Skocz do zawartości
mejtun

Wymiana uszczelki pod głowicą SW-400

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mejtun    0

Panowie, dużo z tym roboty? Uszczelka prawdopodobnie do wymiany bo w okolicy kolektora wylotowego cieknie mi woda, więc prawdopodobnie tylko z tamąd? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    392

godzina rozkrecania później oczyścić trzeba wszystko a głowice najlepiej dać do sprawdzenia czy nie jest czasem krzywa, jeśli tak to planowanie. a później składanie bez pośpiechu. cała filozofia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki88    182

Głowicę się zawsze planuje przed założeniem. Zamiast pytać ile z tym roboty, nie łatwiej rzucić okiem na silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mejtun    0

Właśnie chodzi o silnik. 
Głowica pęknięta. Szukam silnika najlepiej Warmia i mazury. 
Od czego podpasuje? bez większych przeróbek?
Bo stan na bagnecie się podniósł... 
Taki mam obecnie, Andoria 

post-178510-0-23349500-1471080017_thumb.jpg

post-178510-0-63727800-1471080038_thumb.jpg

Edytowano przez mejtun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    24

Mam silnik na sprzedaż. Powiat olecki. trochę zdekompletowany ale głowica i blok ok. Silnik z osprzętem z samochodu ale to możesz ze swojego przerzucić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Krzywa nie jest na pewno

Sprawdziłeś to w jakimś zakładzie, czy masz w oczach przyrządy pomiarowe mierzące z dokładnością 0,01mm? Ja osobiście nie założyłbym tak długiej głowicy bez planowania, a tym bardziej bez sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

Płaszczyznę głowicy zawsze to się sprawdza a nie planuje. Sprawdzić można w każdym zakładzie zajmującym się regeneracją. Można we własnym zakresie ( wystarczająco dokładnie ) sprawdzić za pomocą liniału i szczelinomierza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tyle, że trzeba mieć jeszcze prosty liniał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    52

Tyle, że trzeba mieć jeszcze prosty liniał...

 

A co to taki niespotykany towar czy trudno dostac prosty liniał  ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    846

Nie zawsze się planuje co innego w silnikach perkins tam to delikatne jeśli prosta to na kij planować i robić szlichtę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

Nie ma znaczenia jaki silnik. Sprawdza się zawsze a regeneruje jeśli trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×