sznajdik

Żarówki na desce rozdzielczej

Polecane posty

sznajdik    188

Spaliły mi się żarówki od przedniego napędu od świateł drogowych i wom-u czy one są ogólnodostępne czy jakieś specjalne? gdzieś na forum kiedyś była o tym mowa że muszą być jakieś tam bo coś tam się może dziać nie pamiętam dokładnie o co chodziło dlatego pytam bo chcę się dowiedzieć jak z tym jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    188

A no w tym że jak założysz nie taką jak była to mogą się cyrki dziać (podobno) stąd pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Ja u siebie wymieniłem żarówki od kontrolek od zająca i D, na białe ledy (chyba 3mm). Opiłowałem pilnikiem brzeg, wstawiłem kawek zapałki między nogi leda, odpowiednio zagiołem i wsunąłem w oprawkę. Tylko trzeba podpiąć licznik i zobaczyć czy polaryzacja jest dobra. Jak nie to oprawkę obrócić i świeci. A dla poprawienie efektu dałem zielono jasnego termokurcza. I koniec z przepalaniem się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    188

Teraz takie pytanie czym może być spowodowane że kontrolka od wom-u miga co jakiś czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

awaria lub nie łączenie czujnika prędkości WOM albo po prostu tarczki się ślizgają. Mi tam czasem przy starcie WOM na wolnych obrotach silnika zamiga...wyłączę, włączę WOM i chodzi

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    188

Wom chodzi normalnie zarówno jak miga albo jak świeci tyle że po wymianie żarówki na działającą zauważyłem tę przypadłość której wcześniej  ie było jak żarówka działała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

pewno najzwyczajniej w świecie żarówka nie łączy. Sprawdź czy wyjście zasilania tej żarówki w sterowniku też sobie tak miga.... przednia kostka, jasnoniebieski przewód w tylnym rogu kostki od strony skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

Nie chce Cie martwić ale ona po daremnicy nie miga..Tarczki się ślizgają i tyle. WOM chodzi "normalnie" czyli rozumie że policzyłeś jego obroty czyli 540 przy 1997 na silniku że tak twierdzisz? No chyba że miga nawet bez obciążenia WOM to można by się jeszcze zastanowić czy to faktycznie tarczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    188

Nie wiem co tam jest nie tak zmiany w działaniu wom-u nie odczuwam wiem że mam wyjechane rowki na tulei od pierścionków i planuję tam zajrzeć to i tarczki się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Radig
      Witam
      Szukalem trochę na forum lecz podobnego problemu do mojego nie znalazłem.
      A mianowicie  nie dawno stałem sie posiadaczem Mf 3655 który ma niestety problem z Dynashiftem
      Problem polega na tym, ze jeśli chodzi o półbieg 1 i 2 - to ciągnik na nich normalnie ciągnie i pracuje lecz nie ma żadnej zmiany w prędkości jazdy i żadnej reakcji można przełączać z 1 na 2 i na odwrót i nic się nie dziej . 
      Widać tylko jak przełączają się diody na liczniku.
       Gorzej jest już jeśli przełączymy na 3 lub 4 półbieg  wtedy ciągnik zwalnia i się zatrzymuje i nie ciągnie - podobne objawy do takich jakby ślizgało się sprzęgło. po przełączeniu z 3 na 2 lub 1 ciągnik znów rwie do przodu.
      Czy może to już być problem z tarczkami.
      Przyznam się szczerze ze nie sprawdzałem jeszcze ciśnień - ale jutro to sprawdzę i dopisz.
      Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi 
       
    • Przez MasseyFerguson3635
      Witam, posiadam ciągnik MF 3635 1994 rok ze skrzynią dynashift, podczas orki jeździłem na biegach 3 i 4, podczas wyjazdu z pola chciałem przełączyć na bieg 1 lub 2, niestety oba są zablokowane nie da się ich wbic, wajcha zmiany biegów nie daje sie przełączyć, nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Miał ktos podobny problem lub wie co mogło sie uszkodzić?
    • Przez pitraszek1
      witam mam problem z mf 3080 zepsuł się uszczelniacz na siłowniku od podnośnika , siłownik został wyjęty waż który idzie do tego siłownika został zaślepiony parę razy nim jeździłem i wszytko działało ale gdy podłączyłem siłownik nie działają hamulce (w ogóle nie dochodzi olej do pompki hamulcowej)  siłowniki cały czas się zapowietrzają  i wspomaganie działa dobrze gdy się nim powoli kręci ale gdy chce szybciej skręcić to nie mogę bo ciężko idzie , nie wiem co to może być bo  przed  tym jak podłączyłem ten wąż od siłownika wszystko działało i teraz nie wiem czy poszła pompa czy wszystko się zapowietrzyło jeżeli tak to jak to odpowietrzyć , i jeszcze zauważyłem że gdy podnoszę podnośnik i jednocześnie skręcam to wspomaganie zaczyna działać gorzej ale gdy siłownik stanie wszytko jest dobrze miał ktoś podobny przypadek 
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez MARCIN306
      Witam może posiada ktoś kody błędów do massey ferguson był bym wdzięczny za pomoc 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj