Skocz do zawartości

Ares 610 problemy z przyspieszaczmi


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam ktos moze doradzic jaka moze byc przyczyna ze przyspieszacze w dzwingni biegow przy aresie 610 nie dzialaja na rozgrzanym oleju, Ciagnik stal dwa mniesiace , czy brak dochodzacego pradu? sa bezpieczniki oddzielne na zawory od przyspieszaczy? czy wina elektro zaworow i gdzie one sie dokladnie znajduja od biegow?z gory dziekuje za przydatne odpowiedzi

Opublikowano

Bezpieczników nie ma wszystkim steruje sterownik !!!A po pierwsze co znaczy nie ma ??4 na pewno jest !! PODAJ WIECEJ INFO

 

PS: Napisz z kąd jesteś a może ktoś się  znajdzie kto będzie mógł Ci pomóc 

Opublikowano

na zimnym nie dzialaja, oleje i filtry panowie wszystkie nowe wymnienilem w marcu a w grudniu ja kupilem, tak byl olej i filtry zawalone ze szok zadnego numeru na tylnim duzym filtrze nie moglem znalesc bo tak czesto wymnieniany byl, ja z kuj pom kolo Rypina, a pulbiegi nie dzialaly bo jechal 10 na h na czwartym biegu a zadne polowki nie dzialaly na rozgrzanym . 

Opublikowano

Z prawej strony na wysokości schodków do kabiny jest rozdzielacz odpowiadający za półbiegi, są w nim dwa elektrozawory po skosie. Sprawdź czy dochodzi prąd:

- 4 półbieg, brak prądu na elektrozaworach

-3 półbieg, prąd na elektrozaworze A

-2 półbieg , prąd na elektrozaworze A i B

-1 półbieg, prąd na elektrozaworze B

 I jeszcze jedno: na wyświetlaczu cyfry od półbiegów się zmieniają?

Opublikowano

prawdopodobnie nie umniejetny operator tata,przelaczyl pewnie dzwignia na zolwia i nie mnial szybkich biegow a polowki nie dzialaly ale tak przypuszczam bo mnie w Polsce nie ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v