News
decyk12

MF 6245, kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego/przekładniowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
decyk12    1

Witam!

 

Nie wiem czy na forum pojawił się już ten temat ale czas nie pozwala mi na przeglądanie innych topiców. 

Sprawa wygląda następująco:

zapaliła się kontrolka od stanu ciśnienia oleju hydraulicznego/ przekładniowego(17 bar)

Warto zauważyć, że kontrolka zapala się tylko w momencie wciśnięcia sprzęgła

Od momentu zapalenia się kontrolki przestały działać WOM, przyspieszacz, przedni napęd, zmiana z "żółwia" na "królika", mechanik był i sprawdzał ciśnienie, okazało się ze wszystko jest w porządku. Pytanie:

Gdzie szukać usterki, czy to pompa czy czujnik czy elektrozawory ? Może ktoś już miał podobny problem. Pytam bo mechanik zaginął w akcji ewentualnie ktoś może posiada kontakt do specjalisty od MF na terenie woj. mazowieckiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusfm    2

Witam
U mnie występuje podobny problem na zimnym silniku jest wszystko ok ale jak się zagrzeje to zaczyna migać czerwona kontrolka z trybikiem w którym są dwie krople plus kontrolka z trójkątem czerwonym a po chwili zapala się na stałe niewiem co to może być olej jest wprawdzie stary dolewałem ostatnio fuchsa bo nie było stanu filtry wymieniłem i wymyłem
Podnosnik podnosi ok i tylna hydraulika też działa ok. zastanawiam się czy może olej w skrzyni będzie do wymiany tylko jaki będzie dobry do MF 6255 a może to wina pompy niewiem co myśleć proszę o pomoc może miał ktoś podobny problem
Pozdrawiam Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    153

Po pierwsze wymiana oleju, jesli nie pomorze to sprawdzanie ciśnienia i być może wymiana pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    11

no nie tylko wymiana oleju i mnie było w kostkach tzn z tyłu za kołem z prawej strony są takie dwie kostki one sterują różne cisnienia na poszczególne podzespoły czyli skrzynia,kierownica,hamulce itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Prezesszef
      Witam. Opiszę mój problem. Remontowaliśmy tylny most, było trzeba wyjąć też jeden zbiornik paliwa. Po złożeniu ciągnika przejechałem się ok 3 kilometry, ciągnik stracił moc, zaczął przebierać wolne obroty spadły i chodził nierówno. Domyśliłem się że trzeba go odpowietrzyć przy okazji wymieniłem też filtry i wyczyściłem filterek pompki zasilającej i rozkrecilem też jej korpus. Po tym traktor odpalił i było czuć moc, przejechałem się, ładnie reagował na pedał gazu, po kilometrze znowu to samo. Zabrałem się za filterek w pompie wtryskowej na przewodzie zasilającym no i tu problem, wyjąłem cały cylinderek z którego wypadła mi sprężynka, mały sworzeń no i ten dekielek który to zamyka.. złożyłem w kolejności że najpierw włożyłem sworzeń potem sprężynę i zamknąłem tym dekielkiem (pytanie czy w dobrej kolejności?). Coś mnie podkusiło żeby wykręcić śruby zaznaczone na zdjęciu


      Myślałem że w tej dolnej też jest jakiś filterek bo nakrętka przypomina tą z tej na której jest filterek, moja głupota, wykrecilem ja i odepchnęła mi ją jakaś sprężyna, od razu dopchnąłem ją i dokręciłem tą zaznaczona wyżej tylko poluzowalem. Po odpowietrzeniu jest tak, ciągnik pali na dotyk, obroty wolne równiutkie ale wkręca się do około połowy obrotów, nie wiem dokładnie obrotomierz nie działa i na tych obrotach też chodzi równo, ale na jedynce jedzie A na dwójce już słabnie.. czy tymi zabiegami mogłem tylko pogorszyć sytuację? 
      Dodam jeszcze że gdy postoi dzień trzeba go kręcić, po 10 sekundach odpuszczam, pompuje parę razy pompką i pali na strzał. Filterek pompki zasilającej jest już trochę zdeformowany nie pasuje idealnie w okrąg pompki. 
    • Przez Prezesszef
      Witam.  Mam problem z tylnym mostem w Fergusonie 4270. Przy ruszaniu słychać strzał/chrupnięcie w tylnym moście, tak jakby na moment zblokowało się koło. Spotkał się ktoś z tym? 
    • Przez brandon99
      Witam Serdecznie
      Od pewnego czasu borykam się z brakuącymi biegami w moim MF 6270. Biegi pojawiają się i znikają. Problem pojega na tym że podczas jazdy potrafi zgubić biegi zapala się kontrolka żółta alertu (przestaje jechać) albo co jest dość częste np. zatrzymam sią po czym nie mogę ruszyć, wciskam sprzęgło wrzucam biegi i nic, traktor anie rusz czy do tyłu czy do przodu i tak potrafi nawet do pół godziny. Zgaszę silnik włączę z powrotem i też nic,  poruszam parę razy dziwgnią do przodu i do tyłu i parę razy powciska pedła sprzęgła i zaskoczy.. I potem już działa, po jakimś czasie znowu to samo.. kolejnym problemem jest to że na zimnym na żółwia przełącza bez problemu, wystarczy że pojeżdżę trochę i koniec, nie ma wcale żółwia dopóki nie ostygnie.. oleje  i filtry zmianione. Co może być, który czujnik, może cewka albo elektro zawór. proszę o pomoc
    • Przez Tommek123
      Witam. Mam problem z massey Ferguson 6290. Z 2002 roku. 
      Problemem jest to ze gdy jade ciagnikiem 20-40 km/h i dotykam kierownicy nawet reke opre o kierownice wywala mi blad skrzyni biegow i ciagnik zwalnia. Trzymam reke na kierownicy wywala blad skrzyni biegów ciagnik zwalnia przerywa szarpie. Nie dotykam kierownicy ciagnik jedzie normalnie. I tak na okrągło. Nawet minimalny ruch kierownica sprawia ze ciagnik zwalnia. 
      Dziekuje za pomoc.
    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.