News
Fendt308lsa

Fendt 300 wlew oleju i spuszczenie PILNE

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Fendt308lsa    190

Witam dzis odkrecilem krateczki do zmiany oleju i pytanie do was zeby wylac stary olej to moge to zrobic to jedna wieksza krateczka ? wylac tedy stary olej i wlac nowy czy to mniejsza moge wylac tylko olej a wieksza wlac mniejszej nie moge odkrecic bo mam tura i musze go zdejmowac pilna odopwiedz najlepiej do jutra co mam robic zdejmowac tura ?

post-150574-0-56867100-1471797969_thumb.jpg

post-150574-0-53877900-1471797987_thumb.jpg

post-150574-0-30155600-1471798005_thumb.jpg

post-150574-0-44020500-1471798020_thumb.jpg

post-150574-0-68949100-1471798037_thumb.jpg

post-150574-0-90129200-1471798053_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

jeżeli pod spodem masz miskę dwu komorowa to musisz i tu i tu odkręcić. ja mam tak w renault 103 i 145. typ silnika 226.6 i 226.6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt308lsa    190

Prosze konkretna odpowiedz użytkowników fendta jezeli to prawda to co piszesz to prosze zeby tak nie bylo. Inaczej bede musial zdejmowac tura zeby odrecic tamte srubki pomocy. Proszę o pomoc jedna kratka jest od spuszczania oleju a druga od wlewania ?

Edytowano przez Fendt308lsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damianos95    66

Kolego masz ciagnik fendt 308 lsa z silniekiem 4T o oznaczeniu MWM TD226-4 Kolega wyzej napisał ze wlewa do 2 otworów bo ma miske 2 komorowa i ma tak w ciagniku Renault 103.54 z silnikiem 4T o oznaczeniu MWM TD226-4 czyli macie ten sam silnik.

Czyli musisz odkrecic i tu i tu a wiec zdejmujesz tura i klucze w dłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      D 226B-6
      Silnik nagle zaczął nierówno pracować. Przyczyna widoczna na zdjęciu. Z materiałów od Kostiego wynika że najprawdopodobniej uszkodził się "pilzstósel" (popychacz).
      Czeka mnie zdjęcie misy i rozbiórka wszystkiego przed rozrządem aby to wymienić? Ze schematów wynika że muszę wyjąć wałek rozrządui po wyjęciu wałka wyjmę popychacz? 
      Może są inne powody takiego luzu? Nie odkręcałem jeszcze dżwigienek zaworowych.
      Proszę o jakieś rady, bo robi mi się słabo jak widzę ile roboty mnie czeka (obym się mylił)
      Pozdrawiam

    • Przez Shazam
      Witam,
      Możliwe że mój wątek został zawarty już w jakimś z innych tematów, aczkolwiek nie moge go odszukac, lub też wymienione wskazówki są mi niezbyt pomocne. Prosze wiec o pomoc, jeśli ktoś ma chociaż chwilę na to.
      Jakiś czas temu z pomoca majego znajomego mechanika kupiłem fendt'a farmera 311 turbomatika, dokładnie to model z '98 roku. Zagłembiając się w jego obsługe, zauważyłem że zaczeły wyswietlać pewne błedy. Wyszukując informacji na ten temat natchnełem sie na różnego typu odpowiedzi i podpowiedzi na temat tego iż takowe errosy można usuwać, niestety wszystkie wskazówki udzieleone w innych tematach nie były pomocne. Chcąc uzuskać pomoc na ten temat, zwracam się do was forumowicze. W sprawach elektroniki i elektryki nie jestem zupełnym laikiem, poniewaz ukończyłem szkołę o tej specyfikacji, lecz bez schematów, to dość trudno wszystko sprawdzić samemu, wiec też może jesli ktoś posiada jakiegoś typu opisy błedów do tych maszyn, to bardzo proszę o takie pomoce, wiele mi to pomoże w szukaniu za pomocą aparatury pomiarowej, danych czujników i podzespołów. Jeśli chodzi o usuniecie tych błędów, to nie moge tego rozgryźć.
      Pozdrawiam.
    • Przez pawel4106
      Witam. Gdzie szukać dlawika od regulacji szybkości opadania?
    • Przez oli007
      Panowie zabieram się za wymianę sprzęgła, tarcza się uślizguje z racji pewnie już sensownego przebiegu. Turbomatik nie cieknie, olej wymieniony, stary był ok. Moje pytanie czy macie jakieś dobre rady na co zwrócić uwagę przy rozpaławianiu? Kabinę trzeba coś ruszać? Tarcze trzeba nową czy wystarczy obić jak się nadaje? Czy przy rozpaławianiu trzeba dla zasady wymieniać jakieś łożyska na wałku, uszczelnienia czy nic tam się nie rusza? Pacjent to 312lsa 91r
    • Przez tomek8111
      Witam.W moim fendt Farmer 312 przecieka olej z pompy wtryskowej z wałka do którego podłączona jest dźwignia gazu.Problem jest o tyle trudny do naprawy ,gdyż owa dźwignia jest od strony bloku silnika więc konieczne jest zdemontowanie pompy wtryskowej. Może ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak wyjąć pompę, czy po prostu odkręcić przewody wysokiego ciśnienia oraz śruby od mocowania tak jak w c 360, czy trzeba po kolei wymontować pompy hydrauliczne i po kolei z tej strony rozbierać .Dodam, że jest to pompa rzędowa symbol              PES6A90D320/3RS2660.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj