Skocz do zawartości
Aprilars125

Problem z kontrolkami Renault 120.54-ciągle się palą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Aprilars125    2

Witam mam pytanie do was.Dzisiaj jechałem swoim Renault i zaświeciła mi się ta kontrolka i świeci się cały czas ( zdj w załączniku ).A druga sprawa to świecąca się kontrolka takie kółko z trybkikiem i nad nią kropelka oleju. .Dodam tylko,że olej silnikowy i wszystkie filtry były niedawno wymieniane.Proszę o szybko odpowiedź :)

post-177555-0-09906900-1472283935_thumb.jpg

Edytowano przez Aprilars125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    17

ta zaznaczona to od hamulca recznego raczej a to koło trybiaste to olej w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gr_rat    17

sprawdz poziom lub wymien filtry hydrauliki ewentualnie wymien olej na nowy ale chyba aż takie czułe renowki nie sa

Edytowano przez gr_rat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    152

ta zaznaczona to od hamulca recznego raczej a to koło trybiaste to olej w skrzyni

 

od ręcznego albo mało płynu hamulcowego ,a koło : trybiaste : to niskie ciśnienie oleju w skrzyni  , jaka pompa hydrauliki dwu czy trzy sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    2

Problem rozwiązany .Kabelek spadł od zbiorniczka płynu chamulcowego.A problem z olejem też.Wyczyściłem filtry i dolałem trochę oleju do skrzyni 


Pompa trzy-sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    152

skoro już tu jestem to może ktoś pomoże ,przecieka olej z pod okrągłego dekielka  pokrywki pod korpusem tylnego mostu w R 120-54 i pytanie czy można go odkręcić lub popuścić śruby by to uszczelnić i czy po odkręceniu tej pokrywki coś w środku nie  spadnie ,post-171711-0-02584600-1472901462_thumb.jpgpost-171711-0-17938100-1472902113_thumb.jpgobrazek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    26

Ta kontrolka z wykrzyknikiem nie tylko oznacza hamulec..bo kiedys dluho jeździłem na przednim napędzie i olej tak się rozgrzal ze elektrozawor wybijal i swiecil sie stop i ta właśnie kontrolka wiec ona chyba ma charakter tez ostrzegawczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4463

skoro już tu jestem to może ktoś pomoże ,przecieka olej z pod okrągłego dekielka  pokrywki pod korpusem tylnego mostu w R 120-54 i pytanie czy można go odkręcić lub popuścić śruby by to uszczelnić i czy po odkręceniu tej pokrywki coś w środku nie  spadnie ,attachicon.gifObraz 064.jpgattachicon.gifObraz 062.jpgobrazek

 

Nic nie spadnie (o ile pamiętam) pod warunkiem, że w między czasie nie będziesz bawił się podnośnikiem, co i tak jest nie wskazane, gdyż przed wymianą tej gumowej uszczelki trzeba spuścić olej.

Jeśli mogę coś doradzić to zamiast oryginalnej uszczelki (jeśli będziesz miał problemy z zakupem) można zastosować specjalistyczny silikon do olejów.

 

Jak to wygląda przedstawia rysunek poniżej:

post-81345-0-20324900-1473716827_thumb.jpg


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    152

dzięki Al za podpowiedz ale ja nie zamierzam  odkręcać tej gumowej uszczelki bo cieknie  spod dekielka ,tylko myślę jakby odkręcić te trzy zewnętrzne śruby tyle aby odsunąć dekielek ok 0.5 cm od korpusu i uszczelnić silikonem do oleju lub wsunąć oring grubości 1 do 1.5 mm pomiędzy zewnętrzne  śruby a uszczelkę czy dobrze kombinuję ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4463

Nie chcę wprowadzić Cię w błąd, bo dokładnie nie pamiętam, jak to jest złożone.

Ten Twój pomysł (odsunięcie na pół centymetra) miałby sens tylko z oryginalnym oringiem oraz założeniem, że nie będzie żadnych brudów na łączonych powierzchniach .

Co do szczelności połączenia silikonu: warunek konieczny - obie części łączone powinny być suche i wolne od zanieczyszczeń (w tym przypadku oleju), dlatego należy  dekielek całkowicie zdemontować i powierzchnie odtłuścić. Inaczej nadal będzie ciekło.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    152

a pamiętasz czy wystarczy odkręcić zewnętrzne śruby czy wewnętrzne  też trzeba odkręcać i co te wewnętrzne śruby  trzymają ew do czego są przykręcone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4463

Nie pamiętam, minęło już dobre 10 lat. Wydaje mi się, że wszystkie śruby przykręcone są do obudowy, ale pewności nie mam.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez waszkalipiec
      Witam mam zamiar kupić ciągnik renault tx 113.13 ma on uszkodzone sprzęgło jest miękkie i łatwo się wciska.Biegi górne wchodzą z trudem natomiast dolne nie wchodzą.Co może być tego przyczyną.Jakie są tego koszty i czy 11000 mtg to dużo na taki ciągnik.
    • Przez leszek1981
      Witam . Posiadam renie 15554 , skrzynia tractoshift ,sprzęgło szarpie w obu kierunkach jazdy .Elektrozawory  działają lecz potencjometr sprzęgła  lub komputer zle nim steruje to znaczy ; 
      przy wciśniętym pedale cofnie zawór proporcjonalny (rozłonczy sprzęgło) .lecz gdy puszczamy pedał to wbija cewka zawór bez stopniowego włączenia. Ma tak od zakupu (rok) macie jakiś pomysł czy szukać dobrego fachowca z komputerem .ZAMOŚĆ.
    • Przez Michal8146
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 95.14 który nie chce odpalić. A więc od początku...traktor został wstawiony po normalnej pracy do garażu i po 2 dniach nie odpalił, świeca grzeje rozrusznik kręci i nic więc zmieniłem filtr paliwa nie pomogło. Podczas kręcenia nie pojawia sie dym. Dodam że z plaka też nie startuje. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Z góry dziękuję
    • Przez Janszymon1
      Witam, 
      Chciałbym sie dowiedzieć gdzie w Renault Ergos 95 znajduje się zbiorniczek na płyn hamulcowy?
      Gdzie i jak odpowietrzyć hamulce w Ergos 95?
    • Przez mad
      Witam , może ktoś posiada informacje jaki jest stosunek obrotów womu do przebytej drogi w 103.54(R7822) ze skrzynią 16x16.
      Korzystając z okazji, żeby wymienić uszczelniacze na dolnym wałku ramion Tuz'a koniczne jest ściągnięcie plecaka czy jest możliwość wymiany z zewnątrz?
×