zzamorza

ustawienie pomp wtryskowych w silniku 1000.4

Polecane posty

pardysowka5    0

A jaka temperatura spalin powinna być optymalna bo u mnie na jednej jest 190 na pozostałych 125 do 133 stopni w silniku 70 konnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Laval    8

Ma być jednakową. Wiadomo że drobne różnice będą. Ale tu masz na jednym więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pardysowka5    0

Ma być jednakową. Wiadomo że drobne różnice będą. Ale tu masz na jednym więcej.

Tak właśnie się domyślam tylko do jakich wartości równać? Przypuszczam że im wyższa temperatura to będzie większa moc i zużycie paliwa pewnie też . Póki co ustawiłem wszystkie w przedziale 125-130 stopni Celsjusza i zobaczę co będzie się działo....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leecooper    0

Witam. Koledzy potrzebuje dokumentacje ustawienia pomp wtryskowych w silnikach 1000.4, miałby ktos w zanadrzu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leecooper    0

Jest tu ktoś kto posiada wiedzę jak wyregulowac te pompki tymi blaszkami mam kompletnie rozregulowany motor. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romex23    28

Witam, a co może być przyczyną dymienia na biało na zimnym silniku , po chwili jak złapie trochę temperatury dymienie ustępuje. Lamborghini r3 85. Silnik same 1000.4WT7 pompy jednosekcyjne

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

większość tych silników dymi na biało na zimnym

  • Like 1

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Jakie są kody błędów do lamborghini 1060 premium?
Dioda mruga mi 2 razy na panelu regulacji elektronicznych obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pickup


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6
2 godziny temu, piotrbm_211320 napisał:

pickup

Panie Piotrze.
Sytuacja wygląda następująco.
Dzwoniłem do Pana jakiś tydzień temu bowiem szukałem pomocy w związku z tym że ciągnik ww stanął nagle na drodze polnej.
Powiedział Pan że jak dioda mruga 2 razy to oznacza czujnik obrotów i od tego należy zacząć. Ma Pan taki czujnik na stanie może Pan sprzedać.
Czujnik wymieniłem co nie dało żadnego rezultatu 619zł (z przesyłką). Wolałem kupić w sklepie gdyż w razie czego będę mógł zwrócić, albo zareklamować.
Znalazłem drugiego fachowca który poprzednio mi komputer naprawiał i chodził ciągnik bez problemu, mówię że dioda mruga 2 razy i że to czujnik obrotów... zaśmiał się i mówi że jeśli czujnik obrotów to dioda mruga 4 razy, a jak elektroniczny regulator obrotów to 2 razy. I stąd pytanie tu na forum, bo poczułem się nabity w butelkę.
Chciałbym poznać wszystkie błędy a jest ich bodajże 5 które wyskakują w razie uszkodzeń podzespołów.
Na chwilę obecną komputer wysłałem do poprzedniego fachowca i myślę że to naprawi. Ponadto silnik nie jest do końca idealnie ustawiony, zwlekałem ze sprowadzeniem osoby z sametesterem i innymi niezbędnymi przyrządami do regulacji pompek, i to raczej przeważyło że znów komputer silnika się uszkodził.
Nie wiem też do końca kto ma rację który z fachowców, ale w związku z tym że w kraju może jest kilkoro rzetelnych znawców tych silników, to może ktoś wykorzystuje sytuację...
Żeby kodów błędów nie można było znaleźć... trzeba dzwonić, pytać a i tak 2 różne wersje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Wersji kodów błędów jest kilka i nie zawsze jest ich tylko 5, podsyłam listę alarmów centralek 1000.x euro I,II. Kodów do centralek starego typu nie udostępnię!

Czym czuje się pan nabity w butelkę ? Przepraszam bardzo ale czasami odbieram nawet 50 telefonów i może mi pan uwierzyć że po pewnym czasie zaczyna się mieszać.

Przed sfinalizowaniem transakcji zawszę sprawdzam wszystko aby pomyłki nie było.

prowadzę warsztat i sklep z częściami w pełni legalnie numer NIP922-306-00-09 proszę bardzo do wglądu nie sprzeję spod lady

W dodatku najprawdopodobniej zaoferowałem panu dojazd z diagnozą (jeżeli chodzi o centralkę SME/SLH to zawsze mam wszystkie części do niej aby ją naprawić na miejscu).

 

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6
Napisano (edytowany)

A jest wersja kodów błędów według której 2 razy mrugnięcie diody oznacza czujnik obrotu silnika?
Myślę że zwyczajnie się Pan pomylił podając mi taką informacje przez telefon. Stąd te zamieszanie.
A części wiadomo kosztują.
potencjometr 1150, czujnik obrotów 600, komputer silnika i regulator obrotów to już w granicach 4-5 tys.każde , sama ich naprawa w okolicach 1000zł
padło na najtańszą rzecz z tych niezbędnych do pracy silnika
Dojazd... za daleko by się fatygować,
Mimo wszystko dzięki za wstawkę, teraz będę wiedział co dolega mojemu pacjentowi.

Edytowano przez Apista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz uwaga myślisz że naprawa sterownika po przez tylko wymianę tranzystora N-Mos przyniesie pozytywny skutek? jak myślisz czemu już go po raz drugi naprawiasz? później jak znajdę chwile czasu to nagram ci filmik z ciekawostkami dotyczącymi tych sterowników  o których ludzie nie maja bladego pojęcia


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Myślę że naprawa po raz drugi przyniesie pozytywny skutek. Na pewno jest co innego w sterowniku do wymiany, bowiem przed pierwszą naprawą objawy uszkodzenia były inne jak obecnie. Wcześniej ciągnik zanim stanął na dobre potrafił jeszcze kilka razy przejechać niewielki dystans, przy sterowniku były słyszalne 2 tiknięcia zamiast jednego (jedno jest zawsze przy przekręceniu zapłonu, drugie przy gaszeniu ciągnika).
Obecnie nie ma żadnego tiknięcia i ciągnik raptownie zgasł.
Sprawdziłem przewody, wymieniłem czujnik, sprawdziłem opór prądu na regulatorze gazu, wyszło 2,2 oma (pewny nie jestem czy aby to nie w setkach omów się podaje)
Wiem też że właściwie muszę koniecznie sprowadzić fachowca z przyrządami do wyregulowania silnika, pompek, kalibracji elektronicznej itp.
Przy wyższych obrotach jak jałowe silnik faluje aż do 1600obr
Wcześniej jak od handlarza kupowałem mniej falował ale słychać było nieregularną pracę silnika.
Po wykonaniu "Synchronizacja pomp wtryskowych metodą temperatur gazów wylotowych" bardziej regularnie chodzi lecz falowanie wzrosło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

falowane obrotów może być spowodowane również samym sterownikiem!


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

a gdy ten sam sterownik podłączymy do innego ciągnika i wszystko gra to też tak będziesz uważać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak tak się dzieje to przyczyn może być wiele


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damian17036
      Witam kolegów od niedawna posiadam deutza 5080 ds rocznik 2021 nowa maszyna i zauważyłem ze po uruchomieniu kontrolka od cisnienia oleju w silniku nie gasnie przez około 3-4sek. Od przekładni gasnie od razu. W innym starszym agroplusie 70s obie gasna od razu po odpaleniu. Spotkal sie ktoś z czyms takim?  Czy cos zmienili a moze pierwszy olej jest troche inny. Silnik ma dopiero 35mth. Czy juz taki szajs jest produkowany..
    • Przez nablo06789
      Witam,
      Chciałem się poradzić odnośnie naprawy/regeneracji cięgien dolnych oraz wieszaków trójpunktowego układu zawieszenia w tym ciągniku.
      1. Muszę wymienić w cięgnach kule oraz gniazda, tylko nie wiem czy jest to do wykonania i są gdzieś części do takiej regeneracji i jak ją zrobić?
      Chyba że można kupić nowe albo te same końcówki to proszę o info.
      2. Wieszaki raczej muszą być nowe bo te ktoś już zaspawał czy te będą ok? 
      https://www.olx.pl/d/oferta/wieszak-podnosnika-deutz-fahr-dx-agroprima-agroxtra-agrostar-6-05-4-71-CID757-IDxXNgJ.html#8fa30247fe
      3. Cieknie przy takiej ośce (na fot. 2) która wychodzi ze skrzyni tylko nie wiem od czego ona jest i jak to się rozbiera jakby ktoś mógł powiedzieć od czego to jest i jak to rozebrać byłbym wdzięczny tam przy niej jest taki ala pierścień z kalamitką ( na fot. 1) ale on luźno lata można go wgl. zabrać a z drugiej strony siedzi w obudowie wiec nie wiem jak do tego wgl się zabrać. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś schematy albo coś takiego jak to rozebrać to było by super. 
      Może ktoś poleca jakiegoś dostawcę części do deutz w woj. Warmińsko-Mazurskim?

      foto

      to jest ta końcówka cięgna 

      cały tył tak wygląda

    • Przez adrian123292
      Witam forumowiczów. Mam problem z moim deutzem k110. Otóż podczas jazdy po drodze sam mi hamuje czasami na prawe koło tył. Musze się wtedy zatrzymać, wrzucić na luz wcisnąć kilka razy hamulec i wtedy puszcza i można jechać dalej. Czasami zdarza się to kilkakrotnie czasami raz ale strasznie to wkurza bo nie wiadomo jak to naprawić. Ciągnik posiada instalacje pneumatyczną. Czy ktoś z was spotkał się może z taką usterką i był by mi w stanie w jaki kolwiek sposób pomóc? Pozdrawiam
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Kajdano
      Witam potrzebuje części do dx 3.90 mianowicie ramion dolnych podnośnika , mocowania łącznika centralnego  i jeszcze bocznych plastików kokpitu kierownicy 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj