Polecane posty

Witam serdeczne, tak jak w temacie, chodzi mi o sposób kalibracji skrzyni Semi Powershift 17x16 w Case Maxxum (wersja xline, nie multikontroler). Nie zapominajmy że takie skrzynie występują już kilka lat czy to właśnie w Case czy też reszty koncernu, steyer i nh. Oglądałem już ten słynny filmik na yt z nh w roli głównej z którego ciężko coś odczytać. Facet dysponował złączem diagnostycznym którego ja nie posiadam aczkolwiek wiem że można wywołać menu HH za pomocą kombinacji przycisków jednakże przeszukując wszystkie dostępne fora żadnej odpowiedzi nie otrzymałem. Tak więc prosiłbym kogoś kto czai temat o kontakt czy to tutaj czy przez wiadomość prywatną jak dokładnie, krok po kroku jak taką czynność wykonać. Mam nadzieję że mi pomożecie, pozdrawiam.

post-138079-0-67625500-1471262987_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Po 1) Ta złączka diagnostyczna to tylko zworka. wystarczy gruby kabelek miedziany i złączyć 2 piny w gnieździe CAN. 
2) Jeśli chcesz to mam instrukcje kalibracji skrzyni ale 16x16 (ale kalibracja jest na 90% taka sama). 
Z tym, że...
Jeśli nigdy nie robiłeś żadnej kalibracji, nie bawiłeś się w menu HH, to lepiej weź jakiegoś mechanika od dealera. Czy to NH czy Case, wsio rawno. Ciągnik z tego co widzę jest dosyć ładny, a znam przykłady nieumiejętnie zrobionej kalibracji i potem było "płacz i płać" i to słono. Ew, daj w łapę mechanikowi i niech Cię nauczy :)

Masz fajną maszynkę, szanuj ją i lepiej poproś kogoś o pomoc :)

A przed kalibracją, napisz co się dzieje? Szarpie podczas ruszania? lub przy zmianie biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinNH
      Witam, może ktoś mi pomóc w kalibracji mojego amazone,  wiem że ustawia się na skali 11 i reguluje otwór ale jaka wielkość szczeliny?  Było kiedyś zdjęcie w jednym z tematów ale już przypadło. Pomoże ktoś? 
    • Przez misiekadam
      Massey Ferguson Seria 6200 Autotronic 3 Kalibracja Power Shuttle Notatka: Kalibracja przekładni Power Shuttle jest konieczna gdy poniższe elementy robocze lub sterujące zostały wymienione: - elektrozawór Power Shuttle lub jego przyłącza - hydrauliczne elementy zaworu sterującego - mechanizm Power Shuttle - moduł Autotronic 3 Początkowe operacje: Notatka: By było możliwe wejście w tryb kalibracji, olej w przekładni musi mieć: -35˚C / 45˚C: Taką temperaturę musi odczytać czujnik temperatury umieszczony w skrzyni biegów. Odczytać za pomocą oprogramowania Wintest lub przez wyświetlanie odpowiednich kontrolek na desce rozdzielczej. Aby odczytać temperaturę z deski rozdzielczej należy obserwować kontrolki A,B,C ,D służące normalnie do wskazywania zakresu w przekładni Dynashift lub Speedshift. Aby wejść w tryb odczytu temperatury: - uruchomić silnik - ustawić dźwignie Power Shuttle w położeniu neutrealnym - jednocześnie przesunąć dźwignię zmiany biegów (tak jak przełącza się z zająca na żółwia) oraz wcisnąć przycisk blokady dyferencjałów - kontrolki A,B,C,D przejdą w tryb wskazywania temperatury w przekładni. Wyjście z trybu odczytu temperatury jest możliwe tylko przez całkowite wyłączenie silnika na tak długi czas by ciśnienie w linii 17bar spadło całkowicie lub przez przejście do procedury kalibracyjnej. Notatka: Wejście w tryb odczytu temperatury na desce rozdzielczej nie uniemożliwia jazdy ciągnikiem oraz używania przekładni Dynashift/ Speedshift, jednak w tym trybie kontrolki A,B,C,D służą tylko do odczytu temperatury oleju w przekładni i nie wskazują aktualnie wybranego zakresu. - 45˚/55˚C: pomiar przeprowadza się termometrem w otworze pomiarowym umieszczonym w tylnej osi. Legenda: Kontrolka nie świeci Kontrolka świeci Kontrolka pulsuje
    • Przez Wemberr
      Witam,
      Wie ktoś może jak w Arionie Cebis skalibrować impulsy/100m dla radaru? Dla czujnika koła jest w instrukcji, ale czyżby dla radaru bez serwisu się nie obeszło?
      Pozdrawiam
    • Przez kaczor937
      Witam
       
      Tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem EHR w moim Fiacie F140, , mianowicie wyświetla błąd 20, powoli podnosi ramiona bo aż 8 sekund i po ustawieniu potencjonometru na 99 mimo podniesionych ramion dalej ładuje ciśnienie, Jak ktoś wie jak skaliborwać podnośnik prosze o POMOC !!
    • Przez CLAASIK610c
      Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak kalibruje się skrzynie biegów w Claas Arion 610 c.
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.