Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam serdeczne, tak jak w temacie, chodzi mi o sposób kalibracji skrzyni Semi Powershift 17x16 w Case Maxxum (wersja xline, nie multikontroler). Nie zapominajmy że takie skrzynie występują już kilka lat czy to właśnie w Case czy też reszty koncernu, steyer i nh. Oglądałem już ten słynny filmik na yt z nh w roli głównej z którego ciężko coś odczytać. Facet dysponował złączem diagnostycznym którego ja nie posiadam aczkolwiek wiem że można wywołać menu HH za pomocą kombinacji przycisków jednakże przeszukując wszystkie dostępne fora żadnej odpowiedzi nie otrzymałem. Tak więc prosiłbym kogoś kto czai temat o kontakt czy to tutaj czy przez wiadomość prywatną jak dokładnie, krok po kroku jak taką czynność wykonać. Mam nadzieję że mi pomożecie, pozdrawiam.

post-138079-0-67625500-1471262987_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Po 1) Ta złączka diagnostyczna to tylko zworka. wystarczy gruby kabelek miedziany i złączyć 2 piny w gnieździe CAN. 
2) Jeśli chcesz to mam instrukcje kalibracji skrzyni ale 16x16 (ale kalibracja jest na 90% taka sama). 
Z tym, że...
Jeśli nigdy nie robiłeś żadnej kalibracji, nie bawiłeś się w menu HH, to lepiej weź jakiegoś mechanika od dealera. Czy to NH czy Case, wsio rawno. Ciągnik z tego co widzę jest dosyć ładny, a znam przykłady nieumiejętnie zrobionej kalibracji i potem było "płacz i płać" i to słono. Ew, daj w łapę mechanikowi i niech Cię nauczy :)

Masz fajną maszynkę, szanuj ją i lepiej poproś kogoś o pomoc :)

A przed kalibracją, napisz co się dzieje? Szarpie podczas ruszania? lub przy zmianie biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez silas1977
      Szukam kogoś do naprawy mojej Reni 120.54 z półbiegami i rewersem elektrohydraulicznym.  Po dłuższym postoju przestała jeźdźć. Sterownik od skrzyni był w naprawie,  i dalej nie jeździ.  Szukam kogoś kto ma sprzęt do kalibracji i ogarnia temat. Mój numer 695317111 woj lubelskie ok, Kraśnika 
    • Przez pawelek11
      Witam. Mam problem z szarpiącym rewersem w ciągniku renault Ares 640Rz. Szarpie tylko do tyłu po rozgrzaniu oleju w skrzyni. Zamieniałem ze sobą cewki i zawory odpowiedzialne za zmianę kierunku jazdy( sprawdzić czy po zamianie zacznie szarpać przy ruszaniu do przodu), jednak to nic nie zmieniało. Moje pytanie jest następujące. W jaki sposób kalibruje się rewers w tym ciągniku? Czy komputerowa kalibracja wchodzi w grę? (taką proponuje mi serwis claasa) a nie chciał bym zapłacić 400zł jak miało by to nic nie pomóc. A może ktoś coś innego podpowie?
    • Przez zorczyk
      Witam ostatnio w skrzyni zaczeły mi sie slizgać sprzegła , szkrzynie rozebrałem i zmieniłem na wszystkich sprzegłach  tarczki ,ogólnie wszystko chodzi dobrze tylko potrzebowal by skalibrować skrzynie zeby wszystko płynie chodziło i tu moje pytanie czy jest w województwie warminsko-mazurskim lub podlaski jakis ogrniety mechanik by mi pomógł jestem z okolic Grajewo Ełk oczywiście serwis z olsztyna nie wchodzi w grę oni tam tylko filtry paliwa umieja zmieniać dziekuje i pozdrawiam 
       
    • Przez MarcinNH
      Witam, może ktoś mi pomóc w kalibracji mojego amazone,  wiem że ustawia się na skali 11 i reguluje otwór ale jaka wielkość szczeliny?  Było kiedyś zdjęcie w jednym z tematów ale już przypadło. Pomoże ktoś? 
    • Przez misiekadam
      Massey Ferguson Seria 6200 Autotronic 3 Kalibracja Power Shuttle Notatka: Kalibracja przekładni Power Shuttle jest konieczna gdy poniższe elementy robocze lub sterujące zostały wymienione: - elektrozawór Power Shuttle lub jego przyłącza - hydrauliczne elementy zaworu sterującego - mechanizm Power Shuttle - moduł Autotronic 3 Początkowe operacje: Notatka: By było możliwe wejście w tryb kalibracji, olej w przekładni musi mieć: -35˚C / 45˚C: Taką temperaturę musi odczytać czujnik temperatury umieszczony w skrzyni biegów. Odczytać za pomocą oprogramowania Wintest lub przez wyświetlanie odpowiednich kontrolek na desce rozdzielczej. Aby odczytać temperaturę z deski rozdzielczej należy obserwować kontrolki A,B,C ,D służące normalnie do wskazywania zakresu w przekładni Dynashift lub Speedshift. Aby wejść w tryb odczytu temperatury: - uruchomić silnik - ustawić dźwignie Power Shuttle w położeniu neutrealnym - jednocześnie przesunąć dźwignię zmiany biegów (tak jak przełącza się z zająca na żółwia) oraz wcisnąć przycisk blokady dyferencjałów - kontrolki A,B,C,D przejdą w tryb wskazywania temperatury w przekładni. Wyjście z trybu odczytu temperatury jest możliwe tylko przez całkowite wyłączenie silnika na tak długi czas by ciśnienie w linii 17bar spadło całkowicie lub przez przejście do procedury kalibracyjnej. Notatka: Wejście w tryb odczytu temperatury na desce rozdzielczej nie uniemożliwia jazdy ciągnikiem oraz używania przekładni Dynashift/ Speedshift, jednak w tym trybie kontrolki A,B,C,D służą tylko do odczytu temperatury oleju w przekładni i nie wskazują aktualnie wybranego zakresu. - 45˚/55˚C: pomiar przeprowadza się termometrem w otworze pomiarowym umieszczonym w tylnej osi. Legenda: Kontrolka nie świeci Kontrolka świeci Kontrolka pulsuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.