Grzechu732

Ursus c360 3P po wymianie oleju nie chce zapalić

Polecane posty

Grzechu732    0

Witam tak jak wyżej wymieniłem jakieś 2 dni temu w mojej c360 filtr oleju i sam olej i od tamtego czasu silnik za boga nie chce odpalić.A przed wymianą w sadzie była koszona trawa co prawda raz na 2 mi się skrzynia zakleszczyła ale jakoś dojechałem do domu i naprawiłem.

I nie mam pojęcia o co chodzi jeden zaprzyjaźniony mechanik mówił mi że mogłem coś zapowietrzyć podczas wymiany.Nie wiem czy to prawda ale chyba się zna.I tutaj pytanie do was drodzy rolnicy wiecie jak to naprawić bo żniwa coraz bliżej a ciągnik nawet nie drgnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1975    503

A co ma olej czy filtr oleju do palenia? przecież zapali i bez oleju. Raczej obstawi bym na układ paliwowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechu732    0

Aha a jest możliwość że zapowietrzył się układ paliwowy i dlatego nie chce odpalić. Bo wcześniej gdy go odpalałem szło pięknie a teraz nie chce odpalić i kopci na biało i nie równomiernie dym......dym......dym........dym.... i odpalić nie chce ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tadzik332    27

jak na biało to układ paliwowy zapowietrzony też tak miałem że 3 lata temu tylko biały dym szedł ale w końcu na pych odpalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechu732    0

Tadzik 332 a jak ten układ paliwowy odpowietrzyć bo ja pałęczkę dopiero co przejąłem i jestem kompletnie zielony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    447

Normalnie, odkrecasz śrubke na pompie, to jest ta u gory obok przewodów co idą na wtryski, nastepnie pompujesz pompką i gdy więcej zaczyna sie ropy saczyc z pod śróbki, powoli zakrecasz by zrobić podcisnienie tylko ze w prekinsie trzeba to we dwoch robić, w jeden nie jest w stanie tego robić.
Ale też pytanie jaką masz pompę, rotacyjną czy sekcyjna :D
Życzę powodzenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pegaz3512    10

Masz na pompce zasilającej taki dzyndzel trzeba odpowiednio ustawć silnik żeby zakres był do samego dołu luzujesz wolną śrubę na obudowie filtra i pompujsz jak zaczyna lecieć paliwo bez powietrza zakręcasz. Potem luzujesz jedną z nakrętek przewodów wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej i kręcisz aż załapie na dwóch cylindrach. Pompka jest po drugiej stronie wysoko idź po przewodach że zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1975    503

Tak jak wyżej pisze tylko za filtrem. jak to odpowietrzysz to najpierw górna srubke w pompie odpowiedz potem dolną i jeszcze raz górna i wtedy odkręcić przewód od wtryska i ogień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

Ja wymieniam już przeszło 10 lat filtry w mf 255 i 3512 i nigdy jeszcze nie zapowietrzyłem układu tak żebym herdał i herdał. wymienia się filtry i zalewa do pełna a potem odkręca 2 węże wysokiego ciśnienia i po 3 sekundach trza szybko dokręcić nakrętki i ciągnik odpala normalnie. tak dobrze mieć 2 osoby do tego ale w samego też można. zawsze tak robię i nigdy nie herdam ciągnika bez smarowania na wał. Przy wymianie kompletnej najpierw wymienia się filtr oleju potem paliwa. ale ty sam olej zmieniałeś dziwne bo co olej ma do paliwa. może to paliwo było? a może w baku pusto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechu732    0

Marco82 Filtr paliwa dzisiaj wymieniłem ale nic to nie dało.


Dobrze jeśli dobrze rozumiem to do pompowania jest dzyndzel z prawej strony silnika blisko kabiny.Ale o którą pompkę wam chodzi to nie wiem, o tą co jest przy wlewie oleju co tam jest linka od gazu czy o tą za/nad filtrem paliwa ???Przepraszam że jestem taki ułomny ale jedyne co wiem w traktorach to jak je odpalić i zmieniać biegi :) Jeśli macie jakieś instrukcje ze zdjęciami/rysunkami podeślijcie z dobroci serca dla początkującego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    779

wujek google ostatnio gryzie czy co ???

 

7124550_1306741890_d.jpg


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    834

Panie  izydor.. kompromitujemy się w innym temacie :)

zabawni jesteście... jedni piszą o odpowietrzaniu 3P, inni o zwykłej 60tki... zdecydujcie się :D Jeśli 3P to autor niech sobie da spokój i zawoła kogoś kompetentnego bo to podobno bardzo skomplikowana czynność zajmująca mi 3min max

http://ursus.wikia.com/wiki/Odpowietrzanie_uk%C5%82adu_paliwowego

co prawda instrukcja 4P ale odpowietrzanie z grubsza to samo

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

No izydor w 3p ma pompkę od 60 :) ciekawe jak to działa..... a skomplikowane w tym wszystkim  jest to że kolega nie ma smarowania bo pewnie pompa nie pociągła jeszcze a zapowietrzył układ.paliwowy. ostatnio czyściłem filtru w c-360 to kręciłem i kręciłem i dymy szły a zapalić nie chciał ze 2 minuty kręcenia....ale odpalił tak że wolę odpowietrzać 3P jak pompa sprawna to 2 min o zakręcenia filtra  i można jechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    779

w pierwszym poście nic nie było o tym ulepie tylko o 360, a na tytuł za bardzo nie zwracałem uwagi

 

powodzenia w odpowietrzaniu czegokolwiek z tymi niby pompkami zasilającymi, w 360 można przelać cały zbiornik, tylko trochę chęci trzeba  :P


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1460

A co to za problem odpowietrzyć c-360 odkręca sie pompce zasilającej później na filtrach aż zacznie się pokazywać paliwo z śrub i na końcu na pompie a WSZYSTKO szczegółowo jest opisane w instrukcji ciągnika taki prosty ciągnik a nic nie potrafią zrobić  to najlepiej konia nie którym dać jak nie potrafią z takim ciągnikiem się obsługiwać 

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

dziecko nie kompromituj się... po pierwsze czytamy a nie piszemy smuty od rzeczy kiedy tu mowa o 3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    779

dziecko nie kompromituj się... po pierwsze czytamy a nie piszemy smuty od rzeczy kiedy tu mowa o 3p

 

to jak według Ciebie odpowietrza się układy paliwowe, bo kolega wyżej dobrze napisał, chyba że dla tego "cudownego" perklinsa jest jakaś magiczna i tylko ich właścicielom znana metoda


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

w 360 zwykłej nic nie trzeba odkrecac wystarczy pompka pare razy ruszyc  zaworek gra i zgłowy ot to cała filozofia a w 3p to jest pierdzielenia sie ale też wykonywalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    311

Oczywiście że podał niedokładnie bo Perkinsa tak nie odpowietrzy. Co prawda usunie powietrze z filtra i przewodów do pompy ale i tak będzie miał problem z odpaleniem. A jak to zrobić to było dziesiątki razy pisane na forum i wystarczy tylko poszukać.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek385    2

Jeśli mój 3p się zapowietszy to odkręcam środkową rurkę przy wtrysku podpompuje pompką pare razy pokręci i pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1460

Wam tak często ciągniki  się zapowietrzają? Ja swojej 60-tki nigdy jakoś nie odpowietrzałem muszę specjalnie odkręcać pompkę od grzybka i pod pompować żeby nie zardzewiał  a tu jednemu drugiemu,może problem tkwi w korku że dziurkę z góry trzeba przeczyścić  żeby miało jak ssać paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    311

Widocznie często wymieniają filtry paliwa. To nie 60-tka że machnie parę razy pompką po wymianie filtrów i pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

no ja wymieniam co roku filtry więc mam trochę to opanowane. Raczej pompki mi nie zardzewieją jak koledze wyżej a  jeszcze jak jest dupnięta pompa oleju i po wymianie nie chce pociągnąć tu dopiero trza się wykazać sprytnościa..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Facundoo
      Witam, Panowie mam takie pytanie, niebawem szykuje mi się remont kapitalny Perkinsa, i chciałbym zapytać czy może ktoś z Was zakładał do tego silnika zestawy naprawcze z tłokiem na 5 pierścieni ( dwa zgarniające). Na temat trafiłem przypadkiem, i z tego co udało mi się ustalić to takie tłoki produkuje firma Złotecki. Dystrybucja jest ograniczona do POM-ów i jest możliwość zakupu całych zestawów naprawczych w firmie Prima Łódź, w skład którego wchodzi tłok Złotecki, tuleja i pierścieni Prima Łódź. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat ? Będzie to lepsze rozwiązanie niż tłok z 4 pierścieniami ? Może ktoś zdecydował się na taki zestaw i zechce się wypowiedzieć ?
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez biszu
      Witam
      Szukam dobrego i sprawdzonego pompiarza okolice Sandomierz, Mielec, Tarnobrzeg, Rzeszów, Stalowa Wola. 
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
    • Przez lukano
      Jak w temacie w jakich granicach powinno być ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku a jakie na z zimnym i przy jakim cisnieniu zapala sie lamka cisnienia oleju
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj