Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Z racji, że w Ursusach C330 układ kierowniczy może i był prosty w obsłudze i serwisowaniu, to samo obracanie kierownicą przypominało toczenie głazu. Po kilku wizytach w szpitalach itp miejscach pochwalę się jak ,,ztuningowałem" Ciapka. Otóż przeszczepiłem mu przekładnie od C360. Chyba najprostsze rozwiązanie z możliwych. Wystarczy w miejsce starej przekładni przykręcić blachę uprzednio wiercąc w otwory do mocowania. Następnie należy przyspawać do owej blachy podwyższenie ok 4 cm i do tego podwyższenia przyspawujemy blachę do mocowania przekładni z C360. Nie trzeba wyginać ,,wąsa" który jest na frezach przekładni bo mija się z pedałem sprzęgła. 

Opublikowano

Witam planuje zakup nowej kabiny do mojego c330 a ta kabina ma wyjście tylko na 1 drążek i mam pytanie jak sie nazywa ten drążek między kołami? Jak się go montuje? I ile on w przybliżeniu kosztuje nie sam drążek ale i cały osprzęt. Z góry dzięki ;)

Opublikowano

A nie da rady zrobić otwór na drugi drążek ??

Pytasz chyba o osprzęt z C -360. Drążek poprzeczny uzbrojony tzn z przegubami kulowymi w moim sklepie stacjonarnym kosztuje 90 zł a ramię/dźwignia też coś koło tego, 2 sztuki trzeba. Zwrotnice mają takie same numery katalogowe tak w ciapku jak i w 60 także powinno pasować.

Opublikowano

czemu zniszczyć? to nie ma być dziura nie wiadomo jakich rozmiarów tylko o średnicy kilku centymetrów którą zresztą można obić jakimś materiałem żeby zimno i kurz nie wpadały do środka a wspomaganie to jakby nie było pewnien koszt :/

Opublikowano (edytowane)

chcesz jeden drążek to zakładaj całą kolumnę z 360, przy standardowej nie ma sensu, śmiem twierdzić że może nie wytrzymać obciążenia

 

http://www.farmexpert.pl/dzwignia_zwrotnicy_lewa_do_urs_produkt419.aspx

http://www.farmexpert.pl/drazek_poprzeczny_kompletny_uk_produkt214.aspx

 

jeśli masz okrągłą oś będziesz musiał wygiąć drążek, bo micha przeszkadza

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

Witam mam taki problem .

bo przy ursusie c 330m wylecialo mi gniazdo przedniej osi . Moze podpowiecie jak to naprawic???

 

 tu nie wiele podpowiedzi

 

 tak czy inaczej kokła odpiąć  demontaż zaczepu i nowe   wiem co piszesz - pewnie plaska oś  - tylko na nowe wymienic bo jak rozbije gniazdo osi to juz problem bedzie

Witam mam taki problem .

bo przy ursusie c 330m wylecialo mi gniazdo przedniej osi . Moze podpowiecie jak to naprawic???

 

 tu nie wiele podpowiedzi

 

 tak czy inaczej kokła odpiąć  demontaż zaczepu i nowe   wiem co piszesz - pewnie plaska oś  - tylko na nowe wymienic bo jak rozbije gniazdo osi to juz problem bedzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rex15
      Witam, mam problem z suwakiem od regulacji położenia ramion tylnych. Nie jest w stanie nawet zostać w miejscu, lecz sam zsuwa sie w jedną ze stron jest jakaś śruba regulacyjna zwiekszająca opór tego suwaka?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v