Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
Uaz469    0

Witam .Potrzebuje porady odnosnie szarpania podczas jazdy na dwóch półbiegach B i C ,jest tak na każdym biegu i zakresie obrotów .

Edytowano przez Uaz469

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    442

Pewnie tarczki podjechane... Masz fajną skrzynię. Sterownik działa czy ktoś przerobił na przekaźniki?
Acha. Jak oleju ani filtra nie zmieniałeś to upuść trochę korkiem - dobrze by było tym od skrzyni a nie tym w najniższym punkcie. Pooglądaj, poniuchaj. Może warto w tym kierunku iść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uaz469    0

Olej fitry zmieniany rok temu ,stan (ilość)oleju jaką pokazuje bagnet jest w normie ale od czasu do czasu mrugają przez chwile dwie kontrolki czerone - trójkąt i ta od oleju w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tarczki podjechane... Masz fajną skrzynię. Sterownik działa czy ktoś przerobił na przekaźniki?

Acha. Jak oleju ani filtra nie zmieniałeś to upuść trochę korkiem - dobrze by było tym od skrzyni a nie tym w najniższym punkcie. Pooglądaj, poniuchaj. Może warto w tym kierunku iść.

 

czy poniuchałeś ?

 

piszesz że jest poziom i filtry wymienione ale nie wąchane więc nie do końca w tym kierunku

 

a skrzynia jest oczywiście fajna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    442

ironią powiało... W tego typu przekładniach zapach spalenizny wiele mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uaz469    0

Postał mf dwa dni nieodpalany bez jakichkolwiek ingerencji i po przejechaniu ok 100 metrów wszystko jest ok niewiem na jak długo bo nie mialem czasu na dłuższy test ale odnosze wrazenie że moze problem tkwić w filtrach lub oleju niedrozności itp .co Wy na to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez stolarz02
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Krzysiek7
      Witam mam problem z MF 3095 przy podnoszeniu tura z ciężarem cały drży i jest takie uczucie jakby się rozłączała pompa ( pompa świeżo wymieniona bo było słabe ciśnienie ) czy to może być związane z komputerem pod kabina ?
    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.