Skocz do zawartości
kei

T25 ciągłe zapowietrzanie się

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kei    0

Witam, mam wielki problem z moim T25. Chodzi o zapowietrzanie sie ukladu paliwowego. Wymienilem uszczelki, filtry paliwa oraz pompke paliwowa. Nie moge odpowietrzyc ukladu paliwowego. Jak pompuje pompką to pochodzi pare minut i znow gasnie i nie moze zassac paliwa od zbiornika do ostojnika. Prosze o pomoc jezeli ktos sie z takim czyms spotkal a wiem ze napweno mial ktos z tym tez problem lub wie jak zaradzic temu problemowi. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi świta, a u znajomego w bizonie tak było jak Ty mówisz, z tym że jak wyjął filtr z odstojnika po 20 minutach to go wywalił i wypompował całe paliwo po czym umył bak od środka bo tyle syfu było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    173

na poczatek spróbuj podać mu paliwo nie ze zbiornika tylko z jakiejś czystej babeczki i zobacz co się będzie działo a jak zalozyles ten temat to myślę ze już wszystkie możliwości wyczerpales więc pewnie trzeba pompę wtryskowe oddać do jakiegoś dobrego serwisu pomp do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    68

Jeśli wymieniłeś pompke na nowa to nie znaczy że będzie ona dobra. teraz te nowe to o kant du... Weź wybierz i ustami dmuchnij i zassij wtedy zobaczysz czy nie puszcza. Po drugie może być już peknieta sprezynka w pompce i też będzie walac durnia:) Po trzecie jakie masz zasilanie idące od zbiornika górne czy dolne? U nas jak było na górze to trzeba było mieć min pol zbiornika bo inaczej też się zapowietrzal... Zrobiliśmy od dolu i jak ręką odjal :) sprawdź to :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    9

Wywal filtry, w czysta bańkę wlej ON i podłącz bezpośrednio do przewody który idzie od odstojnika do pompy zasilającej, pompuj pompka aż usłyszysz wracające paliwo do zbiornika, wtedy pal władka i powinno być ok, w większości problem leży w połączeniu odstojnika ze zbiornikiem oraz z pompa zasilajacą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kei    0

a jak jedziesz nim to przerywa czy nie?

Jak wyczerpie się paliwo z ustojnika to wtedy gasnie i znow musze pompowac paliwo pompka aby go odpalic.

Jeśli wymieniłeś pompke na nowa to nie znaczy że będzie ona dobra. teraz te nowe to o kant du... Weź wybierz i ustami dmuchnij i zassij wtedy zobaczysz czy nie puszcza. Po drugie może być już peknieta sprezynka w pompce i też będzie walac durnia:) Po trzecie jakie masz zasilanie idące od zbiornika górne czy dolne? U nas jak było na górze to trzeba było mieć min pol zbiornika bo inaczej też się zapowietrzal... Zrobiliśmy od dolu i jak ręką odjal :) sprawdź to :)

 

 

Wywal filtry, w czysta bańkę wlej ON i podłącz bezpośrednio do przewody który idzie od odstojnika do pompy zasilającej, pompuj pompka aż usłyszysz wracające paliwo do zbiornika, wtedy pal władka i powinno być ok, w większości problem leży w połączeniu odstojnika ze zbiornikiem oraz z pompa zasilajacą

 

Dziekuje chlopaki za pomoc. Do 2 dni zobacze i dam odpowiedz :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2    0

wymieniłem uszczelke w filtrze odtsojnikowym.... tak jest uszczelka .. sprawdziłem polaczenie gdzi esa uszczelki miedziane.... jak masz watpliwosci to wymien wszystkie uszczelki miedziane. jak tam mialem w swoim miałem przecieta uszczelke w odstojniku i niedało sie odpowietrzyc i pozniej dopiero  jak rozebrałem i zauwazyłem uszczelke przecieta i kupiłem nowa i sprawa załatwiona była...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IWEK22    0

w pompce zasilającą  o ile dobrze pamiętam chyba na  32 klucz jest zawór ze sprężynom który pompuje paliwo może być przycięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wueska
      witam wszystkich agrofotowiczów.
      ostatnio po dłuższej jeździe ciągnikiem władymirec T25 "WŁADEK" wpadłem na pomysł aby poprawić go i zrobić jakimś wygodniejszym . tak myślałem aby maskę od spodu wykleić taką gąbką tłumiącą dźwięk (za 35zł arkusz 1,5x2m)
      oraz wymienić tłumnik na jakiś inny np. od zetora. czy ta gąbka coś daje ?? czy ktoś to stosował oraz czy zmiana tłumnika nie będzie wpływała na pracę i moc silnika ( myślę że nie w końcu to czterosuw). a i jeszcze jedno pytanie czy ktoś skracał kolumnę kierowniczą we władku ?? bo fabrycznie jest mocno wysoko a słyszałem że można ją skrócić ale tylko o pewną odległość ani krócej ani dłużej ale po takim skróceniu jest z kolei za nisko. co o tym myślicie może podpowiecie jeszcze coś innego.
    • Przez lukaszo
      witam ! czy posiada ktos grzalke oleju we Władku T 25 ?
    • Przez luki21
      witam co może być przyczyną tego że władek nie chce wejść na obroty i rozpędza się wolno?
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
×