Skocz do zawartości

Polecane posty

Drak1988    0

Witam serdecznie kolegów.

Ww moim JD6100 mam następujący problem. Po pewnym czasie zaczął mi szwankować wskaźnik paliwa, aż w końcu przestał zupełnie wskazywać poziom. Prawdopodobnie od początku jak go kupiłem, nie działała pompka paliwa, ale nie jest to pewne, w tej chwili nie działa. Pomyślałem, że pewnie do wymiany wskaźnik + pompka, jednak po zdjęciu dekielka i dostaniu się do złączki od pompki/wskaźnika (złączka 3pin) i pomiarze napięć okazuje się, że na jałowo (po przekręceniu kluczyka) na pompce mam napięcie około 7V zamiast 12. Szukając dalej, udało mi się ustalić, że po przekręceniu kluczyka nie załącza się przekaźnik odpowiedzialny za pompkę paliwa. Na styku przekaźnika jest napięcie 12V (na cewce brak), myślałem, żeby zewrzeć przekaźnik na próbę jakimś drutem, ale nie wiem czy jest to dobry pomysł bo być może jakiś układ nie pozwala na załączenie się przekaźnika bo wykrywa awarię i po takim zwarciu może być więcej szkody niż pożytku.

 

Teraz 2 pytania:

1. W którym momencie powinna załączać się pompka paliwa, czy zawsze po przekręceniu kluczyka, czy tylko po spadku ciśnienia w przewodach paliwowych?

2. Czy miernik poziomu paliwa (pływak itd) potrzebują zasilania do wskazywania poziomu? Sprawdzałem rezystancje między pinami przy różnych poziomach paliwa i w sumie nie zauważyłem znacznych zmian (max 0.7ohm i to w sumie dość losowo, co bardziej wskazywało na znaczny błąd pomiaru).

 

Dodam, że po przekręceniu kluczyka, wskazówka wskaźnika paliwa przechodzi z położenia spoczynkowego (poniżej czerwonego pola), na jego początek, więc chyba sam wskaźnik jest OK. Dzisiaj chciałem rozebrać skrzynkę z przekaźnikami i bezpiecznikami, jednak ilość kabli jaka tam dochodzi mnie przeraziła i chwilowo nic nie ruszałem.

 

PS: Czy po przekręceniu kluczyka do pozycji tzw zapłonu powinna migać żółta kontrolka z wykrzyknikiem? (kontrolka ta gaśnie po odpaleniu ciągnika).

 

PS2: Przez pomyłkę chyba nie ten dział, jeśli to możliwe to proszę o przeniesienie do głównego działu Ciągniki rolnicze -> John Deere (bo chyba ten będzie najodpowiedniejszy)

 

Pozdrawiam

Darek

Edytowano przez Drak1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    27

w tej sari ciągników pompka działa prawdopodobnie tylko wtedy jak weźmiesz na zapłon i rewers do przodu. po przelreceniu kluczyka kontrolka powinna mrugać po odpaleniu już nie.
wytarty wskaźnik jest na pływały i nie widzi opornosci. musiał byś mieć skąd podmienić pływak i wtedy sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez slawcio_1974
      Mam problem z 6630 premium.Nie włącza się tylni wom,tzn włącza się i zaraz puszcza.Sprawdzona cewka,elektryka jest ok.Komunikat wyświetla się błąd BCU 33.Serwis nie wie,co mu jest.Może miał ktoś taki przypadek?

    • Przez jarek1996
      Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...
    • Przez sebek6544
      Witam grupowiczow mam problem z zaczynaniem beli w prasie john deere 550 problem polega na tym że często zapycha się podbierak i ciężko ma obrocic proszę o pomoc z czym może być związany ten problem
    • Przez Grześ220
      Witam Całe Forum
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika John Deere 1640,2140 . Jestem w stanie wydać do 30000 tyś zł
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.