rbit

Komplet pierścieni do MTZ 820

Polecane posty

rbit    0

Jaki polecacie komplet pierścieni na wszystkie tłoki do 820. Czy szukać oryginalnych czy są jakieś firmy lepsze od oryginałów? Czy można zamówić przez internet bo u mnie w pobliżu nie ma sklepów  z częściami do mtz -ów? Tak samo potrzebuję komplet uszczelek do silnika. Czy do nowych 820 idą takie same pierścienie i uszczelki jak do starych 82?

Edytowano przez rbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

kupiłem raz pierscienie do 82 i nigdy wiecej podziałał moze ze 20 mtg pózniej olej kominem zaczoł wyrzucac zestawy naprawcze nie sa do nich drogie tak wiec polecam z reka na sercu odrazu wymienic wszystkie dziury

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    0

Czyli mam wymieniać od razu tłoki, tuleje, segery, pierścienie w nowym ciągniku? To zakładałeś kukum te pierścienie ruskie czy innej firmy, że potrzymało tylko 20mtg?Ten silnik to D - 243C ktoś może wie jakie są oznaczenia dla tego silnika na tłokach ? Czym różni się 240 od 243 C? Czy do obydwu wszystkie uszczelki i pierścienie te same idą?

Edytowano przez rbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kukum    8

Prawdopodobnie były zakładane no name tak wec nie powiem ci u mnie tez był "prawie" nowy i stało jak sie stało. Ale nie wiem czy kupisz jakies inne raczej sa tylko ruskie. Ja dostałem te pierscienie luzem tak ooo były rzucone do reklamówki a jak kupiłem zestawy to ładnie były ponumerowane i instrukcja ( nawet po polsku) jak je zakładac co który pierscien obracac o ile stopni zeby zamki sie nie spotkały.  uszczelka na bank bedzie inna bo jak ja do 82 D-240 kupowałem uszczelke to mi mówili ze juz nie produkuja do tych silników uszczelek i radzili mi załozyc stara ( barany Jedne) az wkoncu trafiłem d fajnego sklepu co do rusków to maja wszystko na miejscu od reki i tam bez problemu dostałem to co chciałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    0

Znalazłem mechaniora co mi rozbebeszył silnik no i radzi mi oprócz pierścieni wymienić wszystkie tłoki, tuleje bo założone są te z 3 pierścieniami a on twierdzi że takie to daje się do turbo a nie do 820. Teraz tylko dealer ma odpowiedzieć czy wyśle mi 4 zestawy naprawcze gratis bo ciągnik po gwarancji już jest.

Edytowano przez rbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

Takie remonty w 820 to ile motor ma przepracowanych godzin?


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    0

265 godzin tylko bo po prostu praca rozłożona na 3 ciągniki a gospodarstwo nieduże, ale warunki ciężkie w górach. Głowica wymieniana była na gwarancji i teraz pierścienie, tłoki, tuleje. Po prostu trafiłem na pechowy egzemplarz gdzie debile powsadzali co było pod ręką. Chyba, że u dealera coś zachachmęcili z tym ciągnikiem - tylko co w sumie by z tego miał. Tak jak pisałem-mechanik twierdzi, że fabrycznie założyli złe tłoki jak do turbo i wyrzuca dlatego olej na pierścieniach a czy ma rację to też nie wiem do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

to jak by od turbo było to nawet lepiej jak sa tylko 3 pierscienie to sa od zwykłego do turba masz deko lepsze tłoki czy tuleje i masz dotatkowy pierscien smarujacy w turbo i tylko tym sie różni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    0

Tu były tylko 3 pierścienie na tłoku i mechanik mówi, że takie idą do ciągników z turbiną a do zwykłego z 4 pierścieniami powinny iść a ty kukum twierdzisz że na odwrót więc nie wiem jak to jest Dwie tuleje wzrokowo całe w rysach są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

Nie wierze że coś w fabryce zamienili  ;)

Jaki olej zalałeś,wiedząc że rusek dostanie ostro w "rurę" 

Ja w swoim po 25 godzinach wylałem ich badziewie i zalałem porządnym olejem (fusch a teraz shell rimula r2) wymiana co 250 godzin do tego w bąku i w misce olejowej przykleiłem magnesy (neodymowe) , po pierwszych trzech wymianach były całe oklejone takim szlamem,teraz dużo dużo mniej (bąka czyszczę co drugą wymianę oleju.(magnesy też przyklejone w filtrze oleju hydraulicznego i na korkach od skrzyni biegów , a olej w skrzyni już wymieniłem trzy razy.

Dziś mój 820 ma około 3700 godzin(w 10 lat) a ciśnienie oleju nie zmienne od lat. Jak dbasz tak masz ,a rusek u mnie nie ma lekko. 

http://www.agrofoto.pl/forum/videos/view-3858-siew-pszenicy/  

[galleryimg=523449]


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    0

No już bez przesady,że zaleje shella to będzie śmigał jak marzenie a jak dam turdusa to wszystko po kolei do wymiany od głowicy po tłoki. U mnie brał olej od zerowej godziny litrami.Jak wadliwe czy złe części wsadzone to nic nie pomoże. Niektórzy leją superol i wszystko śmiga - zależy jak trafisz przy kupnie bo przy mtz to loteria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    308

myślisz że w zetorze to nie loteria?. Ale zmień mechanika najpierw  bo makaron Ci na uszy nawija że hej. Fakt że tłoki z 3 pierścieniami u czarną barwą są do turbo. kukm nie rób zametu wolnossący belarus ma 4, lub 5 pierścieni a turbo 3


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    0

Ha myślisz, że u mnie tak łatwo mechanika zmienić. Jeden nie ma czasu, drugi nie będzie leżał po szopach, trzeci za granicą, czwarty za stary już itp. Gostek robił przy mtz dużo bo tu jest tego sprzętu i robią nim po lasach. Dlaczego nawija makaron?Dealer wyśle mi za darmo 4 komplety naprawcze więc chyba lepiej wymienić wszystko.

Edytowano przez rbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz248
      Czy wiecie gdzie znajdę w koparce jumz nr ramy , wersja z budowlana z okrągła kabiną
    • Przez kowal1108
      Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza. Co to może być? Uszczelka? Nie chce już odpalić. Wcześniej kilka razy się zdarzyło że dym poszedł filtrem ale odpalał. Teraz już nic...
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.