News

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafal0    21

Witam na jakiej zasadzie jest włączanie na tym przykładzie ze  zdjęcia z załącznika ? Silnik musi być na chodzie czy może być zgaszony ?

post-16379-0-98928400-1471000301_thumb.jpg

Edytowano przez rafal0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0    21

Ok w momencie rozruchu trzeba przestawić. A tej czerwonej śruby nie powinienem ruszać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pegaz3512    10

ta czerwona śruba to chyba spust oleju z monobloku. wyłączać możesz kiedy chcesz tylko przy włączaniu z rozrusznikiem.
tak jak mówisz tą śrube zostaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0    21

Wykonałem zgodnie z wskazówkami i wszystko jest ok. Pompa załączona a podnośnik już podnosi. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bernijol
      Witam. Mam takie pytanie, czy w c330 pompa hydrauliki może być zależna od skrzyni biegów? Wiem że w niektórych ciapkach wom jest zależny od skrzyni, (wajcha do przodu)ale w większości tych maszyn nie ma poprostu trybu w skrzyni biegów  od tej opcji. Pytanie czy tam gdzie to działa pompa też wtedy jest zależna tak jak to jest np.w c360. Potrzebna mi jest większa wydajność pompy w ciapku do łuparki hydraulicznej którą kończe budować z siłownikiem 500mm x 80 x45mm podejrzewam że z tym siłownikiem poprostu będzie to wolno pracować a gdyby tak dało się zwiększyć wydajność pompy bez gazowania bezsęsownego ciapa była by bomba. Ale coś mi mówi że w ciapku tak to nie działa jak w 60tce, może się myle, dlatego proszę o poradę i opinie znawców tematu z góry dzięki za mądre słowa.
    • Przez the1mati1
      Witam. Otóż mam problem z rozrusznikiem przy Belarusie 820, rocznik 2011, rozrusznik jakiś szmelc białoruski siedzi tu od nowości. Otóż już drugi raz mi zblokowało bendiks. Ciągnik normalnie odpalany i gaszony, aż za którymś razem próbuję przekręcić kluczyk a tu słychać że tylko cewka wysunęła bendiks i żądnej reakcji. Wyciągnąłem rozrusznik a tu zblokowany bendiks, wysunięty i nie wrócił na swoje miejsce i nie da się go przekrecić. Z drugiej strony tam gdzie szczotkotrzymacz, rozsadziło całą obydowę i delikatnie przesuneło wirnik do tyłu. Jakieś dwa tygodnie temu podobna sytuacja, ale wymieniłem bendiks ( bo były delikatnie scięte frezy) , poskladałem to jakoś, też wysunłeo bendiks i go nie cofnęło i rozsadziło delikatnie obudowe, ale udało sie złożyć. W czym może być przyczyna że tak sie dzieję? Z cewką powinno byc raczej wszystko w porządku bo wymnieniana wiosną. GDzie szukać przyczyny?
    • Przez xXKarolXx
      Witam. Mam problem z hydraulika nie podnosi tura , ani nie opusz na , ekanie widać + i - reaguje ale tur nic i po chwili wywala błąd hydraulikventile i A.1.2.B , A.1.2.A i na każdej sekcji inny błąd tłumaczyłem bledy to znacz że ,, pozycja pływająca nie została osiągnięta , zawór przechodzi w położenie neutralne gdzie szukać przyczyny co robic ???????????
    • Przez Llukas123
      Witam wszystkich
      Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu w Belerus-ie 920... Dokladnie rzecz biorac jakims cudem olej z układu hydrualicznego przedostaje sie do skrzyni biegow... Czy ktos z forum mial styczność z taka awaria ?? Bylem u paru znajomych rolnikow, ale kazdy mowil co innego...jeden z nich  stwierdzil ze to wina pompy hydraulicznej 
      Jak myslicie .. Pozdrawiam 
    • Przez Wozzach
      Witajcie, 
      mam problem z hydrauliką z MF3635 (ciągnik 135km, 1993r).
      Problem jest na zimnym oleju, zanim ciągnik się nie rozgrzeje. Początkowo były to tylko drgania i skokowe podnoszenie tylnego podnośnika, kiedy ciągnik był zimny. Obecnie objawy dotyczą całej hydrauliki: tylnego TUZa, układu hydraulicznego i załączania skrzyni biegów.
      Kiedy ciągnik jest zimny (przy temperaturach obecnych, czyli +/- od 1 do 5 stopni C) rano odpalamy ciągnik i hydraulika w zasadzie nie działa. TUZ nie działa, skręcić kołami nie można, kontrolka ciśnienia oleju skrzyni się załącza na chwilę i gaśnie, po czym kontrolki półbiegów skaczą, nie da się załączyć półbiegu. Dopiero po wstępnym nagrzaniu ciągnika, jak sobie ok 30-40 minut pochodzi na wolnych obrotach, to można coś zrobić. Da się załączyć skrzynię, skręcić kołami. Zwykle nadal nie ma pełnej wydajności, tzn kiedy zaczynamy podnosić tylny TUZ, to nie pracuje płynnie, a w tym momencie przestaje być możliwe żeby skręcić koła. Dopiero jak ciągnik pójdzie w pracę w polu, dobrze się zagrzeje, to wszystko działa w bez zarzutu.
      Czy ktoś się z tym spotkał? Jakieś sugestie od czego zacząć szukać?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.