maateusz2

blokada przedniego mostu case 1056, problem na zakrętach

Polecane posty

maateusz2    0

Witam mam case 1056 i mam z nim taki problem że na załączonym napędzie podczas jazdy na zakrętach przednie koła stawiają opór nieraz tak duży że zostają ślady na betonie, podejżewam że chodzi tu o automatyczną blokadę która jest w przednim moście, pytanie jest takie czy ma to stawiać taki opór na zakrętach? Zmieniałem już olej dobrałem taki jak powinien być w oryginale ale nie widzę różnicy ma ktoś na to jakieś lekarstwo?smile.png Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Nie jeżdzi się z napędem po betonie,napęd jest do pola ,zawsze idzie szybciej przód od tyłu o kilka procent.Jak bez włączonego jest wszystko w porządku to może masz żle dobrane ogumienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maateusz2    0

Myślę że ogumienie jest dobre bo nawet przy szybszej jeździe nie słychać wycia. Po betonie unikam jeżdżenia na napędzie pisze tylko ze stawia taki opór ze zostają ślady na betonie. Jadąc po ziemi koła się ślizgaja na zakretach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Ja mam Case 885 i przerabialem ten problem.
Padły terczki w mechanizmie roznicowym...
Koszt 5000zł
Ale taki magik z okolicy nalutowal mi na nie mosiądz ze srebrem i skończyło się na 300zł i działa elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maateusz2    0

Dzieki za odpowiedz. Zdawało mi się ze gdyby padły to by się ślizgaly i wtedy by to działało jak zwykły mechanizm różnicowy. Miał ktoś jeszcze taki przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Tarczki jak padną to wybiera się ta okładzina slizgowa przez co tarczki są cały czas spięte i nie ma między nimi poślizgu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w case 4220? Czy rozdzielacz może przepuszczać olej przez gniazdo? Mam problem z rosiewaczem amazone z hydraulicznymi zasuwami, które się same otwierają na rozgrzanym oleju i czasem jest problem z dźwigniami rozdzialacza ponieważ na rozgrzanym oleju jest problem z otwieraniem i zamykaniem zasów. Tak jakby fiksował rozdzielacz. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj