Skocz do zawartości

Polecane posty

witejus    113

napisz choć jaki to obrotomierz mechaniczny czy elektryczny  ,widziałem na olx obrotomierz elektryczny  do reni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    464

przeczytaj jeszcze raz post wyżej  <_<


Mechaniczny

 

po czym tak stwierdziłeś, odkręciłeś chociaż zegar, widziałeś że jest podłączona do niego linka ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    113

nie wiem o który post Ci chodzi bo wyżej jest mój a ten gdzie proponujesz obrotomierz elektroniczny jest dla niego bez sensu bo zamontować obrotomierz elektroniczny w miejsce mechanicznego gdy nie wiadomo czy są kable i wtyczka i wyjście na obrotomierz i czy alternator jest oryginalny to nie jest robota dla Niego jeżeli nie umie podłączyć dwóch kabli do koguta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

zacznijmy od tego po czym stwierdził że jest mechaniczny, bo ma wskazówkę a nie wyświetlacz ciekłokrystaliczny ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

To może tak:  Jak jest mechaniczny to gdzie napędzana jest linka obrotomierza, chodzi mi o umiejscowienie linki od strony skrzyni lub silnika ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    3666

W jaki sposób zdiagnozowałeś, że winę za niedziałający obrotomierz ponosi on sam. Przy mechanicznym w większości przypadków wina leży po stronie linki, potem przekładni kątowej lub jej przedłużki, zaś na samym końcu obrotomierza.

1. Sprawdź, czy podczas obracania linką wskazówka obraca się? Odkręcasz linkę od silnika i podłączasz wkrętarkę lub wiertarkę pod linkę. Jeśli obraca się obrotomierz jest OK, jeśli nie sprawdź linkę.

2. Sprawdź, czy końcówka linki nie ma wyrobionych kantów (szczególnie przy silniku) - jeśli tak linka do wymiany.

3. Sprawdź, czy da się obracać linką palcami (przy wyłączonym silniku) po odkręceniu jej od obrotomierza. Jeśli da się obracać - (a linka jest dobra) przekładnia kątowa do sprawdzenia - zapewne wpadła do miski olejowej przedłużka przekładni kątowej osadzona na kole pośrednim rozrządu.

 

Jak wygląda można zobaczyć choćby tu: http://www.bima.pl/pl/p/NAPED-LICZNIKA-PRZEKLADNIA-KATOWA-ORGINAL-RENAULT,FENDT/1134

Podczas demontażu przekładni kątowej trzeba zwracać na tą przedłużkę baczną uwagę! Po drugie trzeba sprawdzić sztywność osadzenia tej przedłużki na kole pośrednim, Jeśli są luzy trzeba je zlikwidować, gdyż w niedługim czasie spadnie do miski olejowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

To może tak:  Jak jest mechaniczny to gdzie napędzana jest linka obrotomierza, chodzi mi o umiejscowienie linki od strony skrzyni lub silnika ??

 

też proszę o foto takiej przekładni w tym modelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×