Skocz do zawartości
News
piter595

Ankieta. Porównanie technologii doju krów mlecznych.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
porównanie
piter595    0

Jestem studentem Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży na kierunku rolnictwo. Przygotowuję pracę inżynierską porównującą technologie doju krów mlecznych.

Zwracam się z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli mi na zebranie potrzebnych informacji do napisania pracy. Ankieta jest całkowicie anonimowa.

Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety.

https://www.interankiety.pl/i/XaMlnrGx

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez sabuliga
      Hej! Jak myślicie czy dobrze wybrałem wybierajac ekonomie niestacjonarnie na publicznym uniwersytecie. Moi rodzice przekażą mi 15 ha. Jak czytałem wasze posty w innych tematach to większośc z was pisała żeby nie bawić się w rolnika na takim areale. A jedynie traktować to hobbystycznie. Jednak trochę boję się że nie znajdę roboty po studiach.
    • Przez nowaktomasz
      Cześć wszystkim. Mam pytania. Jaką szkołę rolniczą wybrać w woj. oOlnośląskim?
    • Przez FranasNH
      Witam. Mam pytanie do studentów rolnictwa a w szczególności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Potrzebowałbym materiałów dydaktycznych na kierunek rolnictwo i stąd moja prośba do Was, czy ktoś nie posiada jakichś sprawozdań, kolokwiów itp? Byłbym bardzo wdzięczny za okazaną pomoc!!
    • Przez patryk546
      Witajcie
      Co sądzicie na temat tego programu? Wart skorzystania, ktoś był i może podzielić się swoją opinią?
      Pozdrawiam
    • Przez FranasNH