Skocz do zawartości
zbyszek1234zbyg

paliwo z olejem w pompie wtryskowej...

Polecane posty

Rolnik1973    2416

U mnie od kilku lat same paliwo, już nawet olejem nie zalewam, tylko jak wlewem pójdzie ropa to nadmiar spuszczę i dalej chodzi i nic się nie dzieje. W perkinsach nie ma smarowania olejem i chodzą tysiące mtg, to rusak i na sucho by chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mikua    11

Jeśli nic sie nie dzieje to spuść to i wlej ok 120 ml oleju silnikowego i jeździj, 

U mnie było aż tyle tego że rusjan nie równo chodził, objaw był jakby sie zapowietrzał, oraz nierówne obroty były

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Chyba chciałes napisac do poziomu przelewu a nie 120ml tam jak nalejesz 100ml jest juz troche za duzo nie mowa o 120ml najlepiej lac do tego przelewu i +/- 5ml

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    50

Instrukcja podaje że 100ml ,to nie ma sensu być mądrzejszym od producęnta i lepiej się do tych wskazań stosować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    11

Być moze 100 ml, gdzieś czytałem że było od 100 do 120 ml wiec zawsze leje to 120 choć nie czekam aż olej do konca zleci z miarki to może ze 110 ml wleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Ale malało ci cisnienie i spadło do 0 czy nagle spadło ??

Ogólnie powodem braku cisnienie jest zepsuta pompa oleju a najprawdopodobniej to scieło klin na pompie oleju ale to sprawdzisz zdejmujac mise olejowa

A 2 powodem braku cisnienia sa panewki ale mam nadzieje ze olej to w silniku masz a nie opary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Najpierw to sprawdź czy nie obcielo klina na trybie od pompy oleju a to zobaczysz już jak sciagniesz miss olejowa i trochę pogmerasz ręka i latarką jeśli jest obciety klin to nie radzę spawac tego tylko wymienić bo jak pospawasz to za chwilę znowu zetnie
Co do wymontowania to musisz rozkręcić przodek odjechac kołami przednimi od ciągnika zdjąć pasek alternator koło z wału to główne wymontowac pokrywę rozrządu i wtedy masz dostęp do pompy innego sposobu nie ma by ją wyjac. Tylko jak dostaniesz Się do rozrządu to lepiej nie krec nim bo lubi wyskoczyć koło od napędu pompy wtryskowej a potem trzeba się nagnastykowac by to dobrze ustawić oczywiście zależy od ciągnika bo w niektórych można kręcić rozrzadem i nic się nie dzieje a w innym wystarczy ruszyć i już koło na ziemi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    71

Wystarczy bak zdemontowac i do wszystkiego jest dostęp.

 

[galleryimg=612317]

Edytowano przez t25a1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rademenes
      Czy wie ktoś może jak rozkręcić pompę wtryskową LUCAS. Chodzi o tę część z której wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Chce to zrobić ponieważ ciągnik nie chce wejść na duże obroty. Wiem że ma ta pompa małe sitka które się napewno zabrudziły.
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez dwaa91
      Witam. mam prolem z wymianą pompy w ltz 55a. Czy trzeba ustawiać rozrząd po wymianie? Da się tego uniknąć? i jak ją w ogóle wyjąć? wystarczt rozkręcić wszystkie widoczne śruby czy trzeba rozkręcać to koło ze ślimakiem?
    • Przez wodnik_1974
      Witam . w moim zetorku rozleciala sie pompa i nie nadawala sie do regeneracji to w zakladzie regeneracji podpowiedzieli ze od 360 pasuje bez problemu . zregenerowalem wiec od 360 i ustawili ja na wyzsza wydajnosc taka jaka powinna byc . problem sie zaczol z ustawieniem poczatku wtrysku . najblizszy punk jaki uzyskalem wycinajac zabki na zembatce i przestawiajac sprzegielko to okolo 25 stopni wtrysk przed gmp. inne ustawienia to nawet przrstawiajac sprzegielko o jeden zabek daja duze roznice nie do opanowania. pozostaje jeszcze proba kombinacji na rozrzadzie . czy moze ktos przerabial ten temat w podobnym ciagniku i co mozna jeszcze wykombinowac by ustawic poczatek wtrysku na okolo 20 stopni.
    • Przez promokator
      Witajcie, oddałem pompę wtryskową do regeneracji. Teraz ją montuję do ciągnika i co się okazuje.... obracam wałkiem pompy i nie widać paliwa na króćcach, odpowietrzyłem pompę (śrubka pomiędzy dwoma króćcami na górze sekcji) i paliwo się pokazało, ale tylko na pierwszym króćcu, na drugim sucho. I co teraz, czy tak długo pompować pompką ręczną i odpowietrzać sekcję, aż pojawi się paliwo na drugim króćcu? Czy ..... no właśnie, co?
       
      Pomocy....
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.