lisu84

Wersje/modele ciągników Case

Polecane posty

lisu84    0

Czy dysponuje ktoś wiedzą jak były oznaczane wersje modeli Case'ów?

Mam Case'a 5150 i mam oznaczenia na karoserii:

- powershift

- maxxum

-maxtrack

- plus

 

Czy to są oznaczenia zgodne z jedną wersją modelu czy może mam elementy karoserii z kilku ciągników.

Wiem, że powershift to wersja skrzyni biegów i mam hydrauliczną wiec to by się zgadzało. A ten maxtrack i plus?

 

Mam klimę i teoretycznie powinienem mieć biegi pełzające ale mam tylko dziurę na dźwignię a dźwigni brak. Czy wersje bez biegów pełzających miały wycięty otwór z oznaczeniem dźwigni czy było to zaślepione?

 

Pytam o takie rzeczy bo jak wiecie z innego postu mój ciągnik po kilku godzinach pracy w polu okazał się być uszkodzonym więc chciałbym dowiedzieć się na ile jest oryginalny a na ile został poskładany na sztukę przez handlarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

- powershift -typ przekładni

- maxxum - seria ciagników

-maxtrack- opcja w wersji z poślizgiem kół ( mogę się mylić )

- plus- wersja pol lift`ie - wyższy moment obrotowy + 5KM mocy, i wyższy komfort w kabinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajny    4

źle mnie nie zrozum ale naklejki to nie wszystko, połowa case-ów była malowana bo one niestety po prostu rdzewieją (błotniki i maska) i naklejki znajdujące się na ciągniku niestety nic nie mówią bo można kupić wszystkie wersje za kilka zł na allegro. jeśli kupowałeś ten ciągnik to powinieneś się zainteresować co ma na wyposażeniu i czy Ci to odpowiada, to jest cos jak z naklejkami turbo na maluchu ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

źle mnie nie zrozum ale naklejki to nie wszystko, połowa case-ów była malowana bo one niestety po prostu rdzewieją (błotniki i maska) i naklejki znajdujące się na ciągniku niestety nic nie mówią bo można kupić wszystkie wersje za kilka zł na allegro. jeśli kupowałeś ten ciągnik to powinieneś się zainteresować co ma na wyposażeniu i czy Ci to odpowiada, to jest cos jak z naklejkami turbo na maluchu ;P

 

Dziękuję za odpowiedź. Nie kupowałem ciągnika na naklejki. Szczerze mówiąc dopiero po roku zauważyłem co tam ma popisane. Pytam z czystej ciekawości. Mam świadomość tego, że cała karoseria może być zmieniana/malowana itp.

Interesuje mnie również odpowiedź na drugą część pytania. Jak to jest z tymi biegami pełzającymi. Obawiam się że mam załączone biegi pełzające a dźwignia jest urwana albo wymontowana. Chyba że elemnty plastikowe w kabinie są nieoryginalne. Męczy mnie 25 km/h jak muszę dojechać 10 km na pusto bez maszyn a czytałem, że ten model powinien troszkę szybciej jechać i stąd te obawy o biegi pełzające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

A twój case nie jest czasem z Francji ?

 

Jest z Francji, a ma to jakieś znaczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Te francuskie chyba były blokowane na 30 km/h być może dlatego tak wolno jeździ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Pewnie się da,lecz o to musisz pytać tych którzy się się na tym znają o ile to jest przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Skrzynie da sie przerobic na 40km/h ale to trzeba pare trybow wymienic. Jest na forum temat i opisane jak to zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Ja mam Case Ih Maxxum 5140 Plus i też jest z Francji sprowadzony i bez problemu rozwija 45 km/h więc wątpię żeby zakładali ograniczenie na 30 km/h. Maxxum to Seria Ciągnika, 5150 to model, Plus wersja wyposażenia ponieważ mój znajomy ma taki sam model co ja z 1996 roku i ma wersję Pro, maxxtrac to jest prawdopodobnie system który zapobiega poślizgom (opcja), PowerShift to skrzynia z półbiegami przełączanymi pod obciążeniem ale nie ma drugiej dźwigni obok drążka zmiany biegów tylko jedna dźwignia główna z przełącznikiem półbiegów . Ma biegi pełzające tylko nie wiem jak się przełącza bo nie ma drugiej dźwigni obok głównej. Chyba że nie masz dźwigni z przełącznikiem to wtedy po lewej stronie tej dźwigni powinien być drążek do zmiany półbiegów.

Edytowano przez Valtra123

Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Były  w nich skrzynie z ograniczeniem do 30km, był na forum jakiś taki temat i zainteresowałem się nim mocniej, Pomagałem jemu i okaząło się że jest to oryginał, do wymiany tryby w skrzyni były.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

do Valtra123

masz sprowadzony z Francji czy był zarejestrowany we Francji - sam sprowadzałeś ??

Zarejestrowany na pewno miał ograniczenie - mechaniczne lub elektroniczne-

Do biegów pełzających (tylko 1 i 2) masz na prawej kosnsoli dżwignię - ta ostatnia  poprzeczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Jak kupowałem to był na francuskich blachach. Od handlarza kupiłem, sam nie sprowadziłem.


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

Mam półbiegi w drugiej dźwigni. Jeśli trzeba grzebać w skrzyni to sobie odpuszczę. Przemęczę się trochę. Najwyżej jak się okaże w przyszłości, że będę musiał gdzieś dalej dojeżdżać wrócę do tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w case 4220? Czy rozdzielacz może przepuszczać olej przez gniazdo? Mam problem z rosiewaczem amazone z hydraulicznymi zasuwami, które się same otwierają na rozgrzanym oleju i czasem jest problem z dźwigniami rozdzialacza ponieważ na rozgrzanym oleju jest problem z otwieraniem i zamykaniem zasów. Tak jakby fiksował rozdzielacz. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj