Rafal07011992

Łapy od podnośnika MF 1114

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam . Mam Pytanie . Potrzebuję części do tylnego podnośnika MF 1114 , dokładnie chodzi mi o te zapinki które są nad tymi ,,jajkami,, do których wpina się maszynę . Nie mam pojęcia jak fachowo to się nazywa a nigdzie w internecie nie mogę tego znaleźć . Prosze o szybką pomoc . Dodaje zdjęcia. 

 

 

 

Zdjęcie 1  http://iv.pl/images/04553850386447958657.jpg

 

Zdjęcie 2 ta popsuta czesc   http://iv.pl/images/99049608070956523840.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Jest to stare rozwiązanie i teraz raczej nie dostaniesz tych elementów jako nowych. Można wyszperać całe używane ramiona ale to raczej bez sensu bo będą wyrobione i będziesz się tylko wnerwiał. Lepiej odciąć te haki, kupić nowe KAT2 i wspawać. Takie haki firmy CBM kupisz po 200-250 za sztukę. Jeśli nie masz doświadczenia w spawaniu to lepiej zlecić tą robotę dobremu spawaczowi, który będzie wiedział jak to zrobić i jakich elektrod użyć. Jeśli ktoś będzie chciał Ci to zrobić migomatem to znaczy, że nie ma pojęcia o czym mówi i szukaj innego spawacza.

Będzie Cię to wszystko kosztować 500-600 zł. ale jeśli ciągnik jest OK. i chcesz nim popracować kilka lat to warto zainwestować w trwałe i bezpieczne połączenie maszyny z ciągnikiem bo jak się uprzesz i będziesz "kleił" to co masz to wcześniej czy później wypnie Ci się maszyna i będą duże straty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Nie ma za co a po za tym to słaba pomoc jeśli dzięki mnie musisz teraz iść w koszta :D no ale jak zrobisz jak Ci napisałem to będziesz zadowolony. Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Korbanek słynie z darcia skóry z rolnika...za 500,- kupi komplet dwóch haków CBM plus elektrody do wspawania i tarcze do wycięcia starych końcówek.

 

Tak więc Korbankom serdecznie dziękujemy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj