News
Kuba1212

Renault 75-14 RS,nie działa tylna hydraulika, reszta tak.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kuba1212    13

Witam. Mam taki problem, otóż założyłem dziś na Renówkę tura quicke Q930, tur i reszta działa dobrze, lecz nie działa tylna hydraulika (np. wycinak). Tylny TUZ, ładowacz, wspomaganie działają, lecz gdy chciałem uruchomić wycinak, to niestety nie działa.
Rozdzielacz do tura mam z trzema wężami.

Ciśnienie idzie na rozdzielacz ładowacza, a z rozdzielacza ładowacza idzie na rozdzielacz ciągnika (Wpiąłem go szeregowo zaraz za filtrem). Powrót z ładowacza wpiąłem trójnikiem w powrót z rozdzielacza ciągnika. 

Czy to sposób podłączenia powoduje takie problemy? Dodam iż hydraulika tylna działa, ale tylko w momencie podnoszenia tylnego tuza. Proszę o odpowiedź, gdyż jestem w kropce, nie wiem co się dzieje.
Pozdrawiam Jakub.

post-22426-0-88797900-1471888028_thumb.jpg

post-22426-0-56968000-1471888117_thumb.jpg

post-22426-0-72487700-1471888173_thumb.jpg

post-22426-0-29223200-1471888249_thumb.jpg

Edytowano przez Kuba1212

Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Zadaj sobie pytanie: Czy przed założeniem ładowacza czołowego "tylna hydraulika", czyli tylne wyjścia hydrauliczne w postaci szybkozłączy działały? Jeśli będziesz znał odpowiedź na to banalne pytanie, znajdziesz także odpowiedź na zadane przez siebie pytanie: "Czy to sposób podłączenia powoduje takie problemy?"


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

Witam. 
Dziękuję za odpowiedź. Chodzi mi głównie o to iż taki sposób był mi proponowany przez sprzedającego ładowacz. Poczytałem w internecie i utwierdziło mnie to w słuszności owego sposobu. A dodatkowo podnośnik działa dobrze, tylko hydraulika zewnętrzna słabo (pustą przyczepę uniesie)
Podłączyłem to jak w schemacie B) w załączniku.
Parę osób mi namieszało, mógłby mi ktoś podpowiedzieć, które ze złączy (1 lub 2 na zdjęciu w załączniku) jest wolnym spływem, a które zasilaniem rozdzielacza.
Czy mógłbym podłączyć oba złącza trójnikiem i puścić jednym wężem na zasilanie rozdzielacza?  
Pozdrawiam Jakub.
 

post-22426-0-34397400-1472117523_thumb.jpg

post-22426-0-89169000-1472117564_thumb.jpg

Edytowano przez Kuba1212

Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzikidaniel    41

Mi to wygląda na problem z rozdzielaczem od tura. Załóż na tuz jakąś ciężką maszynę i zobacz czy nadal podnosi ramiona.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Witam .Ja mam u siebie oba skręcone trójnikiem i jest ok ale planuje przerobić na wyjście na rozdzielacz hydrauliki i wolny spływ. i zależy czy masz długi nypel pod 1 czy nie.  Po lewej masz zasilanie. a gdzie masz 1 i 2 wpiętą opisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

Zakładany był dość duży balast, i bez problemu podnosił. Wycinak z kiszonką również. Podnośnik działa bez zarzutu, a hydraulika zaczyna działąć, gdy zdławię wolny spływ, wkładając kryzę.

Piotrek możesz pokazać jak masz to zrobione? 

1 mam wpięte pod wolny spływ, a zasilanie rozdzielacza na 2.


Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Gdybyś miał podłączenie <b> wg schematu przedstawionego powyżej byłoby idealnie, bo to rozwiązanie najlepsze z możliwych i tak powinieneś podłączyć.

 

Oznaczenia na rozdzielaczu ładowacza:

<P>   - pompa, zasilanie

<T1> - zasilanie rozdzielacza ciągnika poprzez tuleję ciśnieniową (specjalny nypel)

<T2> - wolny spływ, czyli prosto do skrzyni bez żadnych trójników (najmniejsze obciążenie pompy hydraulicznej)

<A1, A2, B1, B2> siłowniki


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Kolega opisal co i jak nie ma co wiecej dodawać kazdy rozazielacz ma symbole i po tym trzeba podłączać. A jesli masz wolny spływ pod 1 to zle masz wpięte można uszkodzić rozdzielacz radził bym zmienić tak jak masz opis i bedzie ok. jedynka u Ciebie to będzie T1 a 2 to T2 i wykręć jeszcze spod 1 nypel zobacz czy jest długi czy krótki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

Prawdopodobnie wszystko opanowane. Brakuje tulei ciśnieniowej na zasilaniu rozdzielacza i przez to ten problem.
Jak założę to będę pisał, czy pomogło.

Edit: Pomogło :D

Edytowano przez Kuba1212

Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin49    0

Witam mam problem w tej renówce z tym turem jak podniosę agregat ze siewnikiem  to leje mi się olej z pod kopułki suwaka od wychyłu łyżki zmieniłem oring który jest u góry pod tą kopułką ale dalej go wysadza co jest nie tak. proszę pilnie  o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Patryk212
      Czy da się samemu zkalibrować rewers? Jak to zrobić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.