Skocz do zawartości
kombinator18

przednie koła c360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Koła
kombinator18    18

witam mam taki problem ile moga kosztowac te polosie przodnie co sie felge naklada nie wiem jak to nazwac sorki ze takie blache pytanie ale nie moge znalezsc ceny a nie mam czasu jechac albo jakby ktos mial acha potrzebuje na 6 dziur


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

czopy to sa te srodek caly jesli tak to o piasty mi chodzi zeby moznami bylo zalozyc kola na 6 srub nie na 4


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafalm1978    0

Jeżeli masz piastę na 4 śruby (koła 18) i chcesz wymienić na piasty z 6 śrubami (koła 16) to musisz wymienić również czopy bo są inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

Różnica jest wielka. U nas jak były 18 to nie wyrabialiśmy zmieniać czopów i łożysk, a do 16 15 lat nikt nie zaglądał, ewentualnie jakieś korekcje luzów były robione nakrętką.

Nowa felga kosztuje 90 złoty

czopy pewnie koło 50 dych za sztukę. piasty z łożyskami mogą być największym wydatkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

felgi mam nowki z oponami detkami wlasnie o to chodzi ze niepopaczelismy na sruby czlowiek zapomnial i teraz to lezy a ze jedna felga jest peknieta to strach jezdzic wlasnie nie chcial by ktos kupic jak juz cos calych tych osi pod 4 sruby bo szkoda bo jedna ma moze 2 lata a druga w idealnym stanie ?? narazie nie daje na gielde bo musze pierw gdzies te na 6 srub tanie rozkminic

:P :P


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
felgi mam nowki z oponami detkami wlasnie o to chodzi ze niepopaczelismy na sruby czlowiek zapomnial i teraz to lezy a ze jedna felga jest peknieta to strach jezdzic wlasnie nie chcial by ktos kupic jak juz cos calych tych osi pod 4 sruby bo szkoda bo jedna ma moze 2 lata a druga w idealnym stanie ?? narazie nie daje na gielde bo musze pierw gdzies te na 6 srub tanie rozkminic

:P :P

zajrzyj tu www.grene.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

Witam. Do swojej C355 zamontowałem tur-a. Duży problem podczas pracy mam z tym że przednie koła mi się (topią) w błocie. Mam koła od zbierającej i kombinuje jak je zamocować. mam pewien pomysł- tokarz dorobił by mi taki pierścień który częściowo wchodził by w felgę i przykręcił bym go na śrubach w miejscach gdzie wcześniej były szpilki mocujące.No a środkowa część tak bym mógł zamocować do piasty ciągnika.

 

Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

piasty w 55 masz na 4 szpilki??

jaka jest felga w tych kołach od zbierającej?? czy są to koła 15.3 i na 6 szpilek??

bo jak tak to gdzieś miałem takie przejścia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Witam. Do swojej C355 zamontowałem tur-a. Duży problem podczas pracy mam z tym że przednie koła mi się (topią) w błocie. Mam koła od zbierającej i kombinuje jak je zamocować. mam pewien pomysł- tokarz dorobił by mi taki pierścień który częściowo wchodził by w felgę i przykręcił bym go na śrubach w miejscach gdzie wcześniej były szpilki mocujące.No a środkowa część tak bym mógł zamocować do piasty ciągnika.

 

Co o tym myślicie?

Pomysł dobry, tylko kto będzie kręcił kierownicą, trzeba przerobić na orbitrol. Już kilkanaście lat temu widziałem tak przerobioną 30-tkę z widłami od Raka, w zakładzie betoniarskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
No właśnie lżej będzie na miękkim podłożu ale ciężko na utwardzonym

Bardzo ciężko wszędzie, duża powierzchnia przylegania opony i nawet z pustym turem będzie cięzko. Koła będą odsunięte i będzie większy promień zataczania przy tej samej długości wąsa(ramienia zwrotnicy), co oznacza że zmalało przełożenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

Ja wiem co to jest tarcie ale czy przy wysokim ciśnieniu w kołach opona nie będzie przylegać tylko małą częścią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Ja wiem co to jest tarcie ale czy przy wysokim ciśnieniu w kołach opona nie będzie przylegać tylko małą częścią?

To Twoje złudzenie, ćwicz bicepsy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem ponieważ poszukuję felg 15" o takim samym rozstawie otworów jak w starych 40-stkach ursusa które miały przednie felgi 18" na cztery dziury. Felgi potrzebuję do przyczepki a 18" mi nie wejdą tylko piętnastki. Może ktoś zna jakiś model pojazdu który miał podobne rozstawy śrub w feldze. Pozdrawiam :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

A gdyby dopasować felge samochodową?

4 szpilki, 15 cali to nie problem... tylko jaki jest roztaw szpilek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

fiat ma 4x 98mm, opel 4x100 mm, w lublinie są 15-tki ale na więcej śrub, ważna jest też średnica otworu w feldze do osadzenia na piaście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam społeczność Agrofoto.

Powiedzcie mi, jak ustawić przednie koła w c360 żeby nie kręciły się one tak pod skosem?? Na pewno wiecie o co mi chodzi. Koła mają dobrą zbieżnosć tylko że idą tak pod skosem do środka no i po dłuższym użytkowaniu zaraz opony się zedrą na zewnętrznej części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez vailus
      Witam. Chciałem się dowiedzieć czy opony 195/75 r16 C będą pasować na felgi do c360? Prawdopodobnie będę w stanie sobie załatwić takie za darmo z wydartym lekko mocniej bieżnikiem po bokach (przypadłość jednej z marek busow) i chciałem się dowiedzieć czy da radę je założyć i czy będą pasowały. Ciągnik i tak śmiga głównie w pracach lekkich i na łące więc nie potrzebuje oryginalnych.
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez MirekWraga
      witam
       
      mam luz wzdłużny na sworzniu zwrotnicy w C360  . to naprawic ??
      czy konieczna jest wymiana tulejek ??
    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.