News
aDDy

Belarus 920.4 - stacyjka, podnosnik, gaz, skrzynia.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aDDy    5

siema, mam nowego belarusa 920.4 (na masce i w dowodzie 920.4 a na tabliczce 920.3)

pierwsze pytanie: na stacyjce sa trzy zakresy (od lewej : III - 0 - I - II(rozruch) ) i zastanawia mnie do czego sluzy 3 zakres na stacyjce

ktorego nie mozna nawet wlaczyc (zablokowany) nie wazne czy silnik pracuje czy nie, nie da sie przekrecic kluczyka w lewo a w instrukcji ani na internecie nic nie znalazlem.

drugie pytanie: czy jest ktos kto jest w stanie wytlumaczyc dokladniej dzialanie podnosnika? moge i opuszczac i podnosic ale np plug zeby opuscic na ziemie tylko musze wajche od podnosnika wciskac do podlogi zeby go opuscic i nie wiem jak to bedzie wygladac np podczas orki, skad moge wiedziec na ile za kazdym razem opuszcze.

trzecie pytanie: ciagnik ma 25mth posiada gwarancje na rok, pod pedalem gazu jest srubka, jezeli ja wkrece to bedzie tego gazu wiecej? czy w ten sposob gwarancja nie traci waznosci?

czwarte pytanie: http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/monthly_05_2013/post-22802-0-98699800-1367570955.jpg
to jest skrzynia zsychronizowana czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

kolego oddaj go jak najszybciej skoro jest na gwarancji masz takie chyba prawo choć teraz to nie wiem jak to jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz3991    3

Gratulacje dla poprzedników odnośnie waszych wypowiedzi. Pomocne strasznie. 
Odnośnie tematu mogę wypowiedzieć się tylko względem skrzyni. Po schemacie stwierdzam, że jest to skrzynia niezsynchronizowana 18/4 taka jak w starszych MTZ, nie ma jej się co bać trochę jazdy i opanujesz.

Jeśli się pomyliłem niech ktoś poprawi.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    16

Pytanie pierwsze: wciśnij kluczyk i przekręć ( zasilanie radia włączone)

Pytanie drugie: poczytaj w instrukcji i wtedy zadawaj konkretne pytania , bo esejów tu pisać nikt nie bedzie

Pytanie trzecie: ta śruba reguluje tylko skok pedału i możesz nią kręcić, ale raczej tu nic z obrotami nie zmienisz , no chyba ,że na pompie paliwa dźwignia jeszcze ma luz

Pytanie czwarte: skrzynia 18/4 niesynchronizowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorgo_pl    13

Co do podnośnika: prawdopodobnie trzeba zaprosić serwisanta i podregulować linki które sterują rozdzielaczem podnośnika. U mnie tak było, serwisant przyjechał, kilka minut regulacji i testów, najlepiej mieć zapięte coś na tuzie i podnośnik działa tak jak powinien.

Za taką regulację nie płaciłem oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pegaz3512    10

To jest skrzynia nie zsynchronizowane. To dodatkowe położenie kluczyka to zasilanie radia o ile jest tak podłączone. Tą śruba to tylko opór pedału gazu. Podnośnik posiada dwie czy jedną wajche?
Jak dwie to trzeba operować oboma. Jak jedną to na samym dole jest docisk potem pozycja max opuszczona, dalej w górę lekko podnosi, neutralny i po przytrzymanie w max do tyłu podniesie na maxa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    7

Zwykła skrzynia ja w starym MTZ. Gwarancje stracisz jak ruszysz plomby na pompie a drutami i tą śrubka możesz sobie regulować pedał gazu. Wygląda na regulację linki. Męcz ile wejdzie serwis tam gdzie kupiłeś. A jak nie chcą to postrasz że dasz info w internet jak Cię traktują:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez I_LOVE_MTZ
      witam co może być przyczyną słabo świecą lampy na wyjściu przy lampie ma 9v
    • Przez corejack
      Mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie.
      Od niedawna jestem właścicielem mtz 82 z 1979r.
      Technicznie ok, ale dość mocno zaniedbany optycznie, elektrycznie.
      W wolnych chwilach doprowadzam go powoli "do ładu"
      Użytkowany będzie głównie jesienią i zimą, więc chcę opanować również ogrzewanie.
      I tu moje pytanie i prośba o pomoc:
      Gdzie przy silniku podłącza się nagrzewnicę - jedno wyjście jest od strony kabiny, wspominane nieraz tu na forum (pełni również rolę kranu), ale nie wiem, gdzie jest drugie.
      Podejrzewam korek 3/8 w pompie wody, ale nie jestem pewien, obdzwoniłem też kilka sklepów i nikt nie ma ewentualnie króćca w to miejsce, więc jestem w przysłowiowej kropce.
       
      Używałem szukajki, ale nie znalazłem taj informacji. Jeśli ktoś mógłby wrzucić fotkę z tym wyprowadzeniem, byłoby super.
    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.