News
Aprilars125

Problem z kontrolkami Renault 120.54-ciągle się palą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Aprilars125    2

Witam mam pytanie do was.Dzisiaj jechałem swoim Renault i zaświeciła mi się ta kontrolka i świeci się cały czas ( zdj w załączniku ).A druga sprawa to świecąca się kontrolka takie kółko z trybkikiem i nad nią kropelka oleju. .Dodam tylko,że olej silnikowy i wszystkie filtry były niedawno wymieniane.Proszę o szybko odpowiedź :)

post-177555-0-09906900-1472283935_thumb.jpg

Edytowano przez Aprilars125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gr_rat    17

sprawdz poziom lub wymien filtry hydrauliki ewentualnie wymien olej na nowy ale chyba aż takie czułe renowki nie sa

Edytowano przez gr_rat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    655

ta zaznaczona to od hamulca recznego raczej a to koło trybiaste to olej w skrzyni

 

od ręcznego albo mało płynu hamulcowego ,a koło : trybiaste : to niskie ciśnienie oleju w skrzyni  , jaka pompa hydrauliki dwu czy trzy sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    2

Problem rozwiązany .Kabelek spadł od zbiorniczka płynu chamulcowego.A problem z olejem też.Wyczyściłem filtry i dolałem trochę oleju do skrzyni 


Pompa trzy-sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    655

skoro już tu jestem to może ktoś pomoże ,przecieka olej z pod okrągłego dekielka  pokrywki pod korpusem tylnego mostu w R 120-54 i pytanie czy można go odkręcić lub popuścić śruby by to uszczelnić i czy po odkręceniu tej pokrywki coś w środku nie  spadnie ,post-171711-0-02584600-1472901462_thumb.jpgpost-171711-0-17938100-1472902113_thumb.jpgobrazek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    26

Ta kontrolka z wykrzyknikiem nie tylko oznacza hamulec..bo kiedys dluho jeździłem na przednim napędzie i olej tak się rozgrzal ze elektrozawor wybijal i swiecil sie stop i ta właśnie kontrolka wiec ona chyba ma charakter tez ostrzegawczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

skoro już tu jestem to może ktoś pomoże ,przecieka olej z pod okrągłego dekielka  pokrywki pod korpusem tylnego mostu w R 120-54 i pytanie czy można go odkręcić lub popuścić śruby by to uszczelnić i czy po odkręceniu tej pokrywki coś w środku nie  spadnie ,attachicon.gifObraz 064.jpgattachicon.gifObraz 062.jpgobrazek

 

Nic nie spadnie (o ile pamiętam) pod warunkiem, że w między czasie nie będziesz bawił się podnośnikiem, co i tak jest nie wskazane, gdyż przed wymianą tej gumowej uszczelki trzeba spuścić olej.

Jeśli mogę coś doradzić to zamiast oryginalnej uszczelki (jeśli będziesz miał problemy z zakupem) można zastosować specjalistyczny silikon do olejów.

 

Jak to wygląda przedstawia rysunek poniżej:

post-81345-0-20324900-1473716827_thumb.jpg


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    655

dzięki Al za podpowiedz ale ja nie zamierzam  odkręcać tej gumowej uszczelki bo cieknie  spod dekielka ,tylko myślę jakby odkręcić te trzy zewnętrzne śruby tyle aby odsunąć dekielek ok 0.5 cm od korpusu i uszczelnić silikonem do oleju lub wsunąć oring grubości 1 do 1.5 mm pomiędzy zewnętrzne  śruby a uszczelkę czy dobrze kombinuję ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Nie chcę wprowadzić Cię w błąd, bo dokładnie nie pamiętam, jak to jest złożone.

Ten Twój pomysł (odsunięcie na pół centymetra) miałby sens tylko z oryginalnym oringiem oraz założeniem, że nie będzie żadnych brudów na łączonych powierzchniach .

Co do szczelności połączenia silikonu: warunek konieczny - obie części łączone powinny być suche i wolne od zanieczyszczeń (w tym przypadku oleju), dlatego należy  dekielek całkowicie zdemontować i powierzchnie odtłuścić. Inaczej nadal będzie ciekło.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    655

a pamiętasz czy wystarczy odkręcić zewnętrzne śruby czy wewnętrzne  też trzeba odkręcać i co te wewnętrzne śruby  trzymają ew do czego są przykręcone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Nie pamiętam, minęło już dobre 10 lat. Wydaje mi się, że wszystkie śruby przykręcone są do obudowy, ale pewności nie mam.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy wiecie co może być bo gdy chcem przekręcić kierownica to zapala się kontrolka z takim trybem i kroplami oleju a kierownica  praktycznie nawet nie drgnie. Ciągnik to Renault 120.54 tx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Filtry oleju hydraulicznego wymieniałeś?

  • Like 1

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian92    29

Witam w mojej 120.54 ciągnie cały czas napęd od chwili gdy zdemontowaliśmy przystawkę przedniego napędu ponieważ ktoś wrzucił śrubę do skrzyni biegów i uszkodziło przystawkę. Ciągnik świeżo kupiony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenT    0

Szybkie pytanie odnośnie wskazówki temperatury. Na jakiej pozycji powinna być wskazówka temperatury juz na rozgrzanym silniku? Bo wydaje mi się że czujnik padnięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    23

Nie mam zdjęcia ale np u mnie na dobrze rozgrzanym jest lekko na lewo od pionu, leciutko. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez spirit01
      Witam mam problem z Renault podczas zmiany biegu na 4 ciągnik  zaczął się dławic i zgasł próbowałem odpowiedszyc nic to nie dało ponieważ na wtryskach nie ma paliwa na pompce jest na wtryskach już nie  czy jest to oznaka końca pompy paliwowej ? 
    • Przez matimariusz
      Witam. Rozebrałem sprzęgło w renault 113.14 i nie zwróciłem uwagi jaki jest kierunek tarczy sprzęgła. Tą dłuższą częścią flanszy do koła zamachowego czy do skrzyni biegów?
    • Przez Partyzant85
      Witam. Pytanie do użytkowników Renault z lat 80 - czy przy dwupinowym czujniku temperatury macie podpięty jakiś brzęczyk pod ten drugi pin ?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez mario17_1989
      Witam!! mam maly problem z ogrzewaniem,mianowicie  nie dziala  mi wentylator.
      Do tej pory sprawdzone bezpieczniki i nic.Kumpel cos mowil o jakis przekaznikach,ze to one sa uszkodzone.Przed demontazem wszystkiego chcialem sie zapytac gdzie one sie znajduja.I czy faktycznie za brak nawiewu one sa odpowiedzialne. Nawiewu nie mialem mozliwosci przetestowac bo zawsze obywalo sie bez i bylo ok,ale teraz przy niskich temp w dwie osoby to szyby zaraz sa zaszronione.Z gory dzieki za pomoc.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.