Fendt308lsa

Fendt 300 wlew oleju i spuszczenie PILNE

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Fendt308lsa    159

Witam dzis odkrecilem krateczki do zmiany oleju i pytanie do was zeby wylac stary olej to moge to zrobic to jedna wieksza krateczka ? wylac tedy stary olej i wlac nowy czy to mniejsza moge wylac tylko olej a wieksza wlac mniejszej nie moge odkrecic bo mam tura i musze go zdejmowac pilna odopwiedz najlepiej do jutra co mam robic zdejmowac tura ?

post-150574-0-56867100-1471797969_thumb.jpg

post-150574-0-53877900-1471797987_thumb.jpg

post-150574-0-30155600-1471798005_thumb.jpg

post-150574-0-44020500-1471798020_thumb.jpg

post-150574-0-68949100-1471798037_thumb.jpg

post-150574-0-90129200-1471798053_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

jeżeli pod spodem masz miskę dwu komorowa to musisz i tu i tu odkręcić. ja mam tak w renault 103 i 145. typ silnika 226.6 i 226.6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt308lsa    159

Prosze konkretna odpowiedz użytkowników fendta jezeli to prawda to co piszesz to prosze zeby tak nie bylo. Inaczej bede musial zdejmowac tura zeby odrecic tamte srubki pomocy. Proszę o pomoc jedna kratka jest od spuszczania oleju a druga od wlewania ?

Edytowano przez Fendt308lsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damianos95    59

Kolego masz ciagnik fendt 308 lsa z silniekiem 4T o oznaczeniu MWM TD226-4 Kolega wyzej napisał ze wlewa do 2 otworów bo ma miske 2 komorowa i ma tak w ciagniku Renault 103.54 z silnikiem 4T o oznaczeniu MWM TD226-4 czyli macie ten sam silnik.

Czyli musisz odkrecic i tu i tu a wiec zdejmujesz tura i klucze w dłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelol111
      Witam, mam prasę która posiada 3 przewody - podbierak, komora i załączanie siatki. W Fendt Farmer 312 mam tylko 2 pary wyjść hydraulicznych i standardową dźwignię do sterowania hydrauliką. Jak podłączyć i jak sterować każdym wyjściem żeby niezależnie działały wszystkie elementy prasy?
    • Przez _Marcin_
      Witam,
      Jak zdążyłem się zorientować nikt nie ma tej instrukcji. Wychodzę z propozycją aby się zrzucić i zakupić ją. Koszt na Allegro to 150 zł.
      Czekam na wasze opinie na ten temat.
       
      P.S.
      Jak coś to mam instrukcje obsługi po polsku w pdf do:
      1. Fendt Farmer 307Ci, 308Ci, 309Ci
      2. Fendt Vario 309, 310, 311, 312
    • Przez piotrslonski1
      Witam mam problem z podnośnikiem w fendt 308lsa 1989r problem polega na tym że podnośnik bardzo powoli opada i trzeba dopiero na nim stanąć żeby opadł całkowicie a drugi problem to gdy ciągnik jest zapalony to sam podnosi ramiona gdy ciągnik jest zapalony a gdy go zgasze to ramiona opadają BARDZO PROSZĘ O POMOC
    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Lee001
      Witam, ostatnio w moim Fendzie pojawił się poważny problem z hamulcami, otóż blokują się tzn na lewym tylnym kole, dziś jak jechałem z rozrzutnikiem to zaczął się wydobywać intensywny zapach przytartych klocków, dzieje się tak jakby cały czas utrzymywało się ciśnienie w układzie i hamowało jedno koło. Czy jest to wina tego, że zmniejszyłem ostatnio luz na pedale hamulca?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.