrywki coś w środku nie  spadnie ,post-171711-0-02584600-1472901462_thumb.jpgpost-171711-0-17938100-1472902113_thumb.jpgobrazek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    26

Ta kontrolka z wykrzyknikiem nie tylko oznacza hamulec..bo kiedys dluho jeździłem na przednim napędzie i olej tak się rozgrzal ze elektrozawor wybijal i swiecil sie stop i ta właśnie kontrolka wiec ona chyba ma charakter tez ostrzegawczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

skoro już tu jestem to może ktoś pomoże ,przecieka olej z pod okrągłego dekielka  pokrywki pod korpusem tylnego mostu w R 120-54 i pytanie czy można go odkręcić lub popuścić śruby by to uszczelnić i czy po odkręceniu tej pokrywki coś w środku nie  spadnie ,attachicon.gifObraz 064.jpgattachicon.gifObraz 062.jpgobrazek

 

Nic nie spadnie (o ile pamiętam) pod warunkiem, że w między czasie nie będziesz bawił się podnośnikiem, co i tak jest nie wskazane, gdyż przed wymianą tej gumowej uszczelki trzeba spuścić olej.

Jeśli mogę coś doradzić to zamiast oryginalnej uszczelki (jeśli będziesz miał problemy z zakupem) można zastosować specjalistyczny silikon do olejów.

 

Jak to wygląda przedstawia rysunek poniżej:

post-81345-0-20324900-1473716827_thumb.jpg


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    465

dzięki Al za podpowiedz ale ja nie zamierzam  odkręcać tej gumowej uszczelki bo cieknie  spod dekielka ,tylko myślę jakby odkręcić te trzy zewnętrzne śruby tyle aby odsunąć dekielek ok 0.5 cm od korpusu i uszczelnić silikonem do oleju lub wsunąć oring grubości 1 do 1.5 mm pomiędzy zewnętrzne  śruby a uszczelkę czy dobrze kombinuję ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Nie chcę wprowadzić Cię w błąd, bo dokładnie nie pamiętam, jak to jest złożone.

Ten Twój pomysł (odsunięcie na pół centymetra) miałby sens tylko z oryginalnym oringiem oraz założeniem, że nie będzie żadnych brudów na łączonych powierzchniach .

Co do szczelności połączenia silikonu: warunek konieczny - obie części łączone powinny być suche i wolne od zanieczyszczeń (w tym przypadku oleju), dlatego należy  dekielek całkowicie zdemontować i powierzchnie odtłuścić. Inaczej nadal będzie ciekło.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    465

a pamiętasz czy wystarczy odkręcić zewnętrzne śruby czy wewnętrzne  też trzeba odkręcać i co te wewnętrzne śruby  trzymają ew do czego są przykręcone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Nie pamiętam, minęło już dobre 10 lat. Wydaje mi się, że wszystkie śruby przykręcone są do obudowy, ale pewności nie mam.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy wiecie co może być bo gdy chcem przekręcić kierownica to zapala się kontrolka z takim trybem i kroplami oleju a kierownica  praktycznie nawet nie drgnie. Ciągnik to Renault 120.54 tx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Filtry oleju hydraulicznego wymieniałeś?

  • Like 1

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian92    29

Witam w mojej 120.54 ciągnie cały czas napęd od chwili gdy zdemontowaliśmy przystawkę przedniego napędu ponieważ ktoś wrzucił śrubę do skrzyni biegów i uszkodziło przystawkę. Ciągnik świeżo kupiony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenT    0

Szybkie pytanie odnośnie wskazówki temperatury. Na jakiej pozycji powinna być wskazówka temperatury juz na rozgrzanym silniku? Bo wydaje mi się że czujnik padnięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    23

Nie mam zdjęcia ale np u mnie na dobrze rozgrzanym jest lekko na lewo od pionu, leciutko. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez Bobas233
      Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .
    • Przez pawlox17
      Witam
      Posiadam Renault 95-14,mam problem z odpaleniem ciągnika,dałem do sprawdzenia głowice,okazało się,że są dobre. Pompowtryski są nowe,paliwo nie schodzi z układu paliwowego,akumulator i rozrusznik są nowe,świeca żarowa jest sprawna.Ciągnik przy rozruchu długo kręci,dymi na siwo i odpala bardzo późno.Czy może być to przyczyna zapłonu?
       
      Z góry dzięki za odpowiedź
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.