tomuss17

MF 3095 wyłącza sie po załanczaniu urządzeń

Polecane posty

tomuss17    9

witam mam problem z MF. Problem polega na tym ze ciągnik sie sam wyłącza gdy włancza sie jakieś funkcje ciągnika np nadmuch w kabinie albo gdy przy ostrym hamowaniu załączy sie przedni napęd odrazu wyłącza sie ciągnik. podejżewam alternator ale zanim zabiore sie za rozkrącanie chciałbym sie upewnić. Istotnym może być fakt iz na srterowniku od prasy często pika i mruga 10V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    691

a to tak ciężko zmierzyć napięcie ładowania? a logicznym jest, że brak ładowania to problem z odpaleniem a poza tym kontrolka ładowania nie siedzi tam od parady

Zasilanie cewki pompy wtryskowej szwankuje i tyle. Instalacja do przejrzenia

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    9

kolego problemu z odpaleniem nie ma żadnego. Sprawdziłem szczotki na alternatorze i mają ok 3mm a kontrolka ładowania sie nie zapala w czasie działania ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    691

No cóż... przynajmniej się cały dzień nie nudziłeś bo niepotrzebnie ruszałeś alternator... baw sie dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    9

może zle sie ukierunkowałem z tym alternatorem to co kolego sugerujesz ze na zasilaniu cewki jest możliwe przebicie???  jak mam to sprawdzić??

 

albo takie pytanie zadam jakie powinno być napięcie na cewkę paliwową?? wiesz może kolego??

Edytowano przez tomuss17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    362

ja bym próbował okolice stacyjki i przekaźnika odciążającego...
Bawimy się wszyscy?
Napięcie w normalnej sytuacji powinno być równe napięciu instalacji minus spadek napięcia na przewodach...
A może zacznij od sprawdzenia dość grubych, brązowych przewodów na wejściu instalacji do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    691

ja bym od razu cewkę pompy wtryskowej podłączył do aku i po problemie a nie się pieprzyć z jakimiś stacyjkami i zabawą w szukanie przetartych kabelków ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    9

Sprawa wyjaśniona miałeś racje co do cewki na pompie ale nie przez przetarcie kabla tylko wtyczka puchła pod wpływem ciepła i gubiła napięcie pomogło pozaciskanie wtyczek w kostce wpinanej do pompy paliwowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez kuba93711
      Witam ostatnio przydarzył mi się problem z przednim napędem. Sprawa wygląda tak że kontrolka normalnie się zapala i gaśnie ale napęd jest cały czas załączony. Sprawdziłem tylko czy prąd podaje na cewke no i niestety nie dochodzi. Wygląda na to że to główny podejrzany ale nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny z tym brakiem prądu. 
    • Przez sznajdik
      Jak w temacie wie ktoś jak fachowo ustawić prawidłowy kąt wtrysku tu akurat mf 3060
    • Przez dawid1983
      Witam mam pytanie mam zalozona uszczelkę korkowa pod klawiaturą i tam jest cała zapocona chciałbym założyć jakaś lepszą czy są takie
    • Przez GoodRamQ
      Witam, problem polega na tym że półbiegi podczas jazdy się nie zmieniają [nawet kontrolki nie przeskakują] ale jak się zatrzymam to zmieniają.
      Może się czujnik uszkodził jakiś tylko nawet nie wiem od którego zacząć sprawdzać
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.