Palmiszon

Szerokość numerów na ramie D-47 oraz na tabliczce

Polecane posty

Palmiszon    66

do zamkniecia

Edytowano przez Palmiszon

 

~ Palmusny

Masz pytanie ? -Uderzaj na P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kapturr
      Zwracam się z pytaniem odnośnie zakupu nowej przyczepy z hamulcami hydraulicznymi, dokładnie z firmy Marpol Marcin Kubik, model PMTB10. Producent twierdzi że można taką przyczepę bezproblemowo zarejestrować, natomiast spotkałem się z kilkoma postami w necie że taka przyczepa nie może zostać zarejestrowana. Czy ktoś może wie gdzie znaleźć jednoznaczną odpowiedź na ten problem, ponieważ nic takiego nie mogę znaleźć.
       
    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Audi213
      Chciałbym zapytać o różnicę między tymi dwoma przyczepami, bo natrafiła się okazja kupna 60.02 i chcę się coś o niej dowiedzieć. Czy jest jakaś różnica w wymiarach paki, i czy też można na nią spokojnie robić zabudowę 8/9ton?
    • Przez Lukaszmis
      Cześć,
      Jestem zainteresowany zakupem pewnej przyczepy. Wg. sprzedającego jest to oryginalna przyczepa z Francji. Generalnie rozmiarami odpowiada moim potrzebą i jest dość solidnie wykonana. Niestety Francuzi mega wszystko przekombinowali...
      1. przyczepa posiada własną pompę do wywrotu zasilaną z Wom, aby opuścić przyczepę lub podnieść trzeba wysiąść i przesterować zaworem -  paranoja ale łatwe do przerobienia.
      2. Hamulce bębnowe z rozpierakami hydraulicznymi (jak w c-360, dostawczakach itp). Był dyszel najazdowy który napierał na pompkę, obecny właściciel przerobił na pneumatyczny siłownik który naciska pompkę. Rozwiązanie niby powinno  działać, ale podwoiła się ilość elementów które mogą zawieść. Czy ktoś kojarzy takie małe cylinderki pneumatyczne aby wstawić bezpośrednio do bębnów? 
      3. Przyczepa ma napęd. Wałek WOM, później jakaś przekładnia i dyfer. Z przekładni idą 2 wajchy. Niestety właściciel nie wie jak to działa i podczas oględzin nie miał wolnego traktora. Ma zorganizować jeśli będę dalej zainteresowany. Ktoś z Was spotkał się z przyczepą z napędem tego producenta? co kryje się w tej przekładni? Mój ciągnik (JD6210) nie ma WOM zależnego i jestem pełen obaw czy byłbym w stanie jakoś używać takiego napędu? czy tylko na ekstremalnie śliskiej nawierzchni? a może Francuzi jakoś mądrze to zrobili? Proszę o odpowiedź jeśli ktoś coś wie o tym wynalazku.
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj