Polecane posty

witejus    8520

napisz choć jaki to obrotomierz mechaniczny czy elektryczny  ,widziałem na olx obrotomierz elektryczny  do reni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W jakim celu poszukujesz tegoż obrotomierza?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

przeczytaj jeszcze raz post wyżej  <_<


Mechaniczny

 

po czym tak stwierdziłeś, odkręciłeś chociaż zegar, widziałeś że jest podłączona do niego linka ???


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520

nie wiem o który post Ci chodzi bo wyżej jest mój a ten gdzie proponujesz obrotomierz elektroniczny jest dla niego bez sensu bo zamontować obrotomierz elektroniczny w miejsce mechanicznego gdy nie wiadomo czy są kable i wtyczka i wyjście na obrotomierz i czy alternator jest oryginalny to nie jest robota dla Niego jeżeli nie umie podłączyć dwóch kabli do koguta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zacznijmy od tego po czym stwierdził że jest mechaniczny, bo ma wskazówkę a nie wyświetlacz ciekłokrystaliczny ???


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

To może tak:  Jak jest mechaniczny to gdzie napędzana jest linka obrotomierza, chodzi mi o umiejscowienie linki od strony skrzyni lub silnika ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W jaki sposób zdiagnozowałeś, że winę za niedziałający obrotomierz ponosi on sam. Przy mechanicznym w większości przypadków wina leży po stronie linki, potem przekładni kątowej lub jej przedłużki, zaś na samym końcu obrotomierza.

1. Sprawdź, czy podczas obracania linką wskazówka obraca się? Odkręcasz linkę od silnika i podłączasz wkrętarkę lub wiertarkę pod linkę. Jeśli obraca się obrotomierz jest OK, jeśli nie sprawdź linkę.

2. Sprawdź, czy końcówka linki nie ma wyrobionych kantów (szczególnie przy silniku) - jeśli tak linka do wymiany.

3. Sprawdź, czy da się obracać linką palcami (przy wyłączonym silniku) po odkręceniu jej od obrotomierza. Jeśli da się obracać - (a linka jest dobra) przekładnia kątowa do sprawdzenia - zapewne wpadła do miski olejowej przedłużka przekładni kątowej osadzona na kole pośrednim rozrządu.

 

Jak wygląda można zobaczyć choćby tu: http://www.bima.pl/pl/p/NAPED-LICZNIKA-PRZEKLADNIA-KATOWA-ORGINAL-RENAULT,FENDT/1134

Podczas demontażu przekładni kątowej trzeba zwracać na tą przedłużkę baczną uwagę! Po drugie trzeba sprawdzić sztywność osadzenia tej przedłużki na kole pośrednim, Jeśli są luzy trzeba je zlikwidować, gdyż w niedługim czasie spadnie do miski olejowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

To może tak:  Jak jest mechaniczny to gdzie napędzana jest linka obrotomierza, chodzi mi o umiejscowienie linki od strony skrzyni lub silnika ??

 

też proszę o foto takiej przekładni w tym modelu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj