Maikel1987

Renualt 90.34 nie zawsze odpala

Polecane posty

Maikel1987    2

Witam , bateria jest z tego roku z marca , rozrusznik jest nowy na gwarancji , prąd w akumulatorze jest cały czas , a jak przekrece kluczyk to kontrolki gasną ale nie odpala , jak tak parę razy wezmę to w końcu zapali . Ale nie wiem co może być . Są tu jakieś przekaźniki od tego ? Gdzie i od czego zacząć szukać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Moze nie jasno napisałem , przekrecam kluczyk raz i zapalają się kontrolki , drugi raz żeby zapalić to gasną kontrolki i nie kręci nawet . Za którymś razem w końcu się uda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    432

Masa i przekaźnik od rozrusznika do sprawdzenia tylko nie pamiętam czy występuje przekaznik ale pewnie tak. I szukaj przetarc na kablach

Edytowano przez damianos95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Sprawdź elektromagnes, jedna raczej stacyjka się skończyła.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2444

wieszają się szczotki w rozruszniku jak nie kręci to weź klucz i popukaj w rozrusznik w okolice szczotek żeby wykluczyć stacyjke i inne pierdoly spróbuj na krótko pod akumulator podłączyć


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozob    1

kolego czy do odpalenia musisz ustawić gałka od biegów w położeniu neutralnym? bo jeśli tak to prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik od zabezpieczenia przed przypadkowym uruchomieniem. jeśli jest uszkodzony w łatwy sposób da się go ominąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

To ze się wciska kluczyk to oczywiste . Tak jak pisałem rozrusznik jest nowy wiec to raczej nie on . A stacyjka to nie wiem ale wiem ze jak przekrecam i powinnem kręcić to gasną kontrolki I nic się nie dzieje . Na początku popatrze ta masę i kable

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

na początek odłącz czujnik biegu N, jeśli nie odpali po stacyjce to na "krótko" 

wtedy będziesz wiedział gdzie szukać


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

A tu nie musi być on na luzie czy cos , tu tego czujnika jeszcze nie ma w tym moim
No chyba ze jest ale wątpię bo czy jest na biegu i na sprzegle oczywiście to odpalal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

czujnik był montowany, popatrz na boku skrzyni w okolicy wybieraka


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Pewnie kłopoty z elektromagnesem przy rozruszniku To że nowy to nie znaczy że całkowicie dobry, Mój tez tak ma że raz załapie a raz nie i czasem się trzeba pobawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

próbowałeś odpalać "na krótko" jeśli wszystko normalnie działa to zawęża mocno krąg poszukiwań i wtedy można myśleć poważniej o stacyjce


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oconnel666    0

Witam moj renualt 103-14 nie chce odpalic nawet na po pych. odpowietrzylem go i nic. prosze pomozcie. moze z pompa jest cos nie tak ale nie wiem co pomozcie dajcie jakies pomysly i opisy co moge zrobic zeby odpalil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8471

odkręć końcówkę rurki przy wtryskiwaczu i kręć rozrusznikiem powinno lecieć paliwo jeśli nie leci pozostaje wymontowanie pompy i sprawdzenie u pompiarza bo jeśli odpowietrzyłeś to pewnie pompka paliwowa i filtry w porządku  możesz jeszcze sprawdzić filterek w głowicy pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8471

kręciłeś  rozrusznikiem leci paliwo z rurki ? filterek jest pod rurką doprowadzającą  paliwo do głowicy jak to zrobić opisał AlaCapone w którymś  temacie tylko nie pamiętam  tytułu poszukaj na AF zamieścił też zdjęcia i rysunki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Zacznij sprawdzanie od początku : wymień wkład filtra paliwa , wyczyść siateczkę w górnej części  pompki zasilającej a następnie filterek na pompie wtryskowej tak jak opisano , dokładnie odpowietrz przez dwie śruby 8mm , następnie zadbaj żeby paliwo dotarło do wtryskiwaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8471

a ruszałeś pompę  wtryskową może przestawiłeś kąt wtrysku ?  opisz dokladnie jak to się stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maikel1987
      Czy taki plug nadawałby się do tej renowki ? Ziemię 5-4 klasa , myslalem bardziej o 3 skibowym ale zawsze można zdjąć jedna
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj