TomekWudarczyk

zgrzytający rewers w renault 95.14

Polecane posty

witam ma renault 95.14 tx z rewersem mechanicznym i gdy wbijam rewers do tyłu i puszczę sprzęgło to wajcha rewersu lata coś zgrzyta a ciągnik stoi dopiero po kilku razach łapie i jedzie do tyłu i nie wiem co jest popsute sprzęgło czy tryb rewersu w skrzyni. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Trzeba rozpocząć od najprostszych rzeczy. Sprawdź mocowanie pancerza linki zwłaszcza przy manetce i czy sworzeń miedzy linką a wodzikiem  nie jest wyrobiony.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

najprawdopodobniej widełki, przesówka  lub "koło wsteczne" nie pierwszej młodości

pewnie nawet po rozjechaniu nie bardzo będzie widać ślady zużycia, więc pozostaje wymieniać elementy w ciemno lub jakoś z tym żyć


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Na początek zacznij od tego, co możesz zrobić we własnym zakresie i za darmo, tj sprawdzenie linki (podciągnięcie jej). Potem idziesz coraz głębiej: widełki, synchronizator...


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jakiej linki, czy Wy w ogóle wiecie o czym piszecie ?

zmienienie długości cięgła też nie wiele da, bo tylko dźwignia będzie w innym położeniu

synchronizator ustawia tylko tryby, więc nawet przy wyjechanym nie będzie takiego efektu

 

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Robiłeś już coś z tym "zgrzytaniem", czy nadal tak jeździsz?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj