News
katter

Wózek widłowy do załadunku i rozładunku aut ciężarowych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wózek
katter    2

Towary przywożone i odwożone są zwykle na Europaletach, więc wózek pracowałby głównie z nimi. Ten który mamy obecnie nie pociągnie zbyt długo. Wózek najlepiej sapalinowy na ON do pracy na zewnątrz. Z udźwigiem do 3,5 tony i masztem do 3 metrów. Może ktoś posiada takowy i podpowie jak się sprawuje? Myślałem o Toyota, Still. Linde, Nissan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    282

Mam polski wózek GPW spalinowy silnik od Ursusa 330 lub 3p brakuje mu tylko bocznego przesuwu a miałem przez miesiąc wypożyczony Linde na gaz to już bajka ale wiadomo cena czyni cuda


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanPralat    12

linde maja w firmie paszowej u której robie zakupy, tez chyba do 3 ton udźwigu i na 3-3,5 podnoszenie, ale ładny taki wózek, zgrabny.. polecam go..:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MalyJohn    228

Wózek wiadomo, tylko po utwardzonym pójdzie. Mój wujek ma firmę handlową węglem i nawozami, cementem itd. Teraz ma toyote na gaz, nie znam modelu ale ma 4 gary i 2 litry pojemności. 3 palety w górę bez problemu stawia. Super sprzęt. Na butli gazu tydzień się jeździ, zawraca wokół własnej osi, wszędzie wjedziesz. Tylko jak mówię po gryzie był problem, a po ziemi już w ogóle z paletą nie pojedzie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1048

Jeżeli załadunek odbywa się ciągle, bardzo często to ładowarka jest nie praktyczna, wózek to wózek wszędzie wjedzie, w miejscu zawroci, dobra widoczność. Obecnie pracuje na Linde, na silniku perkinsa na ON, udźwig 5 ton, dobra maszyna.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez kaczmi
      Witam, Piszę nowy temat bo tamtego nikt już nie otwiera a sprawa robi się pilna czasu coraz mniej a mianowicie zostały dwie przyczepy do wyboru... Metaltech DHB 14 czy Pronar T680H posiada ktoś takie przyczepy, jakieś opinię? Bardzo interesuje mnie jak się te burty hydrauliczne sprawują?
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez skok
      Witam
      Jak odhamować przyczepę hl6011 jak mam przy zaworze ten regulator trzy zakresowy bez funkcji odhamowania
      Można to jakoś przerobić ???
    • Przez Radek000111
      mam zwykłą, starą przyczepe 3 tonową, ile atmosfer powinna miec kołach żeby nie siadły opony pod ciężarem?????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.