Skocz do zawartości
kombinator18

przednie koła c360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Koła
kombinator18    18

witam mam taki problem ile moga kosztowac te polosie przodnie co sie felge naklada nie wiem jak to nazwac sorki ze takie blache pytanie ale nie moge znalezsc ceny a nie mam czasu jechac albo jakby ktos mial acha potrzebuje na 6 dziur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafalm1978    0

Jeżeli masz piastę na 4 śruby (koła 18) i chcesz wymienić na piasty z 6 śrubami (koła 16) to musisz wymienić również czopy bo są inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

Różnica jest wielka. U nas jak były 18 to nie wyrabialiśmy zmieniać czopów i łożysk, a do 16 15 lat nikt nie zaglądał, ewentualnie jakieś korekcje luzów były robione nakrętką.

Nowa felga kosztuje 90 złoty

czopy pewnie koło 50 dych za sztukę. piasty z łożyskami mogą być największym wydatkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

felgi mam nowki z oponami detkami wlasnie o to chodzi ze niepopaczelismy na sruby czlowiek zapomnial i teraz to lezy a ze jedna felga jest peknieta to strach jezdzic wlasnie nie chcial by ktos kupic jak juz cos calych tych osi pod 4 sruby bo szkoda bo jedna ma moze 2 lata a druga w idealnym stanie ?? narazie nie daje na gielde bo musze pierw gdzies te na 6 srub tanie rozkminic

:P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
felgi mam nowki z oponami detkami wlasnie o to chodzi ze niepopaczelismy na sruby czlowiek zapomnial i teraz to lezy a ze jedna felga jest peknieta to strach jezdzic wlasnie nie chcial by ktos kupic jak juz cos calych tych osi pod 4 sruby bo szkoda bo jedna ma moze 2 lata a druga w idealnym stanie ?? narazie nie daje na gielde bo musze pierw gdzies te na 6 srub tanie rozkminic

:P :P

zajrzyj tu www.grene.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

Witam. Do swojej C355 zamontowałem tur-a. Duży problem podczas pracy mam z tym że przednie koła mi się (topią) w błocie. Mam koła od zbierającej i kombinuje jak je zamocować. mam pewien pomysł- tokarz dorobił by mi taki pierścień który częściowo wchodził by w felgę i przykręcił bym go na śrubach w miejscach gdzie wcześniej były szpilki mocujące.No a środkowa część tak bym mógł zamocować do piasty ciągnika.

 

Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

piasty w 55 masz na 4 szpilki??

jaka jest felga w tych kołach od zbierającej?? czy są to koła 15.3 i na 6 szpilek??

bo jak tak to gdzieś miałem takie przejścia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Witam. Do swojej C355 zamontowałem tur-a. Duży problem podczas pracy mam z tym że przednie koła mi się (topią) w błocie. Mam koła od zbierającej i kombinuje jak je zamocować. mam pewien pomysł- tokarz dorobił by mi taki pierścień który częściowo wchodził by w felgę i przykręcił bym go na śrubach w miejscach gdzie wcześniej były szpilki mocujące.No a środkowa część tak bym mógł zamocować do piasty ciągnika.

 

Co o tym myślicie?

Pomysł dobry, tylko kto będzie kręcił kierownicą, trzeba przerobić na orbitrol. Już kilkanaście lat temu widziałem tak przerobioną 30-tkę z widłami od Raka, w zakładzie betoniarskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
No właśnie lżej będzie na miękkim podłożu ale ciężko na utwardzonym

Bardzo ciężko wszędzie, duża powierzchnia przylegania opony i nawet z pustym turem będzie cięzko. Koła będą odsunięte i będzie większy promień zataczania przy tej samej długości wąsa(ramienia zwrotnicy), co oznacza że zmalało przełożenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

Ja wiem co to jest tarcie ale czy przy wysokim ciśnieniu w kołach opona nie będzie przylegać tylko małą częścią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Ja wiem co to jest tarcie ale czy przy wysokim ciśnieniu w kołach opona nie będzie przylegać tylko małą częścią?

To Twoje złudzenie, ćwicz bicepsy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem ponieważ poszukuję felg 15" o takim samym rozstawie otworów jak w starych 40-stkach ursusa które miały przednie felgi 18" na cztery dziury. Felgi potrzebuję do przyczepki a 18" mi nie wejdą tylko piętnastki. Może ktoś zna jakiś model pojazdu który miał podobne rozstawy śrub w feldze. Pozdrawiam :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

A gdyby dopasować felge samochodową?

4 szpilki, 15 cali to nie problem... tylko jaki jest roztaw szpilek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

fiat ma 4x 98mm, opel 4x100 mm, w lublinie są 15-tki ale na więcej śrub, ważna jest też średnica otworu w feldze do osadzenia na piaście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam społeczność Agrofoto.

Powiedzcie mi, jak ustawić przednie koła w c360 żeby nie kręciły się one tak pod skosem?? Na pewno wiecie o co mi chodzi. Koła mają dobrą zbieżnosć tylko że idą tak pod skosem do środka no i po dłuższym użytkowaniu zaraz opony się zedrą na zewnętrznej części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×