Polecane posty

Bullitt    0

Witam. Z racji, że w Ursusach C330 układ kierowniczy może i był prosty w obsłudze i serwisowaniu, to samo obracanie kierownicą przypominało toczenie głazu. Po kilku wizytach w szpitalach itp miejscach pochwalę się jak ,,ztuningowałem" Ciapka. Otóż przeszczepiłem mu przekładnie od C360. Chyba najprostsze rozwiązanie z możliwych. Wystarczy w miejsce starej przekładni przykręcić blachę uprzednio wiercąc w otwory do mocowania. Następnie należy przyspawać do owej blachy podwyższenie ok 4 cm i do tego podwyższenia przyspawujemy blachę do mocowania przekładni z C360. Nie trzeba wyginać ,,wąsa" który jest na frezach przekładni bo mija się z pedałem sprzęgła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubcio235    0

Witam planuje zakup nowej kabiny do mojego c330 a ta kabina ma wyjście tylko na 1 drążek i mam pytanie jak sie nazywa ten drążek między kołami? Jak się go montuje? I ile on w przybliżeniu kosztuje nie sam drążek ale i cały osprzęt. Z góry dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Shaun    79

A nie da rady zrobić otwór na drugi drążek ??

Pytasz chyba o osprzęt z C -360. Drążek poprzeczny uzbrojony tzn z przegubami kulowymi w moim sklepie stacjonarnym kosztuje 90 zł a ramię/dźwignia też coś koło tego, 2 sztuki trzeba. Zwrotnice mają takie same numery katalogowe tak w ciapku jak i w 60 także powinno pasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

ja też wołał bym zrobić otwór na drugi drążek, chociaż u mnie w okolicy u dealera maszyn rolniczych(kabiny też ma) kabina do 60 tki ma otwór na jeden drążek a ta do 30 stki na dwa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    806

wspomaganie załóż a nie dziury ciąć będziesz.. chyba po to kabinę zakładasz czy tam zmieniasz aby sobie komfort poprawić a jak masz ją od razu niszczyć to szkoda kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

czemu zniszczyć? to nie ma być dziura nie wiadomo jakich rozmiarów tylko o średnicy kilku centymetrów którą zresztą można obić jakimś materiałem żeby zimno i kurz nie wpadały do środka a wspomaganie to jakby nie było pewnien koszt :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    453
Maniek101    124

Tylko co ty chcesz odpiąć prawy drążek i założyć poprzeczny? nie wiem czy to tak będzie prawidłowo działało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    749

chcesz jeden drążek to zakładaj całą kolumnę z 360, przy standardowej nie ma sensu, śmiem twierdzić że może nie wytrzymać obciążenia

 

http://www.farmexpert.pl/dzwignia_zwrotnicy_lewa_do_urs_produkt419.aspx

http://www.farmexpert.pl/drazek_poprzeczny_kompletny_uk_produkt214.aspx

 

jeśli masz okrągłą oś będziesz musiał wygiąć drążek, bo micha przeszkadza

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    4

Witam mam taki problem .

bo przy ursusie c 330m wylecialo mi gniazdo przedniej osi . Moze podpowiecie jak to naprawic???

 

 tu nie wiele podpowiedzi

 

 tak czy inaczej kokła odpiąć  demontaż zaczepu i nowe   wiem co piszesz - pewnie plaska oś  - tylko na nowe wymienic bo jak rozbije gniazdo osi to juz problem bedzie

Witam mam taki problem .

bo przy ursusie c 330m wylecialo mi gniazdo przedniej osi . Moze podpowiecie jak to naprawic???

 

 tu nie wiele podpowiedzi

 

 tak czy inaczej kokła odpiąć  demontaż zaczepu i nowe   wiem co piszesz - pewnie plaska oś  - tylko na nowe wymienic bo jak rozbije gniazdo osi to juz problem bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Przez Mariusz190586
      Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i przepraszam jeśli źle umieściłem dany temat ale potrzebuje szybkiej pomocy. Mianowicie mam traktorek z silnikiem 126p który postanowiłem troszkę rozbudować i wyposażyć w hydraulike która to jest podstawa każdego traktora a u mnie jej nie było niestety. Poszedłem na całość i zamontowalem pompę nsz 10 z przystawka pasowa rozdzielacz 3 sekcje i wspomaganie przez orbitrol danfoss z zaworem priorytetu. Wszystko było by ok gdyby nie dziwna praca orbitrola. Wspomaganie działa kierownica chodzi lekko ale gdy przez chwilę się nią nie kręci ten pierwszy ruch jest taki jak by się przycinala i druga sprawa kiedy siłownik dojdzie do maksymalnego punktu silnik albo zgaśnie albo prawie zgaśnie. Dodam że pasek na pompie ma szerokość 17 jest dosyć dobrze napięty a mimo tego uslizguje się bo po przejażdżce koło pasowe jest gorące. 
    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam.
      Mam taki problem zaświeca mi się kontrolka ta która jest zaznaczona na zdjęciu i trochę przed tym zanim się zaświeci to wariuje półbieg to znaczy sam się przerzuca wolniej szybciej i tak w kółko. I też wtedy przestaje działać wspomaganie. Dodam jeszcze że po zgaszeniu go 2 min i ponownym odpaleniu jest dobrze. Co to może być ? 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.