Skocz do zawartości
kodek7

Massey Ferguson 4255 problem z wyświetlaczem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kodek7    0

Witam, 

Jakiś czas temu zauważyłem, że zarówno wskaźnik paliwa jak i wyświetlacz pokazują mi przekłamane wartości. Objawia się to tym, że prędkościomierz wyświetla mi przy maksymalnej prędkości prędkość 20-22km/h. Maksymalna prędkość WOM'u to jakieś 280 obr/min (na przekładni 540, przy opcji 1000 obr/min nie sprawdzałem ale ogólnie wartości nie są rzetelne). Z czujnikiem paliwa jest zupełnie odwrotnie otóż przy pełnym zbiorniku wskaźnik mknie daleko za skale czyli wprost odwrotnie, gdyż zawyża wartości. Jeśli chodzi o obrotomierz to wartości są raczej poprawne. Szperałem trochę po internecie w tej sprawie ale niestety nic nie znalazłem. Jeśli ktoś miał podobny problem bądź pomysł co może być przyczyną to prosiłbym o podzielenie się tym. Co prawda usterka ta nie uniemożliwia dalszej eksploatacji ale troszkę to jednak denerwuje (choćby tym, że nie można się sugerować wskaźnikiem paliwa).

 

Z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za duża rezystancja ale to tylko moje sugestie

 

ojj znów massey

Edytowano przez autoostrowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Czujnikom może pomóc czyszczenie. U mnie nie pokazywał w ogóle obrotów wom. Przemycie pomogło. Co do poziomu paliwa może przyjrzyj się temu mechanizmowi przy pływaku. Nie wiem jak to się fachowo nazywa, ale może uszkodzeniu uległ ten drucik oporowy w środku. Przy każdym poziomie ci tak wariuje czy jak jest np. mało to pokazuje mniej więcej dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
    • Przez Radek519
      Cześć. Potrzebuje opinii na temat ciągnika MF 4245  ogólnie interesuje mnie wszystko.
      - awaryjność
      -spalanie, choć wiem ze nie będzie wielkie bo to Perkins  
      -skrzynia biegów 
      Dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem w belownicy na 10ha
    • Przez michalt36
      Nie daje mi oleju na przystawke do przedniego napedu. Elektro zawory zamieniane prad jest a naped sie nie zalacza 
       
    • Przez marian20
      Witam
      Wie ktoś może gdzie znajduje się sprężarka od amortyzacji kabiny w tym modelu? U mnie nie działa pompowanie automatyczne. Mogę tylko napompować przewodem awaryjnym za kabiną ale po kilku godzinach pracy powietrze ucieka.  Czy jest to ta sama sprężarka co pompuje amortyzację przodu?
      Drugie pytanie to czy można pracować z całkowicie spuszczonym powietrzem? Na logikę...niby tak ( przecież ma poduszki) ale wolę zapytać.
       
       
    • Przez radekFT675DT
      Witam.
      Czy do odkręcenia misy olejowej trzeba odjechać silnikiem od sprzęgła?
×